Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt saa kertoa ideoita! Keittiötä suunnittelen (värimaailmaa)

Vierailija
16.09.2018 |

Must have -jutut ovat seuraavat: kaapistojen ovet korkeakiilto vaaleanharmaa, kaikki hanat, vetimet, altaat sun muut ihan perus rosterinväri. Siitä lähdetään.

Seinien väri, välitilamateriaali ja -väri sekä työtasot siis hakusessa!

Saa ehdottaa :)

Toiveina olisi valoisuus, mutta jotakin muutakin mieluusti kuin valkoista. Saa olla villimpiäkin värimaailmaideoita.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää ihmisiä jotka kyselevät anonyymipalstalla tuntemattomilta jotain niin henkilökohtaista kuin neuvoja keittiön suunnitteluun. Samaa sarjaa kuin lasten nimiehdotusten pyyteleminen.

Vierailija
2/17 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää ihmisiä jotka kyselevät anonyymipalstalla tuntemattomilta jotain niin henkilökohtaista kuin neuvoja keittiön suunnitteluun. Samaa sarjaa kuin lasten nimiehdotusten pyyteleminen.

No ei sun tarviikaan.

Ajattelin saavani uusia ideoita, kun omat ajatukset menee aina samaa rataa ja tulee valittua aina samoja värejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/17 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt vielä korkeakiiltoa... Se on ihan hirveä siistinä pitämistä ajatellen plus so last season. 10 vuotta olen korkeakiiltoisia kaappeja kiillottanut, eli vähän tiedän mistä puhun.

Vierailija
5/17 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattaharmaat kaapit, musta komposiittiallas, musta hana. Jotain voimakasta, vihreäpohjaista tapettia (kukkia tms.). Integroidut kodinkoneet.

Vierailija
6/17 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruskea?

Vierailija
7/17 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta menee ihan just kiinni, joten en ehdi kauheasti miettiä, mutta minä ehkä lisäisin vähän roosaa tai vaaleaa turkoosia. 

Nettikuvissa harmaaseen keittiöön on usein lisätty keltaista tai oranssia, mutta jotenkin se tuntuu liian tavalliselta. 

Vierailija
8/17 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti nyt vielä korkeakiiltoa... Se on ihan hirveä siistinä pitämistä ajatellen plus so last season. 10 vuotta olen korkeakiiltoisia kaappeja kiillottanut, eli vähän tiedän mistä puhun.

Meillä on ollut Kvikin korkeakiiltoiset valkoiset kaapit 12v ja ihan uudenveroiset. Ei mitään ongelmia puhdistuksessa. Parin viikon välein pyyhköisen kevyesti ja mahd tahrat pois. Ensin nihkeällä ja toisessa kädessä vaikka keittiöpyyhe jolla kuivaan. 10sek per ovi.

Haluaisin ehdottomasti seuraavaankin taloon mutta siellä on 3v vanha keittiö jota ei ihan heti viitsi purkaa.

Vierailija
9/17 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinät pehmeän maissinkeltaiset, välitila teräslevyä

Vierailija
10/17 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"So last season" nyt ei merkitse YHTÄÄN mitään :) Teen keittiötä itselleni, en muodikkaissa sisustuslehdissä esittelyyn.

Minulla on nyt mattakaapistot, ja inhoan niitä juuri sen takia, että ne ovat vaikeat puhdistaa. Jos ei HETI ole rätin kanssa heilumassa, niin siihen jämähtävät kaikki kiinni. Äidilläni on korkeakiiltoiset keittiönkaapistot, ja niitä silloin tällöin pyyhin ja nautin helppohoitoisuudesta. Siksi ne. Siitä en luovu.

Vierailija
11/17 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mattaharmaat kaapit, musta komposiittiallas, musta hana. Jotain voimakasta, vihreäpohjaista tapettia (kukkia tms.). Integroidut kodinkoneet.

Tämä olisi kieltämättä hieno, mutta keittiö on pimeä. Eli kaipaisin valoa tuovia elementtejä.

Vierailija
12/17 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta menee ihan just kiinni, joten en ehdi kauheasti miettiä, mutta minä ehkä lisäisin vähän roosaa tai vaaleaa turkoosia. 

Nettikuvissa harmaaseen keittiöön on usein lisätty keltaista tai oranssia, mutta jotenkin se tuntuu liian tavalliselta. 

Turkoosi ei käy, inhoan sitä väriä :D Roosa alkoi houkuttaa. Juuri sellianen vähän harmahtava vanha roosa. Alan suunnitella sitä tuohon. Kiitos vinkistä!

Olen samaa mieltä, oranssi ja keltainen toimivat kyllä harmaan kanssa, mutta ovat tosi tylsät. Omat ajatukseni ovat juuri niissä pyörineet, enkä ole pyörittämälläkään saanut mieluisan näköistä. Tulee aina mieleen vain joku hypermietitty ja stailattu esittelykeittiö.

Vierailija
13/17 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/17 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marmorikuvioinen levy/laatta välitilaan, valkoiset tai mustat tasot, sitten tehosteeksi sitä vaaleanpunaista. Hankit esim vaaleanpunaisen vedenkeittimen, leivänpaahtimen yms, tai sitten ihan sisustusesineillä, keittiöpyyhkeillä, verhoilla sitä tehosteväriä.

Vierailija
15/17 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaalea harmaa ja tammi ovat ihanan lämmin, mutta samalla raikas yhdistelmä. Tammitasojen ja vaaleanharmaiden kaapinovien kaveriksi vaaleaa seiniin. Jopa valkoinen voisi mennä.

Vierailija
16/17 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön välitilaan jotain neutraalia väriä, ainakin jos laatoitat sen. Seinille värikkäämpää, maalia tai tapettia. Näin siksi, että laatoitus on hankala vaihtaa jos väri tai kuviointi ei miellytäkään enää muutaman vuoden päästä.

Vierailija
17/17 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkoosi ei käy, inhoan sitä väriä :D Roosa alkoi houkuttaa. Juuri sellianen vähän harmahtava vanha roosa. Alan suunnitella sitä tuohon. Kiitos vinkistä!

Minun piti oikeastaan ehdottaa minttua eikä turkoosia, mutten eilisessä kiireessä saanut oikeaa sanaa mieleeni. 

Mutta kiva, jos ehdotus roosasta oli mieluinen :). Vähän puhdasta valkoista mukaan myös.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän