Lue keskustelun säännöt.
Mitä teet, jos nainen ei yhtenä päivänä halua seksiä?
Kaverinpuolestakyselenjoo
16.09.2018 |
Niin. Mitä teet, jos nainen yleensä haluaa, mutta yhtenä päivänä ei?
Kommentit (4)
Jätän asian siihen ja mietin että kaipa se sitten aloitteen tekee kun alkaa haluttaa. Puolitoista viikkoa se yleensä ottaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Jätän asian siihen ja mietin että kaipa se sitten aloitteen tekee kun alkaa haluttaa. Puolitoista viikkoa se yleensä ottaa.
meillä olen ootellu jo yli 3 vuotta..
No huh, tietty jos on sairaana niin ei seksiä halua. Kammottavaa siinä tilanteessa toisen painostaa. Kysymyksessäni ajattelin ihan tilannetta, että molemmat ovat terveinä. Ap
Minun mieheni pilasi ison osan seksielämästämme vaihtoehdoilla 2 ja 3. Lisänä kohta 5: suuttumalla ja ilkeilemällä.
Meillä oli tosi ihanaa, luottavaista ja kokeilevaa seksiä, montakin kertaa päivässä, ja varmaan vuoden verran joka ikinen päivä ja yö, ja/tai aamu.
Sitten tuli aamu, joilloin minulla oli oikeasti huono olo, olin tulossa kipeäksi.
En ollut uskoa silmiäni ja korviani, kun tuolloin 44-vuotias mies SUUTTUI. Ja todella ikävästi puhui, naljaili minulle asiasta.
Siitä päivästä lähtien seksistämme kuoli jotain. Siitä tuli minulle asia, jota on ikään kuin pakko haluta aina, ja ei se enää tuntunut samalta. Yritin unohtaa mutta ei onnistunut. Suhde jatkui kuitenkin useita vuosia, mutta lopetin sen lopulta kuitenkin. Olisi pitänyt lopettaa heti tuon tapauksen jälkeen.