Kertokaa jotain positiivista lapsistanne
Pelkkää positiivista negatiiviset asiat toiseen lankaan :)
Kommentit (10)
Kohta kuusivuotias tyttö aivan ihan touhukas tyttö. Kekseliäs ja tarkka leikeissään. Huumorintajua löytyy ja tykkää hirveästi hassutella. Parasta on lukea yhdessä kirjasta hassua kohtaa ja nähdä kun lapsi silmät säihkyen nauraa maha kippurassa jollekin pienelle asialle jolle itse et edes arvannut nauraa.
Kolme vuotiaalla tytölläni on aivan mahtavat mietteet päivittäin, eikä ole koskaan päivää, ettei hän tekisi jotain hassua, joka saa meidät vanhemmat nauramaan.❤ Toinen lapsi on yksi vuotias ja on todella iloinen tapaus! Heti aamusta aina yhtä aurinkoa ja vaikka itse olisi väsynyt kuudelta, kun lapsi herättää, niin kyllä sitä piristyy, kun pieni näyttää valloittavan hymynsä ja on täynnä energiaa uuteen päivään.♡
Hänellä on hyvä huumorintaju/hauska tyyppi, osaa nauttia ihan vaan olemisesta kotona, yleensä on avulias, empaattinen, ei tekisi pahaa kärpäsellekään, antaa haleja ja antaa halata :), ei valita vaatteista - kaikki kelpaa, on tosi kaunis, tuo paljon iloa muidenkin elämään, minulle rakkain ihminen koko maailmassa <3
Parasta pojassa on uskonnollisuus varmaan viimeisiä oikeasti kristittyjä teinejä täällä helsingissä.
Jotain kyllä ärsyttää meidän ihanat lapset, kun alapeukuttelee vastauksia😋
Kolme ihanaa lasta, joita voisin kehua loputtomiin. Mutta yksi asia tulee juuri nyt erityisesti mieleen. Huonona ja arkana laulajana riemuitsen joka kerta, kun kuulen lasteni laulavan puhtaasti ja rohkeasti.
Tyttärelle on upea kyky nähdä kaikessa jotain kaunista. Siinä missä muut näkee roskan, tyttö näkee aihion taideteokselle. Luovuus on upea asia, jaksan ihailla sitä kun itselläni sitä ei ole.
Poika omaa uskomattoman laajan ajattelukyvyn. Pohdiskelee asioita ja tekee päätelmiä, opin meidän keskusteluista itsekin uusia näkökulmia ja asioita päivittäin.
Kaksi niin erilaista tyyppiä, molemmat äärettömän rakkaita.
Mulla ei ole omia lapsia, mutta olen ns. äitipuoli kolmelle lapselle.
-nuorimmalla on todella rikas mielikuvitus, keksii helposti uusia leikkejä ja kivoja juttuja, on myös kiinnostunut ruuanlaitosta ja haluaisi usein auttaa keittiössä ja muissa kotihommissa
-keskimmäinen on herkkä ja ajatteleva, sydämellinen, lisäksi periksiantamaton ja reipas
-vanhin lapsista on fiksu ja osaa ajatella asioita monelta kannalta, on kiinnostunut asioiden pohtimisesta, liikunnallisesti lahjakas
Meillä on kolme lasta, nyt jo teinejä, ja kaikki ovat valtavan ihania nuoria ihmisiä! He ovat huumorintajuisia, iloisia, fiksuja, ajattelevia, auttavaisia, hyvin käyttäytyviä, tekeviä, osaavia ja kaikin puolin upeita persoonia, joista olemme hyvin ylpeitä.