HS: SDP oli DDR:n vakoilijoiden pääyhteistyökumppani suomessa
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005832908.html?ref=rss
:O
Aika alkaa viimein raottaa totuutta. Vaikuttaa siltä että kommunismin luurankoja voi viimein alkaa kaivamaan kaapista. Tässä olisi SDP:lle oiva uusiutumisen paikka.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole EU-jäsenyyskään tehnyt Suomesta poliittisesti länsimaata. Mikä tekisi?
Mitä länsimaista eu:ssa on, ei mitään puhdas klooni sosialismista.
Kyttäystä, typeriä rajoituksia, typeriä ihmisten elämää hankaloittavia rajoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on ollut yleisesti tiedossa, joskin virallisesti kiistetty. Demarit toimivat DDR:n hyväksi ja kommarit itse pääjehun eli Neuvostoliiton. Eihän Manu muuten olisi salannut Titisen listaa, mutta koska se oli täynnä johtavia demari-poliitikkoja niin julkitulo ja vakoojien rankaisu olisi ollut kiusallista.
Tiitisen listalla oli jotain pikkutekijöitä, ei yhtään merkittävää nimeä. Näinhän Tiitinen itse antoi ymmärtää tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on ollut yleisesti tiedossa, joskin virallisesti kiistetty. Demarit toimivat DDR:n hyväksi ja kommarit itse pääjehun eli Neuvostoliiton. Eihän Manu muuten olisi salannut Titisen listaa, mutta koska se oli täynnä johtavia demari-poliitikkoja niin julkitulo ja vakoojien rankaisu olisi ollut kiusallista.
Tiitisen listalla oli jotain pikkutekijöitä, ei yhtään merkittävää nimeä. Näinhän Tiitinen itse antoi ymmärtää tänään.
Painostettu kertomaan noin, vai kuvitteleeko joku että noita isomuksia ei suojeltaisi.
Kaikenlisäksi sdp on rasistisin puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs unohtui kepu?
Kepu ei ole ikinä tavoitellut kommunistista Suomea neukkulan syliin, toisin kuin nuo vasemmistoveijarit. Kekkonen pakon edessä näennäisesti veljeili venäläisten kanssa säilyttäen näin maamme itsenäisyyden ja vedätti ryssiä sen kuin kerkesi.
Toivottavasti et ole tosissasi? Näinkö kepulaiset tuon itselleen selittävät?! Voi herranjumala!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painostettu kertomaan noin, vai kuvitteleeko joku että noita isomuksia ei suojeltaisi.
Kaikenlisäksi sdp on rasistisin puolue.
Lista on myös nykyisen Supon johdon saatavilla. Ja varmaan presidentti Niinistökin sen saisi luettavaksi jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai huomasit että tiitinen puhui kovin varovasti. Hän ei MUISTA että listalla olisi Kalevi Sorsa, Tarja Halonen, Erkki Tuomioja, Mauno Koivisto, Seppo Tiitinen, jne. Sitten joskus jos lista tulee julkisuuteen niin ei voi syyttää valehtelusta, mies ei vaan muistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs unohtui kepu?
Kepu ei ole ikinä tavoitellut kommunistista Suomea neukkulan syliin, toisin kuin nuo vasemmistoveijarit. Kekkonen pakon edessä näennäisesti veljeili venäläisten kanssa säilyttäen näin maamme itsenäisyyden ja vedätti ryssiä sen kuin kerkesi.
Toivottavasti et ole tosissasi? Näinkö kepulaiset tuon itselleen selittävät?! Voi herranjumala!
Ilman Kekkosta Hertta Kuusisen uho olisi saattanut toteutua: Suomen tie on Tshekkoslovakian tie. Kekkonen ei päästänyt edes isä Kuusista Suomeen vaan eväsi viisumin. Se oli sille oikein ja osoitti kuka on isäntä Suomessa. Hyvä UKK!
UKK piti Suomen irti Varsovan liitosta ja SEV:stä. Vain Tito oli yhtä kova kuin UKK.
Valtion salaisuuksien antaminen toiselle valtiolle uhkaa Suomen turvallisuutta.