Minkä ikäisiä äitinne olivat, kun saivat teidät?
Tai esikoisensa, jos useampi lapsi? Entä te itse?
Oma äitini oli 23 v ja itse saman ikäinen, kun sain esikoiseni
Kommentit (91)
Äitini sai esikoisensa 31-vuotiaana, minä toivottavasti 27-vuotiaana.
Äitini oli 28-vuotias, kun synnyin ja 32-vuotias, kun sisarukseni syntyi. Itse olen 33 ja yritämme esikoista mieheni kanssa.
Äiti oli 26-vuotias kun sai esikoisensa eli minut. Ajattelin pitkään että sen ikäisenä minäkin varmaan sitten jo haluan lapsen, mutta ei. Olen nyt 32 eikä minulla ole lapsia.
Isoveljeni syntyi kun äiti oli 25, minä synnyin neljä vuotta myöhemmin. Itse sain esikoiseni 19-vuotiaana.
Mulla on vain yksi äiti vaikka ap kysyykin useamman äidin ikää.
Biologinen äiti 18v. Ottoäiti 33v.
Äiti oli 24 ja minä 35 esikoisen saadessaan.
Äitini sai esikoisensa 25-vuotiaana, minut 30-vuotiaana. Itse olen 42v vela.
Äitini sai lapset 21-vuotiaana, 23-vuotiaana ja 39-vuotiaana, kaikki saman miehen kanssa ja minä olen nuorin. Minä tosin sain alkuni vahingossa. Minulla ei ole lapsia, mutta se ei ole minun syyni vaan naisten syy, koska he eivät halua kanssani elää parisuhteessa, harrastaa seksiä tai saada lapsia. Jos teininä tekemäni suunnitelmat olisivat pitäneet paikkansa, niin minulla olisi ollut sama tyttöystävä noin 16-vuotiaasta asti, jonka kanssa olisin mennyt naimisiin kun minä olisin ollut 18 ja hän noin 16-20 vuotias, meille olisi syntynyt esikoinen kun olisin ollut noin 19-20 vuotta vanha eli hän olisi nyt noin 26-27 vuotta vanha, lapsia olisi ainakin 20 ja nuorin olisi nyt ehkä noin 1-15kk vanha riippuen siitä, että kuinka ahkerasti olisimme lapsia tehneet niin että koska sitten viimeisin lapsi olisi syntynyt. Lapsia olisimme saaneet noin 10-15 kuukauden välein niin pitkään kuin vaimo vain olisi pystynyt synnyttämään, eli ehkä noin 45-55 vuotiaaksi asti.
Äitini 20, minulla ei lapsia.
N50
Äiti oli 43-vuotias.
Olen ainut lapsi, synnyin 70-luvun alkupuolella.
Minulla ei ole vielä lapsia.
Äitini sa esikoisen 18v ja minut varmaankin 28v.
Itse sain esikoisen 21v (ja toisen 26v). Nyt 28v enempää lapsia ei tule ja mies steriloitu.
Äitini oli 36 kun sai minut ja 31 kun sai esikoisensa. Itse odotan parhaillaan esikoistani ja olen 28 kun hän syntyy.
Äitini 20, minulla ei lapsia.
N50
Äiti sai minut 25-vuotiaana ja esikoisensa 23-vuotiaana. Itse sain esikoisen 28-vuotiaana.
Äidinäiti oli 17v, äiti 30v.