Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkaussalihoitajat töykeitä

Vierailija
18.09.2018 |

Hädin tuskin esittelivät itsensä ja sen jälkeen tuntui että minut unohdettiin. Ilmeisesti valmistelujen aikana joku oli niin hauskaa että ääneen naurettiin. Tuli tunne että minulle nauretaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokirra kirjoitti:

Se on Jumankauta sairaala eikä mikään viiden tähden hotelli!

Tämä tuntuu kovin monella potilaalla unohtuvan, olette POTILAITA, ette ASIAKKAITA!

Tämä! Kyseessä ei ole mikään asiakaspalvelutilanne tai sellaiseen rinnastettava, vaan kyseessä on hoitotoimenpiteen objekti eli potilas, joka on hoitajien MÄÄRÄYSVALLAN alainen.

Sama juttu kuin poliisien kanssa: ei se kopitettava rötöstelijä todellakaan ole mikään asiakas :D

Vierailija
22/25 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle hoitajat olivat hyvin ystävällisiä mutta anestesialääkäri oli kamala. Ei tuntunut älyävän, että viimeisillään raskaana oleva ei voi tietyn pisteen jälkeen enää taipua enempää ihan siksi, että vatsa ottaa jalkoihin- äyski ja tiuski sitten minulle siitä, kun ei osunut piikit sinne minne piti...

Sama homma. Hätkähdin kun sörkkäsi ohitse, niin tiuskaisi vielä että ÄLÄ SÄTKI SIINÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli Seinäjoella synnytyksessä todella mukava anestesialääkäri, vaikka hänellä olikin kova kiire. Esitteli itsensä ja jutteli niitä näitä samalla. Samoin kun synnytyksen jälkeen minut piti ommella kasaan leikkaussalissa, siellä oli myös mukava henkilökunta. Yksi heistä jutteli kanssani ja piti seuraa minulle, kun mies oli jäänyt vauvan kanssa osastolle odottamaan minua. Minulla kävi silti varmaankin tuuri, ainakin siltä tuntuu kun lukee muiden kirjoituksia.

Vierailija
24/25 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no mulla viimeisin kokemus oli, että "päähoitsu" lähinnä hössötti, siitä lähtien kun haki minut odotustilasta. Ai jaa, että haluan kävellä itse, no olisin tässä tuoliakin tarjonnut. Matka leikkuriin, henkilötietojen tarkistuksen jälkeen selitti miten siellä nyt voi näyttää sekavalta mutta (en muista enää mitä selitti) ja nyt kun sulla ei ole sitä esilääkitystä (ei voitu antaa, mutta en olisi halunnutkaan), niin minä nyt tarkkaan kerron mitä tapahtuu (mikä on kai sinänsä ihan okei, mutta en ole pieni lapsi eikä rautalangasta tarvii koko ajan vääntää, tajuan kyllä miksi tippa laitetaan, tiedän kyllä että anestesialääkkeestä nukahtaa jne.), ja tässä nyt on opiskelija mukana mutta hän on ihan loppusuoralla opinnoista ja on kyllä oikein pätevä ja on meillä töissä ollut (joojoo, olen ihan itse antanut luvan opiskelijan läsnäoloon, ei mulle tarvii vakuutella), ja ei onnistunut eka tipan laitto opiskelijalla joten anteeks nyt ihan kauheesti että joudutaan toisenkin kerran pistämään ja älä nyt vaan katso tännepäin kun joillain se pistäminen tekee huonoa ja se on ihan normaalia eikä tarvii hävetä (no tuota, ei ole koskaan ollut hankaluuksia siinä asiassa...). Jne. No, työtään se teki, mutta vähempikin selitys ja höösääminen olisi riittänyt. Mutta epäystävällinen hän ei ollut. Eikä muutkaan siellä.

Vierailija
25/25 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Ja lisään vielä, että olipa korville helpottava se hetki, kun "pimeni" :D