Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet tehnyt, jos työkkärin työllisyyssuunnitelmassa lukee: ”Haen aktiivisesti työpaikkoja eri työnhakukanavia apuna käyttäen sekä osallistun TE-palvelujen järjestämiin soveltuviin rekrytointitilaisuuksiin”?

Vierailija
19.09.2018 |

Ja määräpäivä laitettu 3kk päähän?

Riittääkö pelkkä rastin laittaminen työkkärin sivuille vai pitääkö oikeasti noudattaa kirjaimellisesti kyseistä ohjetta?

Onko työkkäristä soitettu määräpäivänä että oletko toiminut suunnitelman mukaisesti?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

StadinTyötön kirjoitti:

Mä oon kanssa työtön.

Pitää muistaa että TE -keskus tulee pitää tyytyväisenä, niin mikään ei katkaise anaiosidonnaisia. Yleensä aika naurettavan helppoja tehtäviä annetaan.

Mullekin annettiin juuri samanlainen työllistymissuunnitelma sanasta sanaan kuin alkuperäiselle.Tää on helppo toteuttaa, vain idiootti laiminlöis tämän ja ottais karenssit.

Omalla kohdalla ansiosidonnaiset päivät loppuu just nyt syyskuussa ja meenkin keikalle. Mulla onkin pohjilla 15 työssäolehto -viikkoa. Aion tehdä nyt 36 viikkoa duunia lähes putkeen. Ensin 11 viikkoa ni saan 26 viikon työssäoloehdon täyteen ja uudet 400 päivää. Ja sitten teen 25 päälle.Kun ekat 400 päivää loppuu, teen vain sen yhden puuttuvan viikon jossain.

Mulla tulee siis olemaan vapaata aina syksyyn 2022 asti, kun nyt rehkin 36 viikkoa pohjille.

Mun ansiosidonnainen päiväraha lapsikorotuksineen on 90€/ päivä....paljonko teillä muilla on ?

Ai sinäkin sait sanasta samaan samanlaisen suunnitelman teon TE-toimistolta.... ei tullut mieleen, että kaikilla on se sama webbilomake.

Vierailija
42/44 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä sillä on, mikä päivämäärän valitsee? En ymmärtänyt sen tarkoitusta, joten laiton ensimmäisen tarjotun. Olisiko kannattanut laittaa monen kuukauden päähän?

Kunhan käyt ruksaamassa sen annetun tehtävän ennen valitsemaasi tai virkailijasi kanssa sopimaasi päivämäärää. Mulle ainakin virkailija sanoi joskus suoraan, että häntä ei kiinnosta muutoin pätkääkään nuo sovitut tehtävät ja miten olen ne hoitanut, kunhan vain muistaa käydä ruksaamassa sen tehtäväkohdan työllistymissuunnitelmassa. Jos et tee sitä ajoissa saatat joutua lähettelemään TE-toimistoon selvityksen, että miksi olet laiminlyönyt sovittuja tehtäviä ja luonnollisesti siellä ihmiset voivat vallanhimossaan katsoa sinut lusmuilevaksi paskakasaksi, joka ei ansaitse senttiäkään ja siitä pääsetkin sitten antoisaan virastoralliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyys ei ole vain työttömyyttä

vaan taustalla on aina myös psykososiaalisia ongelmia

Vierailija
44/44 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tavalla ei Suomi nouse mutta onneksi sinnunkaltaisia on kuitenkin vähemmistö!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän