Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

xxxKESÄKERTTUSTEN PERJANTAIXXX

05.05.2006 |

Linkki eiliseen pinoon!

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7175192&p=1&tmode=1&smode…

[color=Chartreuse]Aurinkoista ja ihanaa perjantai päivää kerttusille :)

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Tomato]

Ihan ensteks summerskalle äp-paketista. Tässä on linkki keskusteluun asiasta jos et vielä ole lukenut.

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7167503&p=&mpage=1&tmode=…

Ilmeisesti joku oli uuden eilen hakenut.Siis 2006-vuoden paketin.

Mionalle: Kiitos supistusvalaistuksesta. Mulla on tosiaankin aika korkea kipukynnys. En ole edes ajatellut,että se vois vaikuttaa. Varmaan kehittynyt silloin teininä kun kuukautiskivut olivat todella kovia.

Samoin samasta aiheesta kiitos Ninnin 78:kommentille!

Magpie:kirjoitteli,että mies on lähdössä reissuun. Joo no meillä miehen piti sinne afrikkaan lähtee kans viime kuussa,mutta sen ei sitten tarvinnutkaan lähteä,kun oli selittänyt pomolle,että vaimo on melkein viimeisillään kotona ja ei kyllä haluis jättää mua yksin kotiin. No viime viikolla mies tuli TAAS tiedon kanssa kotiin,että kesäloman päätteeksi olis työmatka 2 viikkoo teneriffalle. Uo JEAH. Minä olen sitten yksin vauvan kanssa kotona. Pitää kyllä hankii apua sille kahdelle viikolle. Samaan hengenvetoon sitten totesi,että pomo oli ilmoittanut,että kesä/isyysloma ehkä joudutaan rikkomaan. Että häntä tarvitaankin ehkä kesken loman töissä. Voihan nyt kökkö! Saispa olla edes mieskin 2 viikkoo putkeen kotona. Muuten ei edes voi lähteä mökillekkään jos se joutuu käymään välillä töissä.

Mrs. Marple:lohduttavaa kuulla,että joku muukin joutuu kulkee sandaaleissa :)

Täälä otin tossa aamulla sitten torkut ja nyt olen paljon paremmalla tuulella! Kyllä kannatti. Ensin ajattelin vain laittaa pitkäkseni,mutta enköhän herännyt sitten 3 tunnin päästä. No onneks voi levätä silloin kun huvittaa!

En ole sitä peittoa sitten edes vielä aloittanut,mutta nyt tuli tuskanhimo jätskiin!Pitää lähteä hakeen kaupungista.

Onko muilla jätskin himoa?Nam nam

Nyt puen päälle ja lähden

Lilli81 36+0

Vierailija
22/38 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin lähden neuvolaan. Täytyy yrittää muistaa olla nyt tällä kertaa käymättä kotona pissalla. Miten sen voi joka kerta unohtaa? Ihanaa, että sain eilen hoidettua Kelan ja Verotoimiston asiat kuntoon. Oli tosi hyvää palvelua Kelassa eilen, että annoin niiden kyselyyn hyvät arvioinnit.

Olin eilen niin reipas, että sain siivottua meidän vaatekaapin, josta lähtee nyt täysi jätesäkillinen vaatteita UFF-laatikkoon ja vielä vietäviä löytyi pikkuveljelle ja mökille. Sitten vaihdoinkin liinavaatteet ja pyyhkeet entiseen vaatekaappiin ja toisin päin. Kyllä illalla jalkoja kivisti vaikka teinkin hommia hitaaseen tahtiin. Mutta voi sitä riemua, jonka koin kun sain homman valmiiksi. Olin sitä miettinyt jo monta kuukautta.

En tiedä olenko jotenkin tyhmä, mutta eilen katselin Ikean sivuilta hoitopöytää ja sovittiin miehen kanssa että tilataan se kotiin, kun on niin pitkä matka lähteä vain sen takia Ikeaan. No tilasin sen sitten netin kautta ja missään vaiheessa ei sitten näkynyt toimituskulujen summaa (ainakaan mun silmiin). Sit tuli tunnin päästä tilausvahvistus tekstari jossa ne ilmoitti että 25e maksavan hoitopöydän toimituskulut ovat 19e!!!! Taitaa jäädä paketti hakematta tai sit palautan sen saman tein.

Noh, nyt pitää kiirehtiä laittamaan itsensä valmiiksi ja kokeilla josko tuo mies jaksaa heräillä mukaan neuvolaan, kun on ollut yön töissä.

Venla82 6 Eppu 32+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäkö: Mulla on ainakin tullu iho tosi kuivaks. Kun ei oo ollu koskaan ennen ongelmia ton ihon kanssa, ni nyt on sit pukannu hilseilevää ihoa käsivarsiin ja ulkoreisiin. Soittelinkin eilen terkalle kun aattelin kauhuissani että on jotain hepatoosi-juttuja. No sanoi että rasvailla täytyy kortisonilla ja katotaan sit puolentoista viikon päästä kun neuvola, että onko lähteny pois. Vähän kauhistuttaa toi jos onkin jotain maksahäiriöön liittyvää. Toivottavasti ei meille kummallakaan sitä oo. Koita rasvailla vaikka Sibicortilla ja kattele että lähteekö pois. Sit jos alkaa kämmeniä tai jalkapohjia kutiamaan niin sitten verikokeisiin samantien.

Puolentoista viikon päästä olis se neuvola, ni jos ei oo raivotarjonnassa pikkuinen, ni lähete äitiyspolille käännöstä varten :( Muilla samaa probleemaa? Toivottavasti se nyt ymmärtäis vielä kääntyä rt:aan. Tais olla viimeks neuvolassa poikittain. Nyt on tuntunu välillä liikkeet ylhäällä ja välillä alhaalla, että taitaa tuo mahtua oleen vaikka miten päin vielä.

Kivaa...tänään alkaa mm-lätkät. Saa syöpötellä hyvällä omallatunnolla ja jänskää miehen kanssa yhdessä miten pärjätään tänä vuonna. Mies on aika kova penkkiurheilija. Täytyiskin muuten patistaa tuota penkkiurheilijaa vaikka rullisten päälle nyt kun kelit on mitä parhaat, ni sais ajatuksensa pois noista työasioista. Meinaa stressi painaa tässä perheessä itse kutakin.

Oon jääny koukkuun tohon Subin " Ihmeiden aika" -sarjaan. Tänään se Juana sai sit vihdoin sen vauvan. Aika nopsaanhan tuo synty :) taitaa olla joka sarjan vakiokamaa nuo nopeat synnytykset.

Innolla ootan et mies pääsee töistä ja alkaa viikonloppu. Kaikkea kivaa tekemistä vois keksii, ni menis aikakin nopeempaa. Saas nähdä koska meillä alkaa mökkikausi. Toivottavasti pian :)

Mutta jos sitä vaikka jaksais lähtee tekee pizzaa tai leipomaan...hyvät viikonloput kaikille ja paljon aurinkoa.

Rv 32+6 (ja huomenna paukkuu taas viikot rikki :) JEE )

Vierailija
24/38 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orchid]

Jee, viikonloppu alkaa!! Ihana ilma ja olokin on ok! Mahan melske jatkuu samanlaisena.. Aktiivinen mykky..

Taisin rikkoa autosta pakoputken, kun ajoin sellaiseen perk... tiessä olevaan monttuun..

Hirvee pörinä alkoi kuulumaan, joten se kai se on.. Mies saa tutkia tilanteen, kun rantautuu duunista kotiin.. Hitsi, että olen taas ihana. Järjestän pientä aktiviteettia perhelle.. Toivottavasti saa jotenkin tekohengitettyä, ettei tarvis ostaa uusia pönttöja.. Auton osat maksaa ihan pimeesti.. No, peukut pystyyn!

Kiitos kaikille sympatioista naapurinsetä ongelmassa.. Mies kävi illalla juttelemassa sen kanssa ja on harvinaisen vit...mainen ukkeli.. Rakentakoon oikeasti vaikka muurin. Alkaa tuntumaan, että mitä isompi sen parempi.. Pysyypähän sitten ihan omalla puolellaan..

Oltiin pojan kanssa hammaslääkärissä. Kivasti meni reissu, eikä reikiä ollut. Huh, pelkää lääkäreitä ihan tajuttomasti, joten on ihan hyvä, ettei tartte sinne mennä muissa merkeissä.. Varmaan löis, jos joku yrittäis porata..

Oli kyllä pitkät pinot.. Ja mun muistilla, ei pysty muistaan komentoitavia..

Poika tuolla mesoo, kun pitää siivota oma huone.. Pitää kai mennä auttamaan, ei tota kestä kuunnella.. Ken ompi heikoin lenkki.. Saakin painua pihalle heti, ku homma on valmis..

Napakarvoitus on uskomaton. Tollanen älytön karvamatto tossa mahanpinnalla.. Apinaksi muuttumassa?? Ei kai puske vauvan hiuspehko, rintakarvat tms. vatsan läpi.. No, heh heh..

Iho kuivuu toisiaankin enemmän, rasvailla saa kaksi kertaa päivässä..

Höm. olikos siellä muuta, minkä tässä nyt muistais... öööö, ei..

Kirjoittelen sitten myöhemmin lisää..

Aurinkoista päivää ja iloista mieltä kaikille Kertuille!

MariAnn 33+1

Vierailija
25/38 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry!!!

MariAnn

Vierailija
26/38 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red] Just äskön kaivoin pakkasesta minttujätskiä kulhoon ja päivittelin, että ompa himo... sitten luin Lilli sun kysymykses :D

[color=blue] Neljäkö: Se hepatoosi-kutinan pitäs olla nimenomaan pahinta jalkapohjissa ja kämmenissä, mutta voi olla muuallakin. Siihen ei liity mitään ihottumaa. Illat ja yöt ovat kuulemma pahimpia.... kantsii sunkin varmaan käydä neuvolassa antamassa verinäyte, jolla se asia sitten selviää niin ei tarvi murehtia...

[color=green] Hyvä, että Krissellä on kaikki hyvin. Pelästyin vain kun olet aina niin ahkerasti kirjotellut ja sitten sulla oli ollu niitä supistuksiakin silloin yhtenä yönä. ;)

Alotin päivän reippaasti ja kävin hakemassa multasäkkejä puutarhakaupasta... Piti nyt valita paikka mistä ostaa palvelun perusteella... tiesin, että tuolta paikasta saa sen verran hyvää palvelua, ettei tarvi itse nostella... en tiedä oliko sitten halpaa vai kallista, mutta 6 säkkiä (45 l.) biolanin mustaa multaa makso 20¿... Nyt ne säkit sitte oottaa tuolla takakontissa, että joku tulis töistä ja nostelis ne ympäri pihamaata sinne minne tarvitaan... Sitten olin tuhma ja rehkin vähän... oli pakko istuttaa toi toinen rodo, mut onneks. maa oli niin pehmeää, että sain hyvin kaivettua kuopan.... :) Nyt tekis mieli lähteä katsomaan merta rannalle... :) Sais tulla vähän väriä tähän kalpeaan pärstään.

Ninni rv 32+2

Vierailija
27/38 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]

Voi vitsi, luulin, että pika siellä vinkuu huoneen siivousta, niin ei.. Lapsihan lauloi.. On ehkä perinyt nuo laulunlahjat äidiltä.. Kuulosti ihan itkulta.

Kerran, kun poika oli pienenpänä kipeä. Lauloin sille jotain lollotusta, niin sanoi, että äiti mulla on jo paha olo, ei tartte laulaa.. Juu, olenkin jättänyt lauleskelut muille..:)

[coror=red]

Lilli81:

Mulla on kans noita turvotus ongelmia.. Illalla saattaa olla ihan mielettömät pallot nilkoissa ja sauna pahentaa.. ja tulevat lämpöiset ilmat kanssa. Mansikka ja ananas kait joillekki auttaa. Mä olen yrittänyt päivällä välillä nostaa kintut ylös, jos ilta ei sitte olis ihan kamala. Loppua kohti vielä pahenee.. Särky on ihan tuskaa!!

[color=coral]

S@n:

Onnea merkkipäivänä!!

[color=green]

Venla82 + kaikki muut

Jatkopinot ja vauva kuulumiset hyvä idea!! Tulee kamala ikävä kaikkia ja kuulutte päivään! Mitäs ilman teitä???!!!

Kannatan, käsi pystyssä...

[color=blue]

Nyt jo muisti taas pätkii.. Ai niin, ne kastemekot! Meillä on ihan oma. Pojalle tehtiin, silloin kun syntyi. Oli kans suvulla hieman hankalampaa sen koltun kanssa, joten ei alettu kiisteleen, vaan ompelin meille oman.

Huomenna vois käydä kirpparilla katteleen jotain vauvan vaatteita ja tänää on saatava jäätelö!! Meillä ei ihan lähellä sellaista jädekikkaria ole, joten ajan pörisevällä pakoputki-vekottimellani vaikka keskustaan, että saan sellaisen oikea jäätelön!

Mies soitteli, että tulee jo kotiin.. Jee, mä en pörise kylälle!! Voi hitsi, ruoka on tekemättä, nyt tuli hoppu.. Aurinkoa ja hyvää iltapäivän jatkoa!!

MariAnn

Vierailija
28/38 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin on etu- ja takapiha haravoitu kokonaan sekä puskat ja puut parturoitu! Ihana ilma. Mutta sitten rupesi supistelemaan ja piti tulla sisälle vähän lepäilemään. Pitäisi vielä terassikalusteet pestä, kun ovat niin pölyyntyneet talven aikana..

On muuten ollut vaikeuksia hieman pihatyövaatteiden keksimisessä, kun pitäisi olla joustavat eikä niin väliä jos sotkeentuu. Mulla on yhdet äitiyshousut jotka on joustavat, mutta sitten ne tippuu koko ajan! Löysin onneksi kaapista vanhan hameen, jonka vyötärönauha on nyt rintojen alapuolella. Tosi upeen näkönen, sitten isot karhusaappaat (parhaat) jalassa.. Toiset kengät mihin voi vain kävellä.. ;)

Niin, itse olen ainakin valmis jatkamaan KesäKerttujen turinoita vauva-osastolla/keskustelu alueella (mikä lie?). Kotona kuitenkin tulen olemaan suurimman osan ajasta, ainakin aluksi, niin olisi mukava keskustella aikuisten kanssa joilla on sama tilanne. Ja joista suurin osa jo tuntee ainakin jotenkin ettei ihan tuntemattomia tässä enää olla..

Vierailija
29/38 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nopeesti nyt kirjottelemaan, en edes ehtinyt koko pinoa vielä lukemaan. Hirvee tohina ollu koko päiovän. Mies lähti yhdeltä töihin ja ennen sitä käytiin tekemessä kahden viikon ruoka ostokset ja siivottiin! Kyllä varmaan ois muutakin tekemistä ollut mut aateltiin et saa sitte ottaa viikonlopun rennommin.

Täällä sen kun flunssa jatkuu. En tiedä johtuuko osaltaan siitepölystä kun nyt on nenu ihan tukossa. Yö meniki sitte päin honkia kun hyvää asentoa ei löytynyt, kurkku oli kauheen kipeä ja henki ei kulkenut kunnolla. Yritin tossa jo huilata ja puoleksi tunniksi sain torkahdettua sentään. Just ajattelin että toivottavasti on terve sitte kun synnytys alkaa. Ois kauheeta flunssasena synnyttää! Onko kellään tietoa joutuuko flunssainen äiti ja vauva eristykseen? Eihän se kauheen kivaa ole osastolla aivastella ja yskiä kun pieniä vauvoja ympärillä.

masussa ollaan ihmeen vaisuja...Toivottavasti tuosta kohti iltaa pikkuinen piristyy. Jotain liikehdintään kuitenkin tuntuu että toivottavasti kaikki on ihan mallillaan. :)

Sen verran pinoa ehdin lukasemaan että oli ollut veikkauksia meneekö Lillillä yli...Mulla on jotenkin sellanen tunne että syntyy lähellä LA:ta. Mionalle varmaan on se ensimmäinen kerttunen tulossa =) Voi vitsit kun aika menee nopeesti...Laskettuun aikaan ei enää kuukauttakaan!

QUEEN RV36 tasan

Vierailija
30/38 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ottanut sandaaleja käyttöön mutta onnekseni viime kesänä ostin sellaset lenkkitossujen näköset pistokkaat. On niin ihanan helppo vaan potkasta jalkaan :) Just kattelin että sittarissa ois sellaset kans mutta vaaleenpunaset 19,90. Pitäsköhän käydä ostamassa? Ne on kyllä niin mukavat jalkaan että varmaan on käyttöä muutenkin kun raskaana ollessa.

Miona: Hienoa kuulla että noi sun mittaukset oli ok:) Kyllä se huilaaminen sitte vaan auttaa! Pitäis itekin muistaa huilata enemmän. Tytön päikkäreitten aikaan mukamas löytyy kaikenlaista pikku puuhaa ja sitte se jo herääkin ja ite huomaa ettei taaskaan tullu levätyksi. Serkun vaimolle kans meinas tulla raskausmyrkytys kun ei tajunnu yhtään viimisillään enää huilata kun ei tuntunut että olis ollu tarvetta. Terkkari sitten pakotti sen lepäämään kun alko tulemaan turvotustakin tosi paljon.

Jeps, joku kyseli siitä jos vauvapuolelle pinouduttaisiin aina välillä sitte niin mä ainakin kannatan! Miten vaan kukin ehtii jne mutta ois ihanaa kuulla miten vauva arki kaikilla sujuu. Tuntuis niin ontolta ilman teitä =)

QUEEN TAAS

Vierailija
31/38 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Blueviolet] Pakko oli tulla vielä pikaisesti kommentoimaan.

Tuli sitten tälle mammalle kallis jäätelönhakureissu! Piti vain tosiaan jäätelöä lähteä hakeen,mutta mukaan tarttui uudet kengät andiamosta. Eikä ihan mitkään halvat. Oli niin ihanat jalkaa,että melki jo pyysin,että voisinko suoraan jättää ne jalkaa,mutta en kehdannut. Sellaset Lofterit nahkaset hankin. Ne on nyt kesällä aika in. No ne menee hyvin näihin turvonneisiin kavioihin!Sitten löysin vielä alesta yhden paidan,mutta jätin sen ostamatta kun ajattelin,etten nyt kumminkaan kaikkea voi ostaa. Nyt harmittaa!

Alkaa tulla oikeen huono omatunto,kun muut ovat puutarhahommissa ja ovat siivonneet ahkerasti! Mä en ole saanut tänään kauppareissun lisäks mitään aikaiseksi. Pitäisköhän nyt sitten jotain tehdä? Varmaankin.

Mies lähti salille ja mä vaan lököilen kotona,nyt kyllä pitää ottaa itseä niskasta kiinni!

Mä kans tosiaan ilmottaudun mukaan sinne vauvakeskusteluihin. Heti valmiina!

Jaksuja kaikille ja puuhailuintoa!

Lilli81 36+0 poistuu taka-alalle

Vierailija
32/38 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]

Vähä oon vihreä!! Kuolasin kans sellasia yks päivä, enkä raaskinut ostaa.. Vois kysyä mieheltä jotain ennakko-äitienpäivälahjaa..

Hyvä, että sait mieluisat! Taidan lähteä kans ostoksille.

Jäätelön voin pantata, nyt tahtoo kenkät!!

Ja monen vanha sitä olinkaan??!! Pienet on ilot, jos sattuu löytään vaatteen tai kengät jotka mahtuu päälle!!

Kesämekon ostin jo, ja näytän lähinnä rantapallolta.. Mutta kai se on ihan sopivaa, näin kivalla kelillä.. :)

MariAnn

Vierailija
33/38 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee tohina ollu päällä tänään..

Aamulla oli neuvola ja hammaslääkäri. Kaikki oli hyvin. Ei mitään erikoista..Turvotusta ilmassa myöskin täällä. Yöt nukun huonosti, mut se on kaikilla vissiin sama näillä viikoilla. Neuvolatäti totesi, et vauva on todella alhaalla (ei meinannut tuntea päätä lainkaan). Ja sanoi, että kun noin paljon supistelee niin lähtö voi olla lähellä..tai sitten ei! sf-mitta oli selkeesti pienentynyt!! Aargh..

Serkun vaimo sai eilen illalla neljännen tyttönsä ja kaikki hyvin :) Ihanaa taas päästä näkee vauva :)

Aamun jälkeen lähdin kaverin kanssa shoppailemaan ja muutenkin oli tosi paljon asioita hoidettavana. Jalat huutaa tuskaa!! Ja sunnuntaina ne synttärit..stressi päällä!! Onneksi piha on saatu aika hyvään kuntoon. Ei sitte tarvi vauvan tultua alkaa enää haravoimaan ja kyykkimään puskissa.

En ehtiny pinoa lukemaan, kun on taas tämä aika rajallinen (esikoinen pitää siitä huolen). Mutta kaikille oikein hyvää viikonloppua ja koittakaa jaksaa kaikkine vaivoinenne!! Tämä on kai sen arvoista :) Eikö?!

Hanna*

Vierailija
34/38 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko alottaa et oon ylpee itestäni. Luin eilen rähjäämisestä yms. vauva-lehestä vai kaksplussasta, ja päätin koittaa ees pojalle olla nätisti ja eka päivä onnellisesti ohi. Välillä on ihan pelottanu miten kauhee äiti musta on tullu, rassukka ei varmasti ymmärrä miks äiti huutaa... No varmaan 10x on pitäny laskee hiljaa mielessä tai hävitä tilanteesta mut huutamatta on jääny...

Poika nukkuu jo ja mies on pokeri-illassa! Alottivat sitten joka-perjantaisen pokerin peluun... Hieman epäilen niinkö jää pelkkään pelaamiseen ku porukan tiiän. No samapa tuo, rauha maassa hetken aikaa.

Eilen illalla otin 2 rennietä ja en muista millon oisin nukkunu yhtä hyvin! Jos 3a vessareissua ei lasketa... Ja välillä huolestuttaa (tyhmäkö oon?) ku samalla kylellä on niin hyvä nukkua, toiselle ku yrittää vaihtaa nii seurauksena vessareissu tai kivistys mahassa..

Supistuksista ja kipukynnyksestä: Oon varmaan joskus (muistaakseni jopa lähiaikona???) kertonukki miten pojan synnytyksen alettua en tuntenu supistuksia ollenkaan, kätilö vaan tuumaili et nyt supistaa... tälle onki naurettu erään kerran. Ja oon aina kuvitellu et kipukynnys ois aikas korkee, mut synnytyksessä KUULEMMA huusin supistellessa ennenku epiduraalin sain. Uskon vakaasti vielä tänäki päivänä että jos ei ois tarvinnu niin kauaa käyrää ottaa ja oisin saanu pystyssä olla, asian laita ois ollu toinen... Nyt toiveena onki että saan kävellä ja kulkee suinki pitkään,eikä tartte maata...

Kastemekosta: Meillä on kans perinnemekko, siinä on kastettu mun serkkuja, meijän sisarukset ja meijän poika. Muutama päivä ennen pojan ristiäisiä selvis et miehen puolellaki ois ollu kastemekko mut eipä kukaan ollu aikasemmin suutasa aukassu...

Välillä pitää nousta seisomaan ku reisiin sattuu! Oudon hassua... Ja välillä kävellessä vihlasee mojovasti jompaan kumpaan reiteen... Kaiken maaliman vaivoja...

Josko heittäytys sohvalle ja keskittys tärkeisiin ohjelmiin, oon nalkissa kaiken sortin poliisisarjoihin :)

Suhmura ja Napura 35+1

Vierailija
35/38 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ehdin muutaman sanan kirjoittaa....

Lilli -81 ja Miona: Jep, uskon, että kipukynnys vaikuttaa asiaan supistuksien voimakkuuksiin tai siihen miltä ne kullakin tuntuu. Mulla kävi silleen ensimmäisessä synnytyksessä, että kätilö meinasi pistää kotiin, kun en näyttänyt siltä että supistelee. Käyrät osoittivat muuta > suoraan synnytyssaliin synnyttämään, synnytys oli ihan loppusuoralla:)

Mrs. Marple:lohduttavaa kuulla,että joku muukin joutuu kulkee sandaaleissa :)

Lilli-81 ja Mrs. Marple: Tuttu tunne myös mulla, aamulla sopivat kengät eivät työpäivän päätteeksi mahdu enää jalkaan:(

Jäätelöstä jutun juurta, jes. Mulla on ollut onneksi vain ainoastaan raskauden aikana yksi himo ja se on :VANILJAPEHMIS, sitä en pysty vastustamaan. Nytkin alkoi himo iskee, kun vaan kirjoitin sen tähän:)

Viikko töitä ja sit äippälomalle. Jes puutarhatyöt ja terassin maalaukset odottavat tekijäänsä.

Oravmi76 33+3

Vierailija
36/38 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]ihan ekax ORAVMI!! sulta puuttuu laskettu aika tuosta meidän esittely pinosta...käytkö laittamassa sinne viestiä :)

[color=red]huh mikä päivä...tuolla meidän esikois tytöllä siis yrjötauti...ja koko päivä on sitten mennyt mulla siihen että oon pessy yrjöjä lattioilta, pessy janinaa suihkussa yrjöstä...pessy 2 koneellista pyykkiä...kun janskulla masu niin sekasin että toisestakin päästä tulee kaikki ulos, YÖÖÖK!!! yritä tässä nyt sitten olla niin kuin ei mitään.

Ulkona ollut mielettömän upee ilma tänään ja kyllä on ottanut niin tuhottomasti päähän kun en sinne tänään päässy :(((

[color=blue]mulla odottais monta sarjaa videolla kun en eilen kerennyt niitä kattelemaan; everwood, lost ja sit se uus 4400...saas nähdä jaksaako sitä enää tänään niitä kattella...

[color=red]mihinköhän mun pitikään kommentoida...ainii...

[color=blue]MIONA:lle nimestä Mikael, on tosi hyvä ja kiva nimi poitsulle! mä tykkään :)

[color=red]KASTEMEKOSTA: ollaan tässä kait omaa perinne mekkoa kehittelemässä...tai siis mä oon saanut omille tytöille mun äidiltä mekon jota on käytetty mun sisäruksilla...ja kun oon vanhin sisaruksista niin varmaan sille tulee vielä käyttäjiä myöhemminkin kunhan nuo pikkusiskot vaan vanhenee :)

[color=blue]QUEEN JA MUUT KERTUT: juu ehdottomasti pinoudutaan tuonne vauvat puolelle sitten kun näitä alkaa " poksahtelemaan" ja tuo on varmaan ihan fiksua tuo viikko pinoutuminen...mutta katellaan sitten tilanteen mukaan miten hoidellaan hommat siellä puolella

[color=red]Kukas se saikaan tietää tässä viime päivinä odottavansa poikaa??? sori kun en muista :/ mutta tuonne esittely pinoon viestiä niin lisäilen sen sinne sitten seuraavassa päivityksessä :))

[color=blue]piti laittaa linkkiä tänne tuolta vaatteet ja tarvikkeet puolelta mut nyt en jaksa sitä enään hakea...otsikko oli jotain tyyliin ronjan toive tms...

[color=red]miljuuna asiaa oli vielä mihin piti kommentoida tai muutenkin teille jutustella mutta alkaa nää kirjaimet vilistellä silmissä ....

[color=blue]käykääs laittamassa niitä massu kuvia lisää sinne meidän kartalle :)) linkki löytyy esittely pinosta...*mainos* ;DD

[color=red]nyt meen makoilemaan soffalle ja nautiskelemaan vaavin möngerryksestä...tuli taas vedettyä vanilja jäätelö-jaffa limppari sekoitusta äsken ja nyt villiinnyttiin masussakin

[color=blue]kauniita unia kerttuset ja huomiseen

krisse,tytöt ja Aurora/Antonio rv33+6

Vierailija
37/38 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää ja nälkäkin ois...Oottelen tässä miestä kotiin. sais jo pian tulla et pääsis pizzan jälkeen nukkumaan.

Krisse: Toivottavasti sä et saa tota yrjötautia, ei kyllä oo yhtään kivaa se. Ja voimia ja jaksuja sinne. Mahatauti on kyllä maailman kamalin tauti!

Johonkin muuhunkin piti kommentoida ja mukamas oli paljonkin asiaa mutta nyt tuntuu pää tyhjältä...

Queen rv36

Vierailija
38/38 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tais auttaa veden juominen siihen ettei proteeinit tullu läpi virtsaan tällä kertaa. Tai sitten se että sain hoidettua hiivan pois. Painoa ei ollut tullut yhtään lisää ja nlatäti sitä ihmettelikin, kun häät ja kaikki ollu tässä välissä. Masu onneksi oli kasvanut. Taas rupesi tekemään huonoa olla tutkimuspöydällä selällään kun kuunneltiin vaavin sydänääniä. Ilmeisesti nyt sitten painaa jo kovasti aorttaan ja suuriin valtimoihin. Kyljillään vaan nukutaan ja sekös tekeekin kipeää vaikka laittaa tyynyn jalkojen väliin.

Siinä lyhyesti kuulumiset, täytyy mennä valmistamaan yöpalaa ennen kuin iki-ihana sairaalasarja House alkaa! Vauvakin ilmoittelee jo iltapalan tarpeesta!

Venla82 & Eppu 32+3