Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua minua seksuaalisesti

Vierailija
19.09.2018 |

Miestä ei kiinnosta seksi kanssani mutta kuolaa jatkuvasti muita naisia. Olen tullut tulokseen että syy on varmasti minussa. Olen itse seksuaalinen ja tykkään seksistä, joten se ei ole se ettenkö antaisi jos vaan haluaisi. Jotainhan minussa on vikana jos täytyy muita haluta. Mitä luulette sen olevan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsestäsi haluttava, hanki seksiasuja ja kysy miehesi fantasioita, kerro myös omasi ja toteuttakaa ne. Jos se miehesi haluaisi vaikka sitoa sinut ja panna väkisin. Voi myös haluta antaa sinulle piiskaa ennenkuin panee sinua.

Vierailija
22/26 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että olet hyvätuloinen mutta lihava. Ehkä miehesi kiinnostuu sinusta myös seksuaalisesti jos laihdutat. Katso esim googlesta miltä näyttää Venäläinen nainen. Sieltä löydät esimerkin naisellisesta ja seksikkäästä naisesta/naisista. Olet liikaa tuijottanut näitä avotakkoja ja kotiliesi lehtiä, sitä myöten sinusta on tullut epänaisellinen. Siitä ei liene ollut hyötyä roikkuessasi vauva palstalla ja pyrkiessäsi voimaantumaan. Olet jättänyt miehet mielessäsi jo vuosia sitten. Mikäli aiot vielä päästä peliin mukaan niin ainoa keino on tehdä itsestäsi jälleen haluttava.

MIKSI jos mies valittaa vaimonsa haluttomuutta kukaan ei kysy tai väitä miehen olevan lihava?

Onko täällä joku yksi, jolle naisen paino on pakkomielle, vai onko tämä yleistäkin?

P.s. itse en todellakaan haluaisi näyttää venäläiseltä naiselta, huh.

N50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
24/26 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jon kirjoitti:

Mies ei pidä sinua seksuaalisesti haluttavana (enää), "tylsistynyt", syitä voi olla monia mutta loppujen lopuksi asia on näin, suhde on todennäköisesti ohi (mies ei uskalla sitä sanoa). Jatka elämää, löydä uusi mies joka arvostaa ja haluaa sinua seksuaalisesti (loppuelämän ajan)... T. M30

Itseasiassa minä olen monta kertaa ehdottanut eroa, ja mies on se joka tuntuu sitten kuitenkin roikkuvan minussa..

Kyllä niitä tunteita ja haluja näyttää normaalisti. Onko mies lähesriippuvainen?

Vierailija
25/26 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi tehdä tuon myös tietoisesti halunaan tehdä sulle huono olo. Syitä voi olla useita, mutta veikkaisin miehen huonoa itsetuntoa, junttiutta ja ilkeyttä syyksi.

Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että kumppanin nenän edessä himoitsee muita ja jättää kumppanin huomiotta ihan vaan muka vahingossa.

Vaihtoon menisi jos olisi oma. Oli mies erohetkellä millainen tahansa.

N30

Tämä.

Yksi muoto henkisestä väkivallasta.

Eroa. Et tarvitse siihen miehen lupaa.

Vierailija
26/26 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tuonne juuri hetki sitten nimimerkillä kauanko vielä omia ajatuksiani halujen ja tarpeiden kohtaamisesta. Meitä on varmasti erilaisia luonteita niinkuin on ihmisiäkin maan päällä. Ihmisen perustarve on kuitenkin kokea itsensä halutuksi ja lähimmäiselleen tärkeäksi. Halaus, ohimennen kosketus tai kaunis sana saa hyvän mielen. Seksistä puhumattakaan. Se on ja kuuluu terveeseen parisuhteeseen. Sinussa ei ole mitään vikaa, joten leuka ylös vaikka se olisi vaikeaa ja muista yrittää hymyillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän