Maksujen turvaraja vuorokaudessa, paljonko sinulla?
Kommentit (10)
Mikä ihmeen maksujen turvaraja? Minulla on kyllä muutamassa e-laskussa raja, että saan ilmoituksen, jos lasku on poikkeuksellisen suuri.
En tiedä, luultavasti enempi kuin käyttötilillä saldoa.
Miehelle nettipankki sanoi no can do, kun yritti tehdä tilisiirtoa autoliikkeeseen.
Tapiola- pankki aukoinaan myöskin oli laittanut rajat johonkin pariin tonniin ja sitten sinne piti soitella lupia siirtää omia rahojaan :(
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, luultavasti enempi kuin käyttötilillä saldoa.
Miehelle nettipankki sanoi no can do, kun yritti tehdä tilisiirtoa autoliikkeeseen.
Tapiola- pankki aukoinaan myöskin oli laittanut rajat johonkin pariin tonniin ja sitten sinne piti soitella lupia siirtää omia rahojaan :(
Jaa no minä ainakin säätelen rajoja ihan itse verkkopankissa. Minulla raja on nyt 500. Täytynee laskea sitä, kunhan saan yhden ison ostoksen ostettua.
Mitä se sulle ap kuuluu?
On muitakin tapoja estää tilin tyhjeneminen kuin jokin turvaraja.
Nettipankissani pystyy säätämään useampaakin turvarajaa, päivittäiset korttimaksu, käteisnostot ja oliko joku muukin vielä. En muista tarkkaan mutta jotain 500-1000 euroa nuo ovat nyt. Pitää muistaa nostaa kun lähtee autokaupoille, tms. Mutta eipä toisaalta tule ehkä heikkona hetkenä lähetettyä kaikkia rahoja amerikkalaiskenraalille.
500
Jos ostan suurempaa niin voin nostaa kätevästi
Paljonko?