G: Kuka ja millainen tuttavapiirisi ns. tylsä ihminen?
Kommentit (6)
aina sosiaalisissa tilanteissa kutsuilla tms. näyttää siltä kuin kärsisi vaikeasta ummetuksesta
omista asioistaan: mitä lapsi aamulla söi, mitä tuli pottaan, miten työpaikan projekti etenee... Ja nämä kaikki siis vaihe vaiheelta. Omista asioista tietty saa puhua, ei siinä mitään, mutta kohteliasta kysyä välillä toisenkin asioita ja muutenkin suhteuttaa kertomansa seuran mukaan.
Oikeesti, se ihminen on niin tylsä! Hän ei kertoile vitsejä tai mitään juttuja, on vaan kuuntelee muita juurikaan kommentoimatta. Ei koskaan biletä, ei koskaan juo mitään, ei harrasta, ei kuuntele musiikkia, ei lue kirjoja. Pukeutuukin vuodesta toiseen ihan samalla tavalla. Siis tiedän tasan tarkkaan, mitä sillä on päällä ja minkä väristä. Aivan persoonaton. En ole koskaan kuullut naisen edes nauravan sillälailla oikein kunnolla, hymyilee vaan joskus vaivautuneesti.
Kyläilyt sovitaan viikkoja etukäteen, ja tarjolla on vuohenjuustosalaattia tai savulohipiirakkaa, kaikki herkullista ja hyvin valmisteltua. Kavereilla hurjasti kulttuuririentoja, joista keskustellaan, taustalla jotain hienostunutta musiikkia ja pöydässä kauniit servetit. Ihan kivaa, mutta oma elämä pyörii lasten ympärillä ja tunnen olevani ulkona tällaisesta " hienosta" citysinkkujen elämästä.
Mä oon kai itse oikeasti se tylsä... Itse kuitenkin tylsistyn näiden " täydellisten naisten" seurassa ja kaipaan kotipaikkakunnalle, jossa piipahdettiin kahville sen kummemmin valmistelematta, ja kahvin kanssa sai vaikka eilistä pullaa jos sattui olemaan :-)
Vierailija:
Kyläilyt sovitaan viikkoja etukäteen, ja tarjolla on vuohenjuustosalaattia tai savulohipiirakkaa, kaikki herkullista ja hyvin valmisteltua. Kavereilla hurjasti kulttuuririentoja, joista keskustellaan, taustalla jotain hienostunutta musiikkia ja pöydässä kauniit servetit. Ihan kivaa, mutta oma elämä pyörii lasten ympärillä ja tunnen olevani ulkona tällaisesta " hienosta" citysinkkujen elämästä.Mä oon kai itse oikeasti se tylsä... Itse kuitenkin tylsistyn näiden " täydellisten naisten" seurassa ja kaipaan kotipaikkakunnalle, jossa piipahdettiin kahville sen kummemmin valmistelematta, ja kahvin kanssa sai vaikka eilistä pullaa jos sattui olemaan :-)
Ei juo mitään eikä harrasta juhlia ylipäänsäkään. Nauttii kaikkea kohtuudella.