Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: SDP oli DDR:n vakoilijoiden pääyhteistyökumppani suomessa

Vierailija
19.09.2018 |

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005832908.html?ref=rss

:O

Aika alkaa viimein raottaa totuutta. Vaikuttaa siltä että kommunismin luurankoja voi viimein alkaa kaivamaan kaapista. Tässä olisi SDP:lle oiva uusiutumisen paikka.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten, jos tekee yhteistyötä toisen valtion kanssa?

Valtion salaisuuksien antaminen toiselle valtiolle uhkaa Suomen turvallisuutta.

Vierailija
22/29 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole EU-jäsenyyskään tehnyt Suomesta poliittisesti länsimaata. Mikä tekisi?

Mitä länsimaista eu:ssa on, ei mitään puhdas klooni sosialismista.

Kyttäystä, typeriä rajoituksia, typeriä ihmisten elämää hankaloittavia rajoituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on ollut yleisesti tiedossa, joskin virallisesti kiistetty. Demarit toimivat DDR:n hyväksi ja kommarit itse pääjehun eli Neuvostoliiton. Eihän Manu muuten olisi salannut Titisen listaa, mutta koska se oli täynnä johtavia demari-poliitikkoja niin julkitulo ja vakoojien rankaisu olisi ollut kiusallista.

Tiitisen listalla oli jotain pikkutekijöitä, ei yhtään merkittävää nimeä. Näinhän Tiitinen itse antoi ymmärtää tänään.

Vierailija
24/29 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on ollut yleisesti tiedossa, joskin virallisesti kiistetty. Demarit toimivat DDR:n hyväksi ja kommarit itse pääjehun eli Neuvostoliiton. Eihän Manu muuten olisi salannut Titisen listaa, mutta koska se oli täynnä johtavia demari-poliitikkoja niin julkitulo ja vakoojien rankaisu olisi ollut kiusallista.

Tiitisen listalla oli jotain pikkutekijöitä, ei yhtään merkittävää nimeä. Näinhän Tiitinen itse antoi ymmärtää tänään.

Painostettu kertomaan noin, vai kuvitteleeko joku että noita isomuksia ei suojeltaisi.

Kaikenlisäksi sdp on rasistisin puolue.

Vierailija
25/29 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihinkäs unohtui kepu?

Kepu ei ole ikinä tavoitellut kommunistista Suomea neukkulan syliin, toisin kuin nuo vasemmistoveijarit. Kekkonen pakon edessä näennäisesti veljeili venäläisten kanssa säilyttäen näin maamme itsenäisyyden ja vedätti ryssiä sen kuin kerkesi.

Toivottavasti et ole tosissasi? Näinkö kepulaiset tuon itselleen selittävät?! Voi herranjumala!

Vierailija
26/29 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painostettu kertomaan noin, vai kuvitteleeko joku että noita isomuksia ei suojeltaisi.

Kaikenlisäksi sdp on rasistisin puolue.

Lista on myös nykyisen Supon johdon saatavilla. Ja varmaan presidentti Niinistökin sen saisi luettavaksi jos haluaa.

Vierailija
27/29 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai huomasit että tiitinen puhui kovin varovasti. Hän ei MUISTA että listalla olisi Kalevi Sorsa, Tarja Halonen, Erkki Tuomioja, Mauno Koivisto, Seppo Tiitinen, jne. Sitten joskus jos lista tulee julkisuuteen niin ei voi syyttää valehtelusta, mies ei vaan muistanut.

Vierailija
28/29 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihinkäs unohtui kepu?

Kepu ei ole ikinä tavoitellut kommunistista Suomea neukkulan syliin, toisin kuin nuo vasemmistoveijarit. Kekkonen pakon edessä näennäisesti veljeili venäläisten kanssa säilyttäen näin maamme itsenäisyyden ja vedätti ryssiä sen kuin kerkesi.

Toivottavasti et ole tosissasi? Näinkö kepulaiset tuon itselleen selittävät?! Voi herranjumala!

Ilman Kekkosta Hertta Kuusisen uho olisi saattanut toteutua: Suomen tie on Tshekkoslovakian tie. Kekkonen ei päästänyt edes isä Kuusista Suomeen vaan eväsi viisumin. Se oli sille oikein ja osoitti kuka on isäntä Suomessa. Hyvä UKK!

Vierailija
29/29 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UKK piti Suomen irti Varsovan liitosta ja SEV:stä. Vain Tito oli yhtä kova kuin UKK.