Harvoin kommentoin kenenkään ulkonäköä, mutta tuo Maria Alanen..
Ihan hirveän näköinen, suorastaan pelottava. Onko ollut ammattitaidoton plastiikkakirurgi vai kumpikin sokeita, mutta tod pahalta näyttää kasvoistaan, aivan eloton ja muovinen. Asiaa korostaa vielä tuo peruukkimainen kuontalo.
Ugh, olen puhunut, nyt oli pakko.
Kommentit (69)
Alkaa pikkuhiljaa tympimään...monesko aloitus tämä jo oli?
Joo joo. Eiköhän tuota naista ole jo tarpeeksi tänään haukuttu.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa pikkuhiljaa tympimään...monesko aloitus tämä jo oli?
Minussakin alkaa pikkuhiljaa herämään äidillisiä tunteita, jolla puolustaa kyseistä naista.
En tiedä monesko aloitukseni oli, itseltäni ensimmäinen. Kaikki ei roiku täällä työpäiviään, itsekin nyt vapaalla ja ensimmäinen käyntini palstalla tänään.
Hassua on se, että täsmälleen samaan aikaan (12.48) oli joku muukin laittanut aloituksen aiheesta ja jopa samoja fiiliksiä siellä esim.kuontalostaan.
Ap
Samaa mieltä. Sopii variksenpelättimeksi hyvin. Osa tuosta hirveästä ulkonäöstä on täysin itse aiheutettu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä monesko aloitukseni oli, itseltäni ensimmäinen. Kaikki ei roiku täällä työpäiviään, itsekin nyt vapaalla ja ensimmäinen käyntini palstalla tänään.
Hassua on se, että täsmälleen samaan aikaan (12.48) oli joku muukin laittanut aloituksen aiheesta ja jopa samoja fiiliksiä siellä esim.kuontalostaan.Ap
Se olisikin liian raskas ponnistus lukea edes eka sivu läpi ennen aloituksen tekemistä.
Katsoitteko silloin sitä sarjaa? Oli hulvattoman hauska. Siis ei tarkoituksella vaan vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
On tosiaan karmean näköinen.
t. ap
Vähän erilaisen näköinen kuin mitä montecarlo-instassa. Näyttä instassa 49-55 -vuotiaalta, oikeudenkäyntikuvissa näyttää yli 60-vuotiaalta. Halvalla ei saa hyvää, vertaa esim Jennifer Lopez.
Ei ole kovin taitava plastiikkakirurgi ollut.
Siis tää kuva! Sehän näyttää pelottavalta.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/191c06b5-6c59-4283-8744-cf7d7771…
45 vuotias!?!?!?!
miksi on leikkauttanut naamansa pilalle..
Järkyttävän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Katsoitteko silloin sitä sarjaa? Oli hulvattoman hauska. Siis ei tarkoituksella vaan vahingossa.
Se oli hyvin leikattu (no pun intended); naiset eivät tajunneet itse herättävänsä myötähäpeää ja huvitusta. Tuotanto otti siitä kaiken irti.
Mm. kun he tohkeissaan menivät "flamengo-tunneille" ;)
Hui! On kuin kauhuelokuvasta joku valkoinen aavenainen.💀😱
Olen itse 50 vuotias ja näytän noin 35 vuotiaalta.
Tosin laitan kevyen päivämeikin , nätit vaatteet
ripsi ja hiustenpidennykset löytyy..muutoin luomu
Niin ja minussa on hiukan pehmeyttä...olen siis hoikka mutta en rasvaton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli hyvin leikattu (no pun intended); naiset eivät tajunneet itse herättävänsä myötähäpeää ja huvitusta. Tuotanto otti siitä kaiken irti.
Mm. kun he tohkeissaan menivät "flamengo-tunneille" ;)
Nehän lausui kaikki ne vaatemerkit ihan omalla tavallaan. Ja meni "vippeinä" johonkin "luksusjuhliin" jossa kukaan ei edes puhunut niille. Ja sitten ne tyhjät paperikassit kun ne tuli "ostoksilta".
Oli kyllä hulvattoman hauska ja tuotanto tosiaan otti kaiken hauskuuden irti.
Beruuggi ja Botox = Maria Morticia Alanen.
Poskipäät todella luonnottomat, tollaiset ihme pahkurat oudossa paikassa.
Olinko eka? Et.