IS: Jani Toivola selittää uudessa blogikirjoituksessaan mojovaa 22 000 euron taksilaskua: ”Olen tehnyt sen valinnan ja seison sen takana”
– Käyttämällä taksia pystyn olemaan läsnä mahdollisimman monessa paikassa ja tehokkaasti. Olen tehnyt sen valinnan ja seison sen takana. Pelkkä yksi luku sinällään kertoo vielä hyvin vähän siitä, miten suoriudun työstäni, hän selittää kirjoituksessaan.
Jani on suoraselkäinen suomalainen josta monen meistä on hyvä ottaa oppia.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Valaiskaa joku: mitä tommonen kouluvierailu pitää sisällään?
Rummutusta. T: Soinin Timppa
Vierailija kirjoitti:
Vähän suhteellisuudentajua noissa rahasummissa!!! 22000e!!!!!!!!!!
Eihän noin pienellä summalla saa edes autoa tai puolikasta venettä.
Kun olin ala-asteella, joku meppi kävi kerran puhumassa meille. Muistaakseni hän kertoi työstään ja euroopan parlamentista jne.
Jani varmaan tekee samaa eli kertoilee eduskunnan toiminnsta sun muusta. Kansanedustajan työstä hänen lienee vaikea kertoa, kun ei osallistu täysistuntoihin ja on koko ajan poissa työstä.
Ei taida per se kestää kaupunkifillarilla ajoa Ruotsinreissun jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Jani on aivan ihana. Tietenkin hänen kannattaa käyttää taksia. Se on ilmaista.
niin on
mies30 <3
Oikeastaan jokaiselle -piip- pitäisi kustantaa rajattomat taksimatkat, koska julkisissa liikennevälineissä esiintyy järkyttävässä määrin pöyristyttävää rasismia. Ajakoot persut sitten keskenään hikisessä bussissa.
Kansanedustajaa tarvitsevat myös loiset.
Käyttikö taksia yhteiskunnan piikkiin myös pitkällä sairaslomallaan?
Jos raitiovaunun vuoroväli on 5-10 min niin kahden kilometrin matkaa ei oikeastaan kannata kävellä, helpointa on silloin ottaa taksi.
Taksimatkat lasketaan myös joukkoliikenteeksi joten mittän varsinaista ongelmaakaan ei ole?
Jani Toivolalla ei myöskään ole ajokorttia niin kaupungissa liikkumiseen ei oikein ole muita vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida per se kestää kaupunkifillarilla ajoa Ruotsinreissun jälkeen?
Kestäiskö itelläs jos yökerhon nimi oli "King Kong"
Terveisin
Touko
Poliisi voisi pysäyttää liikenteen siksi ajaksi kun Jani hurauttaa ohi. Että ehtii vihreä nomenklatuura menemään nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän tekisi valinnan silloin mikäli maksaisi nuo matkat itse. Minä olen valinnut oman auton koska se tulee halvemmaksi kuin ajaa 100km päivässä taksilla.
höpsistä
Totta. Omaa autoa halvemmaksi tulee maksattaa taksimatkansa veronmaksajilla.
Niin ja yksityisautoilun päästöt vähenevät nollaan kun kaikki ajavat ilmaiseksi taksilla. Luonto kiittää ja maailma pelastuu! Jani on tästä näkökulmasta tarkasteltuna visionääri, suunnannäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja yksityisautoilun päästöt vähenevät nollaan kun kaikki ajavat ilmaiseksi taksilla. Luonto kiittää ja maailma pelastuu! Jani on tästä näkökulmasta tarkasteltuna visionääri, suunnannäyttäjä.
Tätähän se taksiliikenteen uudistus ennakoi! Kun minäkin laitan autoni katolle taksikyltin, se kulkupeli muuttuu samantien saastuttamattomaksi julkiseksi liikenteeksi. Ei enää pelkoa ilmastonmuutoksesta, koska Jani Toivolakin tietää, että taksiautoilu ei ole maapallolle vaaraksi. Kyllä nyt kelpaa ajella maaseudun syrjäteillä, kun enää ei ole saastuttamisesta pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän tekisi valinnan silloin mikäli maksaisi nuo matkat itse. Minä olen valinnut oman auton koska se tulee halvemmaksi kuin ajaa 100km päivässä taksilla.
Päinvastoin Jani osoittaa meille kaikille kuinka auton omistaminen on täysin turhaa.
:DD totta muuten, miten me muut ei oo tätä tajuttu
Mitähän sille Janille nykyjään kuuluu? Kinostaisi kauheaste.
Jani on aivan ihana. Tietenkin hänen kannattaa käyttää taksia. Se on ilmaista.