Otetaan hypoteettinen kysymys naisille.
Paljonko veloittaisit, jos vieras mies laukeaisi takaapäin yhdynnän jälkeen pakaroillesi?
Entä jos ei tarvitsisi yhtyä, mies vain masturboisi lastinsa pakaroillesi.
Pliiiis, ei mitään typeriä, mä en antais tehdä sellaista kuin miljoonista, vaan ihan realistinen summa siis.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh. En harrasta seksiä rahasta. En voisi kunnioittaa itseäni sen jälkeen. Olisi vastenmielistä kun vieras mies tulisi päälleni tai mihin tahansa. Myös vastenmielistä, että joku ajattelee naisesta, että naisen tai seksiä voi ostaa, niin kuin se ei merkitsisi mitään.
Olen aina ollut tarkka tavarastani. Rakkaani kanssa villi ja estoton mutta sori, muille ei tipu.
Outo premissi, että kyse olisi vain hinnasta. Säälin ap:ta jos maailmankuvasi ja elämänkokemuksesi on tuo. N50+Luultavasti yli 5 kymppisen naisen pakaroille ei niin hillitöntä halua ole edes laueta.
Varsinkaan, jos siitä pitäisi vielä maksaa.
Vierailija kirjoitti:
300t kirjoitti:
Eipä kai monikaan nainen ole ostettavissa mutta pikkuluxuksella saa vaikka hyveellisen ja maineestaan tarkan neitokaisen juhöiin seuralaiseksi.
Arvelen myös että noin kolmensadantuhannen lahjalla pääsisi heittämään lastin hyvintreenatuille pakaroille, kukaties niiden väliinkin.
Eli kuuluuko ystäväpiirinne naisiin vain lunttuja, vai toivotteko / luuletteko niin?
Voi kun olen onnellinen, että minä tunnen aivan toisenlaisia ihmisiä. Miehiä, jotka rakastavat ja kunnioittavat naisia, ja kivoja, integriteetillä varustettuja naisia. n50+
Ai kun sä olet niin ihanan intellektuelli, kun käytät noin fiinejä sanoja kuvaamaan naisen itsemääräämisoikeutta. m50+
Luultavasti yli 5 kymppisen naisen pakaroille ei niin hillitöntä halua ole edes laueta.