Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yhden yön jutusta alkaa ihan oikea parisuhde?

Vierailija
16.09.2018 |

Oon tapaillut muutaman viikon miestä, josta ihan todella taidan pitää. Tavattiin baarissa ja jutun piti olla alkuun vaan yhden yön pano, mutta jatkettiinkin sitten tapailua. Mä en vielä tässä vaiheessa uskalla alkaa puhumaan mistään tunteista tai tulevaisuudesta, pelkään, että sitten meidän suhteesta ei ainakaan tuu mitään. Mutta toisaalta pelottaa myös, että särjen sydämeni, jos toinen ei mitään syvempää haluakaan. Miten käyttäytyy sellainen mies, joka ei halua kuin seksiä? Mulla on ollut elämässäni vain yksi suhde, se kesti useamman vuoden ja seurustelukumppani oli ollut mun yksi parhaista ystävistä jo ennen seurustelua. En siis jotenkin oikein tiedä, miten nää jutut menee. Tää nykyinen mies, jota tapailen, haluaa kyllä tehdä mun kanssa kaikenlaista muutakin, on käyty leffassa, teatterissa, näyttelyssä, syömässä jne. mutta jotenkin epäilyttää, ettei tällaisista lähtökohdista voi alkaa mitään todellista parisuhdetta. Kiitos mielipiteistä ja kokemuksista jo etukäteen! :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Elämäni ehkä paras ja aika pitkä parisuhde alkoi yhden yön jutusta. Meitä ei erottanut se, että se oli yhden yön juttu vaan se, että ajan kuluessa huomasimme haluavamme eri asioita - minä olin nuori ja naiivi, hän halusi kokea elämässä paljon sellaisia asioita, joissa en olisi voinut olla mukana. Oli miten oli - se oli hyvät kolme vuotta. Muistelen niitä lämmöllä. 

Vierailija
2/2 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Yksi yö ( tutustuimme kaksi tuntia ennen) ja sen jälkeen kohta 30 vuotta avioliittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi