Hei yrittäjä?
Tahtoisitko palkata ammattikorkeakoulun ja pari ammattikoulua käyneen, joka ei tahdo enää omien alojensa töitä?
Olen perusterve nainen. Lapset on tehty ja ovat jo isompia. Olen nopea oppimaan ja tekemään, siis kätevä käsistäni. Silmien ja käsien yhteistyö ja työmuisti pelaa. Olen vastuuntuntoinen, luotettava ja tarkkaan työskentelyyn kykenevä.Työskentelen myös numeroilla, vaikka alan koulutusta ei olekaan. Olen hyvä myös paineen alla eli stressinsietokykyni on hyvä. Työsuhteen pituus ei ole minulle tärkeä kriteeri, vaan että saan tehdä riittävän vaihtelevaa työtä ja pidemmässä työsuhteessa myös uuteen perehtymistä ja ajatustyötä vaativaa. Tärkeää on, että tehdystä työstä myös maksetaan sopivasti. Bruttopalkan olisi alettava 2:lla tai 3:lla, jos olisi kokoaikatyö. Minua kiinnostaa myös osa-aikainen.
Kommentit (5)
En, koska et laittanut CV:tä etkä yhteystietoja.
Jos taas tämä oli työhakemustesti, niin melko hyvä, mutta yrittäjä tietää, mitä paineen alla työskentely tarkoittaa eli älä väännä rautalangasta samaa asiaa. Myöskään ehdottomat vaatimukset eivät kovin houkuta; 'bruttopalkan olisi alettava.. '
Kiitos vinkeistä. Tämä ei ole työhakemus. Laitan hakemukseeni CV:n ja yhteystiedot ja vieläpä kuvan itsestäni. Mietin, että tarvitseeko taas hankkia uusi koulutus, vai hakisinko vain kylmästi töitä oman alani ulkopuolelta? Tahdon totaalisen alan vaihdoksen.
Kuinka todennäköistä edes on, että saisin palkkaa yli 2000 €/kk? Kyllä omalta alaltani amiskoulutuksellani irtoaisi 2200 €/kk ja AMKkoulutuksella 2550 €/kk perustyöajalla, mutta en tahdo enää näitä töitä. Sitouduin usemmaksi vuodeksi kuhunkin, mutta en vuosikymmeniksi. Etenemismahdollisuuksia ei ole ollut ja pyrkivät vain pitämään itsetuntoni mahdollisimman matalana, rajoittamaan työkuvaa, pitämään nöyränä ja olemaan itse turhan tärkeitä, jos siihen asemaan ovat päässeet. En ole edes vaikea alainen. Olen keskimääristä älykkäämpi, vaihdan tarvittaessa työpaikkaani, enkä jää yrittäjällekään riesaksi. (enkä kertoisi kaikkea tätä työhaastattelussa) Teen töitä työn vuoksi, en sosiaalisten suhteiden, mutta pyrin tulemaan toimeen kaikkien kanssa.
ap
Vinkkaa työpaikastasi? Saatan laittaa hakemukseni. Alueena Uusimaa.
ap
No moi! Ja hei hei :D