Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieskandidaatilla liian erilaisia näkemyksiä?

Vierailija
17.09.2018 |

Millaisissa asioissa olet itse joustanut parisuhteen vuoksi? Avaan vähän tulannetta:
Teen haastavaa työtä, jossa joudun välillä (työn jatkuvuuden takaamiseksi) joustamaan työaikojeni suhteen. Miehen mielestä minun pitäisi osata priorisoida paremmin ja järjestää enemmän yhteistä aikaa. Miehen työkuorma on minua huomattavasti vähäisempi ja toisaalta hän on myös tyytyväinen pieneenkin tulotasoon.

Mies ei viihdy minun luonani joten olen ratkaissut asian niin, että olen käynyt töissä miehen kotoa käsin vaikkei se minulle optimaalinen ratkaisu olekaan.

Olen aika poikki jo melko lyhyen tapailun jälkeen ja mietin, olemmeko arvomaailmoiltamme liian erilaisia. En halua myöntää olevani materialisti mutta myönnän haluavani elää mukavasti. Minulle mukavaa elämää ei ole kaikkien menojen mahdollisimman suuri karsiminen vaan se, ettei minun tarvitse liikaa miettiä rahankäyttöäni.

Mies on itsessään kaikin puolin mukava mutta minua silti arveluttaa tottumuksemme melko erilaisiin elämäntapoihin.

Muilta pohdintaa tilanteista, joissa toimen esim. ekologisesta elämäntavasta pitävä ja toinen enemmänkin nautiskelija.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä miksi olet "poikki"? Mikä seurustelussanne on niin rasittavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi