Hampaiden soodapuhdistus, valkaiseeko ollenkaan hampaita?
Kommentit (9)
Soodapuhdistus poistaa kivasti värjäymiä eli siinä mielessä valkaisee, mutta eihän se itse hammasluuta vaalenna. Olin tosi positiivisesti yllättynyt, kun olin ekan kerran soodapuhdistuksessa, oli ihan selvä ero havaittavissa.
keväällä kävin ensimmäistä kertaa. Mulla melko vaaleat hampaat, ei kamalasti mitään tummentumia.
Ehkä parin ensimmäisen päivän jälkeen näki jonkinlaista kirkastumista omin silmin, mutta ei kyllä kukaan asiasta huomauttanut, joten tuskin ulkopuoliset sitä edes huomasivat.
Edellisenä päivänä olin käynyt kunnallisessa hammaskiven poistossa ja suuhygienisti oli sitä mieltä, että pistän rahani hukkaan, koska hammasluu sen verran vaalea ettei eroa tule huomaamaan. Olisi pitänyt uskoa häntä, uudestaan en enää ainakaan lähiaikoina tule soodaukseen menemään.
Eroaako soodapuhdistus mitenkään siitä että itse pesee hampaat perusteellisesti soodalla?
Minä en tuohon laittaisi rahojani vaan säästäisin kunnon valkaisuun.
Ei se oikeastaan eroa, mutta ruokasoodaa pitää ottaa suuhun oikein kunnon lasti ja sitä sitten harjailla. Jos suuta kuivaa, niin ryyppää huitua päälle!
Se yotuelin hammastahna oikeasti valkaisee, se missä peroxidi.
Tuo soodapuhdistus eka ja sitten se niin eipä tarvii laseria
Itselläni parodontiitti ja soodapuhdistus ei auttanut mitään värjäytymiin kunnallisella. Jos olisi varaa, kävisin yksityisellä. Ystäväni todella värjäytyneet hampaat, saatiin yksityisellä todella valkoisiksi. Raha ratkaisee.
Itse olen eri valkaisukeinoja miettinyt, mutta en mitään kokeillut. Pelkään että liian järeä tapa aiheuttaa hampaiden vihlomista ja miedommat kuten sooda ei anna mitään tuloksia eli rahat menee hukkaan.
Sitten kannattaa jättää valkaisematta.