Riita kaverin kanssa. Olenko turhaan vihainen?
Eli siis ystävälläni oli keskustassa kynsihuolto aika, jonka jälkeen sovimme menevämme kahville, kun itsekkin olin asioilla. Pääsin häntä aikaksemmin ja sanoin odottavani häntä kahvilassa. Odotin 40min ajan ja ystäväni soitti, että hän pääsi nyt ja tulee kahvilaan. Minuutin päästä hän soitti uudestaan, että hänen miehensä tulikin jo hakemaan siitä huolimatta, että oli sanonut meneväni kanssani kahville ja hän lähtee miehensä kanssa kotiin nyt, ettei mies ajanut turhaan hakemaan. Odotin siis 40 min turhaan, kun olisin voinut mennä kotiin. Joo ei ole iso asia ja isoin riidan aihe, mutta mielestäni kertoo ystävästäni aika paljon, ettei minua arvosta.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis asuvat n. 7km päässä, ei missään maalla. Pääsisi bussillakin kotiin helposti
Mä en ymmärrä näitä miehen kyydillä kulkijoita. Mies vie ja hakee töistä,koulusta kaupasta ym.vaikka matkaa kotiin kävellenkin olisi 1km. Miksi miehet suostuu tuollaiseen.
Haluaa varmistaa, että kumppani pääsee turvallisesti kotiin?
Ootko tosissasi? Elämä Suomessa on niin vaarallista, että nainen ei voi itse kulkea kävellen,pyöräillen,bussilla ym.menoihinsa?
Pidetään tämä mielessä, kun seuraavaksi meuhkataan teidät kyllä mistä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis asuvat n. 7km päässä, ei missään maalla. Pääsisi bussillakin kotiin helposti
Mä en ymmärrä näitä miehen kyydillä kulkijoita. Mies vie ja hakee töistä,koulusta kaupasta ym.vaikka matkaa kotiin kävellenkin olisi 1km. Miksi miehet suostuu tuollaiseen.
Haluaa varmistaa, että kumppani pääsee turvallisesti kotiin?
Ootko tosissasi? Elämä Suomessa on niin vaarallista, että nainen ei voi itse kulkea kävellen,pyöräillen,bussilla ym.menoihinsa?
Pidetään tämä mielessä, kun seuraavaksi meuhkataan teidät kyllä mistä :D
Voi meitä miehettömiä naisparkoja, kun ei ole omaa kuskia roudaamassa joukkoliikenteellä saavutettavia, vaarallisia 7 km matkoja.
Ap, olet ystävällesi täyteseuraa. Jätä se sika.
Ei välttämättä, mutta aina tapaamisia ei ole helppoa sopia kotiinkaan. Jos nähdään vain pikaisesti, niin olisi silti ihan kiva tietää etukäteen, että toinen ei ehdi olla paikalla pitkään.