Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka tuulettaa jatkuvasti tähän aikaan vuodesta.

Vierailija
17.09.2018 |

Ulkona aamulla 0-astetta ja ikkuna auki, on voinut olla koko yönkin. Tämä toki jatkuu koko päivän, lattiat untuu kuin kävelisi jään päällä. Jos kysyy asiasta vastataan kuin lapselle "että tulee raitista ilmaa"?

Jotenkin ymmärtäisi jos ois homeinen rintamiestalo jossa leivinuunit ja takat palaa jatkuvasti mutta kun kyseessä kerrostalo jossa raitisilmaventtiilit ikkunoiden päällä(josta tulee vetoa muutenkin).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäilma on usein todella huonoa. Se raitis ilma todella on ihmiselle terveellistä.

Vierailija
2/7 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa ja minulla on ollut päivisin koko ajan läpiveto, öisinkin yksi ikkuna auki. Muuten sisällä on 23-24 astetta. Toki lattiat tuntuvat kylmemmiltä, mutta pidän villasukkia. Täällä ei kyllä ole ollut mitään nollakelejä vielä, eilen aamulla oli +5 astetta, muutoin on ollut varhain aamullakin jo 10 astetta lämmintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikkuna auki yöllä kesät talvet. En pysty nukkumaan jos huone on tunkkainen. Ihanaa vaipua untuvapeiton alle ja nauttia raikkaasta ulkoilmasta! Unikin maisuu paremmin.

Nin ole nukkunut lapsesta asti.

Vierailija
4/7 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tällä hetkellä niin hirveet vierotusoireet eräästä lääkkeestä että hikoilen kuin merimies. Pakko pitää ikkunaa auki yötä päivää. Kämppäni on myös siitä omituinen että jos laitan ikkunan kiinni esim työpäivän ajaksi, kun tulen töistä kotiin, lämpötila on noussut 2-3 astetta. Yleensä aina palelen ja kämpässäni on aina noin 25 astetta lämmintä, mutta nyt hikoilen vaikka olen saanut kämpän lämpötilan laskemaan 21:een.

Vierailija
5/7 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs outoa tässä on? Tosin ei vielä lattiat ole aamuisinkaan kylmät, myöhemmin sitten, mutta talvella pidänkin ikkunaa auki vain öisin.

Vierailija
6/7 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono lämmitys, joka pauhaa joko täysillä tai ei ollenkaan. Siinä sitten päätettävä haluaako olla 10 asteen "lämmössä" vai 20+ asteen kun pitää ikkunaa auki.

Vierailija
7/7 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa - vaikka Pohjoisnapa - voittaa tappohelteet, joten eihän tässä voi olla kuin kiitollinen.

Kylmällä ilmalla saa aina lisää vaatetta päälle, helteessä on paha repiä nahkaa päältään, kun on jo valmiiksi alasti eikä siltikään helpota.