Mistä tunnistit että puolisosi sopii juuri sinulle?
Kommentit (2)
Tavattiin yhteisen ystävän kautta, hän vinkkasi meistä toisillemme ja järjesti (omasta halustamme tietysti) tapaamisen eräiden talkoiden merkeissä. Olin antanut luvan antaa miehelle puhelinnumeroni ja hän soitti ennen tapaamista. Sovimme, että lähdetään vielä talkoiden jälkeen kävelylle ulkoiluttamaan koiriani.
Tavattiin, lähdettiin kävelylle, siellä tapahtui episodi, jonka jälkeen olin ihan myyty; oli epäilys, että ihminen on hädässä ja tilanteessa jossa muut vain menivät ohi, tämä mies varmisti, että todellista hätää ei ole. Kävelyn jälkeen menimme minun luokseni ja keitin teetä ja hän tutkaili kirjahyllyäni. Kävi ilmi, että lukeminen on meille molemmille tosi tärkeä juttu.
Seuraavana päivänä hän soitti ja pyysi sunnuntaina ajelulle erääseen Unescon maailmanperintökohteeseen, sitä seuraavana viikonloppuna hänellä oli jo sovittuna kotonaan sadonkorjuujuhlat, joihin hän kutsui minutkin. Ja siitä lähtien aloimme viettää viikonloput yhdessä ja tavata mahdollisuuksien mukaan viikollakin. Tutustuimme toistemme ystäviin ja sukulaisiin, aloimme tehdä yhteisiä suunnitelmia, puhuimme tunteista, toiveista ja tarpeista. Vajaan neljän vuoden seurustelun jälkeen muutimme saman katon alle ja nyt on viides vuosi menossa. Minä, joka aina ennen olen ahdistunut jos ei ole ollut tilaa nukkua, heräsin tänäkin aamuna käpertyneenä ihan kiinni häneen. Uskon, että meillä kemiat kirjaimellisesti kohtaavat, koska molemmat haluamme tosi paljon läheisyyttä ja koskettelua ja hänen tuoksunsakin on aivan ihana ❤
Mönkään on mennyt, joten en ole hyvä vastaamaan tähän. Mielenkiintoista olisi kuulla muiden tarinoita. Ylipäätään siitä miten tavattiin, milloin ja miten selvisi, että kiinnostus on molemminpuolista? Entä siitä eteenpäin? Kauanko tutustumisvaihe/ treffailu kesti? Entä miten suhde eteni siitä?