Oletko oikeasti ollut nälissäsi?
Kommentit (15)
olen kolunnut roskiksia sen toivossa että löytäisin ruokaa jotenka kyllä mutta täytyy myös sanoa se että ihan oma vika on ollut
Tälläkin hetkellä. Onneksi olen tullut aika hyväksi kultareunaisten pilvien tarkkailussa, nyt iloitsen kevyestä olosta ja kaikista paaston terveysvaikutuksista 💁laihana on mukava olo
Olen opiskeluaikoina. Periaatteessa olisin voinut pyytää vanhemmilta rahaa, mutta ylpeys esti ja hyvä niin. Olinpa ainakin laiha.
Olen. Mutta en dieetin tai rahan puutteen vuoksi. Ei vain aina jaksa syödä, mutta pakko se on viimeistään kun kauhea tärinä ja voimat loppuu.
Olen. 90-luvun alkuvuosina, ja sen jälkeen olen koittanut pitää huolen, ettei nälkä pääse yllättämään :)
Opiskeluaikana, olin liian nynny hakemaan opintolainaa.
Kokeilin piruuttani 10 päivän mehupaastoa. Paaston oltua ohi söin voileivän (leivän, jossa margariinia päällä). Aloin itkemään, oli niin taivaallista. Joo, kyllä voisin sanoa kokeneeni nälkää.
Olen aikoinani lapsuudenkodissamme ja myöhemmin aika ajoin opiskellessani.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin piruuttani 10 päivän mehupaastoa. Paaston oltua ohi söin voileivän (leivän, jossa margariinia päällä). Aloin itkemään, oli niin taivaallista. Joo, kyllä voisin sanoa kokeneeni nälkää.
Huh. Luulisi noin pitkästä ajasta jo elimistölle tulevan jotain vauriota.
Olen korona aikana, työt loppu, rahat loppu, nälkäähän siinä tuli nähtyä.
olen