Mieheni on kuin se Lidlin mainoksissa oleva ärsyttävä valittaja
Mieheni on lähestymässä keski-ikää, ja hän on pian aivan samanlainen kuin Lidl-mies. Lidlissä on kuulemma niin huonolaatuiset tuotteet, mamukauppa, kaikki on pielessä. Ei oikein uskalla ostaa mitään kun kaikki on pilaantunutta. Silti siellä on aina pakko käydä kun seuraavaan kauppaan on jopa parisataa metriä. Nyt oli vain pakko päästä avautumaan tästä. Raskasta.
Kommentit (18)
Ihan puhdasverinen saksalainen, ei mikään lähi-idän ihme.
Maksan mielummin Lidlin kahdesta täydestä ruokakassillisesta 15e, kun samalla hinnalla saan K-Kaupasta yhden hammasharjan, appelsiineja ja sipsipussin. :D
Vierailija kirjoitti:
Maksan mielummin Lidlin kahdesta täydestä ruokakassillisesta 15e, kun samalla hinnalla saan K-Kaupasta yhden hammasharjan, appelsiineja ja sipsipussin. :D
Valkoroskasyndrooma on levinnyt jo pitkälle kehossasi.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun kävin Lidlissä, nauroin kotiin mennessä...kolme kassillista kaikenlaista tarvittavaa = 33,55€..oli lihaa ja kalaakin 😄
Vähän samanlaisessa tilanteessa, Mieheni on +50v ja muuttunut nyt ihan parissa vuodessa mielettömäksi valittajaksi ja negatiiviseksi marmattajaksi. Mikään ei kelpaa, kaikki ärsyttää häntä ja kaikki illat katsoo pelkkiä tv:n keskusteluohjelmia. Lidlissä sentään käy, jos nyt ylipäätänsä omaehtoisesti käy kaupassa.
Lehdistä saa lukea naisten vaihdevuosiongelmista, mutta meillä kyllä tuntuu asuvan vaihdevuosimies.
Ei tarvitse ostaa sitä muka oikeaa kalaa vakuumissa kun kyllä asion kyllä kaupassa missä liha ja kalatiski.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse ostaa sitä muka oikeaa kalaa vakuumissa kun kyllä asion kyllä kaupassa missä liha ja kalatiski.
Miksei voi käydä monessa kaupassa? Ne on aika useassa paikassa ihan vierekkäin.
Mä käyn ässässä hakemassa tietyt pesuaineet, en juuri muuta. S-ryhmä on ihan syvältä, mutta sitä suosikkiani ei myydä muualla. K-kaupasta taas leikkeleet, juustot ja savukkeet (pitää olla tietynlaisia) ja lidlistä sitten melkeinpä kaikki varsinaiseen ruoanlaittoon tarvittavat. Lihat, kasvikset, pakasteet, maidot jne. Ja jos jotain erikoisempaa ei ole lidlissä, niin kipaisen naapurikaupasta hakemassa. Nuudelit, riisit, mausteet, kastikkeet ja eksoottiset kasvikset haen aasiamarketista.
Ihme, kun jostain statussyystä ei voi asioida kun yhdessä paikassa, ihan typerää rahanhukkaa. Tarjouksien perässä juoksevat on hauskimpia, maksat moneen kertaan sen tarjoushinnan erotuksen muissa tuotteissa takaisin.
Itsellä raksuttaa laskukone jatkuvasti päässä kun teen ostoksia, vertailen kilohinnat ja ostan satokauden mukaan. En maksa brändäämisestä, vaan katson kaupan omien merkkien valmistajan ja alkuperän ja ostan sen mukaan. Esim. rainbown suolakurkut on yhden kotimaisen valmistajan, mitä ei edes saa sillä valmistajan brändillä. Kotimaiset pirkkaleikkeleet on snellmania, pouttua, hkta - eli samaa tavaraa mitä niissä kalliimmissa brändipakkauksissa.
Järkeäkin saa käyttää.
Kohta ei tarvitse käydä muualla kuin Lidelissä niinkuin mun mies sanoo. Kohta sieltä saa kaiken tarvittavan. Uusimmassa mainoksessa oli että nyt löytyy valikoimista Fairy-astianpesuaine sekä Wursti-lihaleikkeet. Kokoajan valikoima vaan paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn ässässä hakemassa tietyt pesuaineet, en juuri muuta. S-ryhmä on ihan syvältä, mutta sitä suosikkiani ei myydä muualla. K-kaupasta taas leikkeleet, juustot ja savukkeet (pitää olla tietynlaisia) ja lidlistä sitten melkeinpä kaikki varsinaiseen ruoanlaittoon tarvittavat. Lihat, kasvikset, pakasteet, maidot jne. Ja jos jotain erikoisempaa ei ole lidlissä, niin kipaisen naapurikaupasta hakemassa. Nuudelit, riisit, mausteet, kastikkeet ja eksoottiset kasvikset haen aasiamarketista.
Ihme, kun jostain statussyystä ei voi asioida kun yhdessä paikassa, ihan typerää rahanhukkaa. Tarjouksien perässä juoksevat on hauskimpia, maksat moneen kertaan sen tarjoushinnan erotuksen muissa tuotteissa takaisin.
Itsellä raksuttaa laskukone jatkuvasti päässä kun teen ostoksia, vertailen kilohinnat ja ostan satokauden mukaan. En maksa brändäämisestä, vaan katson kaupan omien merkkien valmistajan ja alkuperän ja ostan sen mukaan. Esim. rainbown suolakurkut on yhden kotimaisen valmistajan, mitä ei edes saa sillä valmistajan brändillä. Kotimaiset pirkkaleikkeleet on snellmania, pouttua, hkta - eli samaa tavaraa mitä niissä kalliimmissa brändipakkauksissa.
Järkeäkin saa käyttää.
Tuleeko siitä oikeasti säästöä jos suhaa kolmessa neljässä eri kaupassa ostosten perässä? Bensatkin maksaa ja aika maksaa.
Mä ainakin itse tykkään siitä että kaiken tarvittavan saa yhdestä ja samasta kaupasta, nopeinta, helpointa ja kätevintä. Ja säästää vielä jos pyörällä pääsee käymään kaupassa.
Se Lidl-mies on niin hauska. Kiva kun tuli takaisin.
Ja miksi jaksan nauraa sille? Kotoa ei löydy samanlaista, olen eronnut aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kohta ei tarvitse käydä muualla kuin Lidelissä niinkuin mun mies sanoo. Kohta sieltä saa kaiken tarvittavan. Uusimmassa mainoksessa oli että nyt löytyy valikoimista Fairy-astianpesuaine sekä Wursti-lihaleikkeet. Kokoajan valikoima vaan paranee.
Sieltähän saa mitä vaan haluaa. Laitatte viestiä asiakaspalveluun. Niin mä olen tehnyt.
Se Lidl mies on kyllä kaikkein kamalin miestyyppi ikinä. Nuiva ulkonäkö ja perus pessimistin asenne. En tuollaista miestä katselisi yhtä sekuntia kauempaa. Oikein osuva suomalais miehen prototyyppi. Ja juu, en ihaile mitenkään jotain etelän kasvattejakaan. Lidl mies silti ankeuden huippu.
Vierailija kirjoitti:
Se Lidl-mies on niin hauska. Kiva kun tuli takaisin.
Ja miksi jaksan nauraa sille? Kotoa ei löydy samanlaista, olen eronnut aikoja sitten.
Joo, se on hauska siihen saakka kun huomaat eläväsi hänen kanssaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa kauppakuittisi ja todista tuo väitteesi.
Jos noin todella on, saisin laskettua ruokaostoksiini kuluvaa summaa vähintään 90 %:lla. Haluan nähdä, mitä ostat kahteen täyteen kassiin noin halvalla eli n. 6 eurolla (riippuen siitä, ettei appelsiineja ole tuhatta kiloa).
Haluan ostaa tuoretta tavaraa, en esim pakasteesta sulatettua leipää ja haluan asioida miellyttävässä ympäristössä . Kaksi kertaa olen käynyt Lidlissä , ne riittivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkeäkin saa käyttää.
Tuleeko siitä oikeasti säästöä jos suhaa kolmessa neljässä eri kaupassa ostosten perässä? Bensatkin maksaa ja aika maksaa.
Mä ainakin itse tykkään siitä että kaiken tarvittavan saa yhdestä ja samasta kaupasta, nopeinta, helpointa ja kätevintä. Ja säästää vielä jos pyörällä pääsee käymään kaupassa.
Noh, meillä nuo K,S ja Lidl on saman kolmion sisällä eli 50m päässä toisistaan.
En nyt sanois kauhean vaikeaksi suhata noitten väliä 😉
Vierailija kirjoitti:
Haluan ostaa tuoretta tavaraa, en esim pakasteesta sulatettua leipää ja haluan asioida miellyttävässä ympäristössä . Kaksi kertaa olen käynyt Lidlissä , ne riittivät.
Lidliin tulee joka päivä tuoretta leipää leipomoista. Purkavat leipomon koreista leipähyllyyn. Suomalaisia leipomoita, ja kaikkia ei saa edes aamukasilta, vaan tulevat myöhemmin kuin liike aukeaa. On joskus odotettava, että saa lempileipäänsä (Rosten).
Voimia, minun mies taas tykkää käydä liiterissä 😍