Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua minua seksuaalisesti

Vierailija
19.09.2018 |

Miestä ei kiinnosta seksi kanssani mutta kuolaa jatkuvasti muita naisia. Olen tullut tulokseen että syy on varmasti minussa. Olen itse seksuaalinen ja tykkään seksistä, joten se ei ole se ettenkö antaisi jos vaan haluaisi. Jotainhan minussa on vikana jos täytyy muita haluta. Mitä luulette sen olevan?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kauhea haaska.

Vierailija
2/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis ilmeisen seksuaalinen, ihailee naisia virtuaalisesti, pää kääntyy perään kadulla, panee muita.. Minua wi halua. Miksi? Ja ennen kaikkea, miksi haluaa suhteen kanssani ylipäänsä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei rakasta sinua, jos kumppaniaan rakastaa aidosti haluaa varmasti seksiäkin hänen kanssaan.

Vierailija
4/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Olet kauhea haaska.

Todennäköisesti sitten niin.. Siltä tämä on saanut tuntumaan. -ap

Vierailija
5/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla haluamatta. Jokainen saa haluta mitä haluaa, eikä ole kenenkään muun asia ruveta siitä päsmäämään.

Vierailija
6/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Ansaitset onnea ja hyvän panon.

Vierailija
7/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla haluamatta. Jokainen saa haluta mitä haluaa, eikä ole kenenkään muun asia ruveta siitä päsmäämään.

Höpöhöpö. Parisuhteessa kaikki jaetaan. Myös seksi. Jos ei äijä pysty niin seuraava kehiin.

Vierailija
8/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies?  - Ei tuo nyt suhteenne tulevaisuuden kannalta kuullosta oikein aikuisen touhulta, mitä miehesi tekee....  Sinänsä on mielestäni arveluttavaa heittäytyä marttyyriksi ja ripotella itsensä päälle tuhkaa, jos tai kun 2. ei halua; jos ja kun olette kuitenkin edenneet yhdessä niin pitkälle, että joku saattaisi käyttää teistä ilmaisua pariskunta.

Vierailija
9/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pidä sinua seksuaalisesti haluttavana (enää), "tylsistynyt", syitä voi olla monia mutta loppujen lopuksi asia on näin, suhde on todennäköisesti ohi (mies ei uskalla sitä sanoa). Jatka elämää, löydä uusi mies joka arvostaa ja haluaa sinua seksuaalisesti (loppuelämän ajan)... T. M30

Vierailija
10/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän meitä on muitakin. Tuleeko aina töistä kassit tyhjänä.

Vierailija
11/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaa tuollainen eunukki vilttiketjuun! Miten ihmeessä naiset aina alkaa syyttään itseensä? Mikä hemmetin asetus naiseen istutetaan jo syntyessään,että hänen täyty aina olla miestä huonompi.

Vierailija
12/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa nainen, joka kaipaa munaa ja näyttää sen. M43.

Vierailija
13/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kastroinut miehesi henkisesti? Tämän palstan naisilla se näyttää olevan aika yleistä.

Esim kunnon nalkutuksen jälkeen monikaan mies jaksa,viitti,kykene,uskalla,osaa alkaa ehdottelemaan mitään vaan ottaa itseensä ja vitutuksissaan vetäytyy jonnekin.

Tuosta henkisestä kastroinnista löytynee juttuja varmaan aika paljon että miten se tapahtuu jos googlettelee

Ihme ettei tällä palstalla jauheta asiasta juuri ollenkaan

Vierailija
14/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen mies?  - Ei tuo nyt suhteenne tulevaisuuden kannalta kuullosta oikein aikuisen touhulta, mitä miehesi tekee....  Sinänsä on mielestäni arveluttavaa heittäytyä marttyyriksi ja ripotella itsensä päälle tuhkaa, jos tai kun 2. ei halua; jos ja kun olette kuitenkin edenneet yhdessä niin pitkälle, että joku saattaisi käyttää teistä ilmaisua pariskunta.

Mies 42, minä 30.

Vierailija
15/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jon kirjoitti:

Mies ei pidä sinua seksuaalisesti haluttavana (enää), "tylsistynyt", syitä voi olla monia mutta loppujen lopuksi asia on näin, suhde on todennäköisesti ohi (mies ei uskalla sitä sanoa). Jatka elämää, löydä uusi mies joka arvostaa ja haluaa sinua seksuaalisesti (loppuelämän ajan)... T. M30

Itseasiassa minä olen monta kertaa ehdottanut eroa, ja mies on se joka tuntuu sitten kuitenkin roikkuvan minussa..

Vierailija
16/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole miestä pettänyt lukuisista yksinäisistä öistä huolimatta, jotka hän ollut toisten sängyissä. Täytyy sanoa, että todellakin olen alkanut haaveilemaan miehestä, joka haluaisi aidosti olla lähelläni.

Vierailija
17/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis-varoitus!

Vierailija
18/26 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole miestä pettänyt lukuisista yksinäisistä öistä huolimatta, jotka hän ollut toisten sängyissä. Täytyy sanoa, että todellakin olen alkanut haaveilemaan miehestä, joka haluaisi aidosti olla lähelläni.

Seksi ei varmasti ole itselleni tärkein syy, miksi toivosin parisuhdetta. Mutta toisaalta, jos sitä ei ole lainkaan ja, jos kumppanini verraten aktiivisesti katselsi "seksiä" muualta, tai muita vastakkaisen sukupuolen edustajia ylipäätään, niin kyllä sitä itse saattaisin tehdä ainakin kokeilumielessä listauksen, jossa kysysin itseltäni (a) mitkä ovat syyt, miksi haluan jatkaa tässä suhteessa ja (b) miksi tunnen, että saattaisi olla viisaampi erota, joko lopullisesti tai kokonaan.

Itse olen juuri nyt sinkku ja kokemuksesta voin sanoa, että näin sinkkunakin voi elää oikein hyvää ja laadukasta elämää. - Ja luettuasi sen kaiken, mitä AP. tähän mennessä on tullut kirjottaneeksi, niin  -anteeksi seuraavaksi saatan tahtomattani tulla viiltäneeks- koen eläväni näin paremmin kuin eläväni parisuhteessa, jota en enää tuntisi parisuhteeksi. Parisuhteessa voi olla ja elää yksinäisempänä kuin moni sinkku. Surullista. En väitä, että Ap:n elo on miehensä kanssa täysin oneeton, vaan -palaan alkuun- siinä pisteessä, että se vaatii päivitystä ja sen arviomista, joko yhdessä tai erikseen, että mitkä ovat ne seikat mitkä parisuhdetta pitävät koossa, halutaanko niitä yrittää yhdessä lisää vai onko liian paljon asioitam jotka repivät ja vievät kokonaan erisuuntiin.    

Vierailija
19/26 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi tehdä tuon myös tietoisesti halunaan tehdä sulle huono olo. Syitä voi olla useita, mutta veikkaisin miehen huonoa itsetuntoa, junttiutta ja ilkeyttä syyksi.

Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että kumppanin nenän edessä himoitsee muita ja jättää kumppanin huomiotta ihan vaan muka vahingossa.

Vaihtoon menisi jos olisi oma. Oli mies erohetkellä millainen tahansa.

N30

Vierailija
20/26 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että olet hyvätuloinen mutta lihava. Ehkä miehesi kiinnostuu sinusta myös seksuaalisesti jos laihdutat. Katso esim googlesta miltä näyttää Venäläinen nainen. Sieltä löydät esimerkin naisellisesta ja seksikkäästä naisesta/naisista. Olet liikaa tuijottanut näitä avotakkoja ja kotiliesi lehtiä, sitä myöten sinusta on tullut epänaisellinen. Siitä ei liene ollut hyötyä roikkuessasi vauva palstalla ja pyrkiessäsi voimaantumaan. Olet jättänyt miehet mielessäsi jo vuosia sitten. Mikäli aiot vielä päästä peliin mukaan niin ainoa keino on tehdä itsestäsi jälleen haluttava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi