Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otetaan hypoteettinen kysymys naisille.

Vierailija
19.09.2018 |

Paljonko veloittaisit, jos vieras mies laukeaisi takaapäin yhdynnän jälkeen pakaroillesi?

Entä jos ei tarvitsisi yhtyä, mies vain masturboisi lastinsa pakaroillesi.

Pliiiis, ei mitään typeriä, mä en antais tehdä sellaista kuin miljoonista, vaan ihan realistinen summa siis.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma mies saisi tehdä tuon ilmaiseksi, ruma ei mistään hinnasta.

Vierailija
2/23 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Sehän on vähän semmoinen tilanne, että siihen tilanteeseen on kai päädytty yhteisestä, kuumasta sopimuksesta, niin ei kai siitä mitään rahaa pyytäisi.

TOSIN, jos alun perinkin ollaan bisnesmielessä liikenteessä, niin satanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. En harrasta seksiä rahasta. En voisi kunnioittaa itseäni sen jälkeen. Olisi vastenmielistä kun vieras mies tulisi päälleni tai mihin tahansa. Myös vastenmielistä, että joku ajattelee naisesta, että naisen tai seksiä voi ostaa, niin kuin se ei merkitsisi mitään.

Olen aina ollut tarkka tavarastani. Rakkaani kanssa villi ja estoton mutta sori, muille ei tipu.

Outo premissi, että kyse olisi vain hinnasta. Säälin ap:ta jos maailmankuvasi ja elämänkokemuksesi on tuo. N50+

Vierailija
4/23 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt viitti. Jokaisella on hintansa. Mikä on se sun hinta? Millä hintaa pyllistät rumalle miehelle, jota et siis edes näe suorituksen aikana ellet perssilmällä maailmaa katsele ja millä hinnalla saat pakaroillesi pari paakkua valkoista limaa, jonka voi pyyhkiä paperilla pois?

Vierailija
5/23 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kymppitonnilla suostuisin. Sillä sais maksettua velat pois ja elämä helpottuisi kummasti.

Mun perse ei tosin ketään kiinnosta noin isosta rahasta. Ja muutenkin annan ihan ilmaseksi niille keille haluan.

Vierailija
6/23 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
7/23 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä 100000 voisin harkita. Mut jos tää olis mun mielestä tosi vastenmielinen tyyppi niin en usko et sata tonnia riittäis?!

Vierailija
8/23 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh. En harrasta seksiä rahasta. En voisi kunnioittaa itseäni sen jälkeen. Olisi vastenmielistä kun vieras mies tulisi päälleni tai mihin tahansa. Myös vastenmielistä, että joku ajattelee naisesta, että naisen tai seksiä voi ostaa, niin kuin se ei merkitsisi mitään.

Olen aina ollut tarkka tavarastani. Rakkaani kanssa villi ja estoton mutta sori, muille ei tipu.

Outo premissi, että kyse olisi vain hinnasta. Säälin ap:ta jos maailmankuvasi ja elämänkokemuksesi on tuo. N50+

Mistähän maailmankuvasta ja elämänkokemuksesta sä oikein höpötät?

Vierailija
9/23 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehkä 100000 voisin harkita. Mut jos tää olis mun mielestä tosi vastenmielinen tyyppi niin en usko et sata tonnia riittäis?!

Pitihän tänne taas tulla ainakin yksi suhteellisuuden tajuton ja lukutaidoton tyyppi mukaan.

Toi ap:n kirjoittama miljoonista tarkoittaa luonnollisesti noita satojatuhansia myöskin.

Vierailija
10/23 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko veloittaisit, jos vieras mies laukeaisi takaapäin yhdynnän jälkeen pakaroillesi?

Entä jos ei tarvitsisi yhtyä, mies vain masturboisi lastinsa pakaroillesi.

Pliiiis, ei mitään typeriä, mä en antais tehdä sellaista kuin miljoonista, vaan ihan realistinen summa siis.

200 panolla, 50 ilman.

Vierailija
11/23 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuosta, että kyse olisi vain summan suuruudesta. Että kaikki naiset ovat ostettavissa. Että elämän ihanimpia ja tärkeimpiä asioita saisi rahalla. N50+

Vierailija
12/23 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma. Ensin sanotaan, ettei saa kommentoida "utopistisia" summia, vaan sellaisia joihin normityypillä (ap:lla) olisi varaa. Noh, sitten kun sanoo, ettei ole ostettavissa, niin tullaan sanomaan, että kaikki on, annat vaan summan, mutta se ei saa olla liian korkea!

Itse antaisin vain utopistisesta summasta, tuo jonkun 100 000e oli ok. Eihän sitä kukaan maksa kun halvemmalla saa ammattilaisilta, mutta se on se hinta.

Katsos kun nyt ei olla kadulla kilpailutetuin hinnoin varta vasten etsimässä jotain hikistä ukkoa, joka maksaa jotain hiluja.

Epäilen, että ap haluaa vaan kävellä sovinistinen virne naamallaan kadulla ja miettiä, että voisi ostaa kenet vaan. Kaikki naiset hän saisi. Tavaroita kun ovat. Tai vähintäänkin ovat vastuussa kaikesta vihasta, jota ap sisällään kantaa.

Vierailija
13/23 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap, kerropa miksi sulle on niin tärkeä ajatus, että kaikki naiset olisi ostettavissa ja vieläpä ei-utopistiseen hintaan?

Vierailija
14/23 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuosta, että kyse olisi vain summan suuruudesta. Että kaikki naiset ovat ostettavissa. Että elämän ihanimpia ja tärkeimpiä asioita saisi rahalla. N50+

Kaikki ovat ostettavissa.

Kuka tahansa mieskin antaa laueta pakaroilleen, kunhan tarpeeksi iso rahavuori tuodaan paikan päälle.

Kaikilla on hinta.

Vierailija
15/23 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole sanonut, että kaikki olisi ostettavissa, täällä jotkut muut väittää sellaista, ei ap.

Vierailija
16/23 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan kaikki eivät ole ostettavissa. Naisvihan ilmentymähän tuo on, että uskoo kaikkien naisten pohjimmiltaan olevan hu0ria, se on vain hinnasta kiinni.

Voi teitä. Mahdatteko pystyä rakastamaan?

N50+

Vierailija
17/23 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakaan kaikki eivät ole ostettavissa. Naisvihan ilmentymähän tuo on, että uskoo kaikkien naisten pohjimmiltaan olevan hu0ria, se on vain hinnasta kiinni.

Voi teitä. Mahdatteko pystyä rakastamaan?

N50+

Minä rakastan naisia, joilla on kaunis perse ja jotka antavat minun tulla pakaroilleen, selälle ja niskan kautta hiuksille.

Vierailija
18/23 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kai monikaan nainen ole ostettavissa mutta pikkuluxuksella saa vaikka hyveellisen ja maineestaan tarkan neitokaisen juhöiin seuralaiseksi.

Arvelen myös että noin kolmensadantuhannen lahjalla pääsisi heittämään lastin hyvintreenatuille pakaroille, kukaties niiden väliinkin.

Vierailija
19/23 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

300t kirjoitti:

Eipä kai monikaan nainen ole ostettavissa mutta pikkuluxuksella saa vaikka hyveellisen ja maineestaan tarkan neitokaisen juhöiin seuralaiseksi.

Arvelen myös että noin kolmensadantuhannen lahjalla pääsisi heittämään lastin hyvintreenatuille pakaroille, kukaties niiden väliinkin.

Eli kuuluuko ystäväpiirinne naisiin vain lunttuja, vai toivotteko / luuletteko niin?

Voi kun olen onnellinen, että minä tunnen aivan toisenlaisia ihmisiä. Miehiä, jotka rakastavat ja kunnioittavat naisia, ja kivoja, integriteetillä varustettuja naisia. n50+

Vierailija
20/23 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle orgasmi palkkioksi :)