Velka-autolla EI pääse Venäjälle --- omalla autolla pääsee
Eli rahoitusyhtiön autolla ajava ei pääse Venäjälle, koska Venäjä on kieltänyt heiltä maahanpääsyn. Onneksi itselläni on oma auto ja pääsen rajan ylitse.
Sakari
Kommentit (8)
Soopaa. Se on liisariyhtiö joka ei uskalla päästää autojaan Venäjälle, koska siellä riskit on niin suuria. Kuka edes haluaisi mennä venäjälle omalla autolla? Ei taida vakuutusyhtiösi myöskään maksaa korvauksia jos vahinko sattuu Venäjällä?
Itse olen hankkinut Venäjällä aina jonku kuskaamaan.
Joo, tämä muuttuu pian, ettekö ole lukenut uutisia? Mutta minuun ei vaikuta, auto on oma.
voisin ottaa erään pihassa seisoskelleen ja jättää sinne 😳
Vierailija kirjoitti:
Soopaa. Se on liisariyhtiö joka ei uskalla päästää autojaan Venäjälle, koska siellä riskit on niin suuria. Kuka edes haluaisi mennä venäjälle omalla autolla? Ei taida vakuutusyhtiösi myöskään maksaa korvauksia jos vahinko sattuu Venäjällä?
Eiks tässä ollut kuitenkin kyse siitä, että Venäjä ei ota vastaan yhden omistajan autoja kuin yhden kerrallaan. Rahoitusyhtiön omistuksessa kun sattuu olemaan useita autoja, niin näistä pääsee periaatteessa vain yksi kerrallaan rajan yli.
Tähän on tulossa kuitenkin jotain muutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Rahoitusyhtiön autolla on päässyt venäjälle vuosikausia. Nyt venäläiset on taas vaan keksineet yhden uuden keinon kiusata suomalaisia. Tasaisin väliajoin tulee rajalla jotain uusia ihme sääntöjä joita mielivaltausesti keksivät. Vakuutusyhtiöltä pitää olla green card kun menee venäjälle. Ja kyllä korvaa ihan vakuutus jos jotain sattuu, kun asianmukaiset paperit on kunnossa. Älä puhu asioista joista et mitään tiedä.
Ja aika moni haluaa mennä venäjälle omalla autolla. Jos saat tankin täyteen samalla summalla kun suomessa vajaan puolitankkia niin kummasti kiinnostaa. Tätä varten on ostettu viisumi.
Venäläiset autoilijat taas pääsevät erittäin sujuvasti tänne suomenpuolle.
Ja oma auto on helpompi vyöryttää omistajan niskoille kun varastetaa, vuokra autoissa kovempi byrokratia, veikkaanma:)
"että mitäs jätit tunnetulle hämärä alueelle"
Tämä on totta.