Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei ole koskaan joutunut soittamaan ambulanssia?

Vierailija
19.09.2018 |

Itse en muista enkä pysty edes laskemaan montako kertaa olen soittanut ja ollut kyydissäkin. Ikää 30v.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ap itse tajuat että sinä olet harvinaisuus kun olet soittanut 30-vuotiaana lukuisia kertoja ambulanssin? Eikä muut jotka eivät ole soittaneet? Ei ole kovin tavallista olla noin sairas lapsesta alkaen ja että oma isä hakkaa. Sinä se tässä outo olet.

Vierailija
22/24 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen kai? Itse olen 44 v enkä ole koskaan joutunut soittamaan ambulanssia itselleni enkä kellekään muulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vanhempiani ja isovanhempiakin on viety useaan kertaan ambulanssilla, mutta itse en ole koskaan ollut paikalla enkä täten joutnut sellaista soittamaan.

Itse olen saanut puukon jalkaan, mutta siihenkään ei lanssia tarvittu enkä sellaista soittanut, mentiin kaverin kyydillä, koska se oli nopeampi lähtö kuin odottaa ambulanssia 20 min saapuvaksi maalle.

Enkä minä muutenkaan perusterve ole, mutta tällainen henkilö esimerkiksi ei ole joutunut hälytysajoneuvoja soittelemaan.

Vierailija
24/24 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläthän sä kuplassa. Elät siinä omien sairauksien aiheuttamassa katkeruuden kuplassa, kun kerran terveys on ollut jo lapsena vierasta. Kuvittelet että ihminen joka ei ole joutunut hälyttämään itselleen lanssia, on jotenkin huonompi.

Olisit varmaan voinut tuon kiltimminkin ilmaista, mutta sinä taidatkin elää jossain muussa kuin sairauksien aiheuttamassa katkeruuden kuplassa. 

Minusta ap:n aloitus oli outo, mutta luettuani pari kommenttia pitemmälle ymmärrän oikein hyvin, miksi hän kysyi tuollaista. Tuli ennemminkin paha mieli hänen puolestaan eikä ollenkaan halu nälviä.

Sinä voisit mennä kouluun opettelemaan empatiaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan