Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväkodin hoitajien mietteitä nykyajan isistä

Isä funtsii
19.09.2018 |

Mitä mieltä olette nykypäivän isistä, jotka tuovat ja vievät lapsiaan hoitoon, turisevat päivän kuulumiset hoitajien kanssa ja osallistuvat ylipäätänsä lapsen arkeen jne.? Minkälaisia kokemuksia teillä on/on ollut heistä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?

Vierailija
2/13 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että osallistuvat. Mitä pitäisi olla mieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, pitäisikö tästä olla jotain mieltä? Aika itsestäänselvyys ollut jo muutaman vuosikymmenen ajan, että isätkin ovat kiinnostuneita lapsistaan ja osallistuvat arjen pyöritykseen. Oletko provo vai tyhmä?

Vierailija
4/13 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi isä tätä kyselee? Kaipaatko tunnustusta siitä, että viet ja haet lastasi päiväkotiin?

Vierailija
5/13 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi tuo lapsen päivähoitoon. Pitäisikö tästä olla jotain ajatuksia erikseen?

Vierailija
6/13 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 70-luvun lopussa harjoittelussa päiväkodissa jo silloin isä jos toinenkin toi lapsiaan päiväkotiin, eikä siinä meissä ollut mitään ihmeellistä että siihen olisi jotekin erikoisesti kiinnitetty huomiota.

Vierailija
7/13 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ole kyllä miettinyt yhtään mitään. Kysymyksesi on ehkä hieman laaja, rajaa vähän niin olisi helpompi sanoa mielipiteitä.

Vierailija
8/13 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä funtsi liikaa, isä. Selvästi turhan rasittavaa sinulle.

Vierailija
9/13 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa töissä ollessani se jakautuneisuus meni 50-50 isien ja äitien kanssa. En edes kiinnittänyt påivänselvään asiaan huomiota.

Vierailija
10/13 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 70-luvun lopussa harjoittelussa päiväkodissa jo silloin isä jos toinenkin toi lapsiaan päiväkotiin, eikä siinä meissä ollut mitään ihmeellistä että siihen olisi jotekin erikoisesti kiinnitetty huomiota.

70-luvulla syntyneenä meilläkin se oli isä, joka vei meitä päiväkotiin. Teki ruokaa, kuskasi harrastuksiin, jne...

Vierailija
11/13 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mä vien ja isä hakee. Pitäisikö siitä jotain ajatella?

Jos isä ei saisi hakea, lapsi jäisi tarhaan iltaan asti.

Vierailija
12/13 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyiaikainen päivähoitjärjestelmämme on kehitetty juurikin 70-luvulla ja tästä voimme päätellä, että isät ovat kautta aikojen tuoneet lapsiaa hoitoon. Aloittajan pitää nyt keksiä joku muu supersankaritarina kuin nykyisyys, jolla nostattaa sitä omaa egoaan.

Vierailija
13/13 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele mistä se nykyisyys alkaa. Siitä, kun sinä sait ekan lapsesi? Itse olen syntynyt 67. Päiväkodissa en ollut isän ja äidin ollessa maanviljelijöitä ja kalastajia. Isä oli se joka opetti kalastamisen taidon, perunanviljelyn, kuljetti kouluun, auttoi läksyissä ja jopa imuroi :D