Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iski hirveä krapula ja ihan ilman alkoholia

Vierailija
19.09.2018 |

En viihdy yksin. Neljä päivää olenkin poikkeuksellisesti sosialisoinut putkeen ja nyt sitten hirveän huono-olo. Mieluusti olisi toki jatkanut sillä saan siitä voimaa ja lisää energiaa, mutta yksinäisenä eksroverttina sosiaalisuus on pahinta päihdettä ja kun mopo karkaa käsistä, minun on enää vaikeaa hallita itseäni. Olen liian latautunut, niin että sydän lyö tuhatta sataa ja tärisen kuin kuumehorkassa. En usko että saan ensiyönä unta. Olo on täysin eufoorinen ja ylienerginen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viihdy yksin. Neljä päivää olenkin poikkeuksellisesti sosialisoinut putkeen ja nyt sitten hirveän huono-olo. Mieluusti olisi toki jatkanut sillä saan siitä voimaa ja lisää energiaa, mutta yksinäisenä eksroverttina sosiaalisuus on pahinta päihdettä ja kun mopo karkaa käsistä, minun on enää vaikeaa hallita itseäni. Olen liian latautunut, niin että sydän lyö tuhatta sataa ja tärisen kuin kuumehorkassa. En usko että saan ensiyönä unta. Olo on täysin eufoorinen ja ylienerginen.

Luulin että tarvitset "krapularyyppyä"(!!?)

Vierailija
2/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet euforinen, olo ei ole huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet euforinen, olo ei ole huono.

Ei vaan olo on yhtä aikaa molempia. Ja vaikka kuinka yritän, en vain pysty käsittelemään tätä tunnetta ja kokemudta sillä se on täysin uusi. Enkä tiedä miten päin tässä enää pitäisi olla vai pitäisikö olla ollenkaan.

Ap

Vierailija
4/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten se "korkki" kiinni vähäksi aikaa.

Vierailija
5/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten se "korkki" kiinni vähäksi aikaa.

Eli joku hiljaisuus retriitti jossa ollaan yksin jossain keskellä luontoa yksin yksinäisyydessä? No ei missään nimessä, se olisi aivan kamalaa. Hirttäisin vaikka itseni ennemmin.

Ap

Vierailija
6/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Vai on jokun krapula sekä euforinen että ylienerginen... Mun krapulat ovat olleet ihan toisenlaisia.

Vierailija
7/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 Vai on jokun krapula sekä euforinen että ylienerginen... Mun krapulat ovat olleet ihan toisenlaisia.

Kai tämä on sitten sosiaalinen nousuhumala. Olo on kuin kahvia juoneella oravalla, samaan aikaan taivaallinen mutta silti voisi oksentaa.

Ap

Vierailija
8/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä on sitten sosiaalinen nousuhumala. Olo on kuin kahvia juoneella oravalla, samaan aikaan taivaallinen mutta silti voisi oksentaa.

Ap

Kuulostaa piristeiden käytöltä. Eipä silti pari kertaa on käynyt niin että alkoholista olen saanut pelkän krapulan. Juomisen perusteella olisi pitänyt teoriassa olla känni mutta ei, ihan kuin selvinpäin. Seuraavana päivänä kuitenkin kaikki ne inhottavat seuraukset. Yrjö, hedari, v.t.tus ja unettomuus.

Vierailija
9/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosioholisti.

Vierailija
10/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa piristeiden käytöltä. Eipä silti pari kertaa on käynyt niin että alkoholista olen saanut pelkän krapulan. Juomisen perusteella olisi pitänyt teoriassa olla känni mutta ei, ihan kuin selvinpäin. Seuraavana päivänä kuitenkin kaikki ne inhottavat seuraukset. Yrjö, hedari, v.t.tus ja unettomuus.

Ei kyse ole siitäkään. Vuosia piinanneen ja ja ahdistaneen yksinäisyyden ja pitkän masennuksen jälkeen olen vain päässyt viimein sosiaalisiin piireihin, pois kotoa. Nyt kuitenkin ensimmäistä kertaa juitenkin jotain tälläistä mitä en ole koskaan ennen kokenut.

Ap

Vierailija
11/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosioholisti.

Mikä?

Ap

Vierailija
12/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei kyse ole siitäkään. Vuosia piinanneen ja ja ahdistaneen yksinäisyyden ja pitkän masennuksen jälkeen olen vain päässyt viimein sosiaalisiin piireihin, pois kotoa. Nyt kuitenkin ensimmäistä kertaa juitenkin jotain tälläistä mitä en ole koskaan ennen kokenut.

Ap

Voi olla että sulla vain viiraa päässä. Ei sitä kannata säikähtää, et ole ainoa. Apua kannattaa kuitenkin hakea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä