Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

H*lvetti kun aina pitää sataa! :(

Vierailija
19.09.2018 |

Aamusta iltaan aina vettä, kyllä tämä Suomi on p*rseestä!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii sa*atana, koko kesänkin satoi ihan putkeen eikä ollut kuivaa missään lainkaan.

Vierailija
2/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii sa*atana, koko kesänkin satoi ihan putkeen eikä ollut kuivaa missään lainkaan.

Kesä nyt oli harvinaisuus. Samaa ei nähdä seuraavaan 100 vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesä nyt oli harvinaisuus. Samaa ei nähdä seuraavaan 100 vuoteen.

Hyvä.

Ja mikä sademouhaaja täällä nyt nostelee kymmenen vuotta vanhojakin aloituksia viimisen tunnin sisään.. Tämä sentään oli uusi.

Vierailija
4/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade on IIIIIIHAAANAAAAAA kauhean hellekesän jälkeen, tykkään!

Vierailija
5/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin  Stadin eteläisen kantakaupungin elämän menosta, satoi tai paistoi, riittää kun sydän vain rinnassa lyö 

Vierailija
6/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvetön taivas meillä...

Vierailija
7/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin  Stadin eteläisen kantakaupungin elämän menosta, satoi tai paistoi, riittää kun sydän vain rinnassa lyö 

Maalaistollosta se saattaa tuntua hienolta paikalta. Kaupunkilainen taas suuntaa oikeaan kaupunkiin.

Vierailija
8/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalaistollosta se saattaa tuntua hienolta paikalta. Kaupunkilainen taas suuntaa oikeaan kaupunkiin.

Taidat itse asua lähiössä 

Vierailija
9/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen lähiö valasko alapeukuttaa?

Vierailija
10/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Stadilainen kylläkin ja asun keskustassa, ja sehän sinua lähiössä asuvana kateellisena vtuttaa

Ja Maalaistollouteen liittyy just toi Helsingin väheksyminen, koska ovat kateellisia

Vierailija
11/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin se hallitsee yhdyssanat 🤔

Vierailija
12/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksen ulkoasusta urputetaan, kun ei enää muuta keksitä, sillähän ei pitkälle pötkitä

Vierailija
13/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimen omaan "se"  "se"  "se",  mene vttu ite takas alakouluun

Vierailija
14/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä luetko Kurvin lähiöksi. Itse en kuitenkaan keulisi asuvani kaupungissa kun vertaa sitä vaikka Berliiniin.

Vierailija
15/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä sada, piti jo verhotkin laittaa kiinni, kun aurinko paistaa niin kirkkaasti.

Vierailija
16/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Stadilainen kylläkin ja asun keskustassa, ja sehän sinua lähiössä asuvana kateellisena vtuttaa

Ja Maalaistollouteen liittyy just toi Helsingin väheksyminen, koska ovat kateellisia

Itse en taas ymmärrä Kurvissa asuvana tuota joidenkin hehkutusta "stadista". Pieni rupunen kaupunki. Kurvista ei ole kuin kiven heitto Viikkiin, jossa on jo lehmiä ja peltoja. Jos oikeasti haluatte keulia, niin muuttakaa edes oikeaan kaupunkiin.

Vierailija
17/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa täysillä täällä Helsingin Herttoniemessä! Niin ihanaa, lähdenkin nyt juuri ulos.

Vierailija
18/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä luetko Kurvin lähiöksi. Itse en kuitenkaan keulisi asuvani kaupungissa kun vertaa sitä vaikka Berliiniin.

No mitä sitä siihen vertaa? Suomi on Suomi, ja sinä et asu Ullanlinnassa, vaikka kuinka Berliinit vertaisit.

Vierailija
19/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma pilalla. :( Taas etelään sorvin ääreen uupuneena. :( :(

Vierailija
20/32 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en taas ymmärrä Kurvissa asuvana tuota joidenkin hehkutusta "stadista". Pieni rupunen kaupunki. Kurvista ei ole kuin kiven heitto Viikkiin, jossa on jo lehmiä ja peltoja. Jos oikeasti haluatte keulia, niin muuttakaa edes oikeaan kaupunkiin.

Älä esitä "maailman miestä" ja Stadilaisena kerron, että se vtun Kurvi ei ole Eiran, eikä Ullanlinnan tasoinen paikka.