Moskovan aika Suomeen!
eli kesäaika. Mukava nousta aamyön pimeyteen ja kylmyyteen. Vladimirkin tykkää!
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas se on aika sama onko talviaamut vähän pimeämpiä vai ei. Joka tapauksessa, talviajankin kanssa, kun klo 8:ksi menen töihin, on pussipimeää. Sen sijaan illalla töiden jälkeen kun pitää lähteä koirien kanssa lenkille, olisi kiva jos olisi vähän valoisampaa pidepään.
Keväisin on 10 astetta kylmempää moskovan ajassa. Autot ja tiet jäässä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas se on aika sama onko talviaamut vähän pimeämpiä vai ei. Joka tapauksessa, talviajankin kanssa, kun klo 8:ksi menen töihin, on pussipimeää. Sen sijaan illalla töiden jälkeen kun pitää lähteä koirien kanssa lenkille, olisi kiva jos olisi vähän valoisampaa pidepään.
Kävitkö peruskoulua. Pimeitä ja kylmiä aamuja on kymmeniä vähemmän kun EI siirrytä Moskovan aikaan.
Minulle konttorirottana on aivan yhdentekevää, jos siirrymme Moskovan aikaan. Suurimman osan vuotta aamulla töihin mennessäni on joka tapauksessa kylmää ja pimeää. Töissä sisällä sillä ei ole mitään merkitystä.
Kaipaan valoa klo. 16-19 väliselle ajalle, jolloin minulla on aikaa ulkoilla.
Kerrankin jotain hyvää idästä kirjoitti:
Minulle konttorirottana on aivan yhdentekevää, jos siirrymme Moskovan aikaan. Suurimman osan vuotta aamulla töihin mennessäni on joka tapauksessa kylmää ja pimeää. Töissä sisällä sillä ei ole mitään merkitystä.
Eikö sytytä? Moskovan ajassa rotta saa kymmeniä pimeitä aamuja LISÄÄ normaaliaikaan verrattuna.
Ja etenkin keväällä sietämättömän kylmiä. Lämpötila nousee tunnissa jopa 10 astetta. Rottahan onkin kyllä pimeän ystävä ;-)
Kerrankin jotain hyvää idästä kirjoitti:
Samoin. Moskovan aika sopii minulle.
Juuri radiossa joku kertoi minunkin syyni normaaliajassa pysymiseen. Kevään ihanat aamut jo valkenevat ja kellon siirto saa aikaan taas pimeät aamut. Tuo ihminen perusteli olevansa aamuihminen, minä taas olen iltavirkku ja valoisalla edes vähän paremmin herää.