Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kysymys ajokortista
Ap
18.09.2018 |
Sain toukokuussa kortitta ajon. Heinäkuussa menin autokouluun ja eilen sain kortin. Eikai poliisi voi enään ottaa korttia hyllylle / laittaa ajokieltoon toukokuisen kortitta ajon takia? Kun autokouluun kun menin niin sainhan ajovarmalta luvan korttiin yms
Kommentit (4)
Ajokiellon pituus pitäisi mainita saamassasi sakossa tmv.
Voi olla jopa vuosi.
Mutta jos sait kortin, niin kai se on ok :-o
Nyt ajat seuraavan vuoden kiltisti, niin ei pysäytetä ja tarkisteta tietojasi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Siis jos sait jo kortin, niin se on jo mennyt poliisilta läpi, eikä ajokielto enää vaikuta.