Antti Häkkäsen vauva
Antti Häkkänen saa kumppaninsa kanssa vauvan loppusyksystä. Eivät ole aviossa tai seurustelleetkaan kauaa ja nyt jo lapsi tulossa. Luulin Häkkästä konservatiiviseksi perinteisten perhearvojen mieheksi.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häkkästä pidin fiksumpana, nyt on muna vienyt miestä. Aikuiset vois vähän tutustua toisiinsa paremmin ennen lapsihaaveita.
Mistäs tiedät, miten pitkään nuo ovat tunteneet? Molemmat juristeja ja pienet ovat piirit Suomessa. Ei ole mikään tyhjäpää nainen kuitenkaan, tohtorisnainen.
Häkkänen oli vielä avoliitossa toisen naisen kanssa kesällä 2017. Eli aika lyhyen aikaa ovat tämän nykyisen kanssa seurustelleet kun lapsi jo kohta syntyykin. Vauva on laitettu alulle vauhdilla.
Ohhoh kiire on ollut. Ei mitään vanhoillisia tämä pari.
Miksi pitäisi odotella, jos biologinen kello tikittää. On jonkinverran vanhempi Anttia, joten pistivät tuulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Typerää täällä ruotia toisten vauvoja. Eiköhän nämä ihmiset itse tiedä mitä tekevät ja siitä vastuunsa kanna.
Onnittelut heille.
Varmasti he kantavat vastuun lapsestaan, ei täällä kukaan muuta ole väittänytkään. Ihmiset ovat kuitenkin luonnostaan uteliaita ja siksi tällaiset juorupalstat ovat suosittuja, käythän sinä itsekin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Typerää täällä ruotia toisten vauvoja. Eiköhän nämä ihmiset itse tiedä mitä tekevät ja siitä vastuunsa kanna.
Onnittelut heille.
Miksi sitten luet tätä ketjua ja kommentoit vielä. Jos aihe ei kiinnosta, niin älä lue.
No niin käynkin, mutta ei mitään mieltä kyseenalaistaa kahden täyspäisen ihmisen vauvauutista. Saati besserwisseröidä "rauhassa ajan kanssa katsomisella"
Jotenkin olen saanut Antista tosi konservatiivisen kuvan, joten uutinen vähän yllätti minut. Onnea kuitenkin heille.
Vierailija kirjoitti:
No niin käynkin, mutta ei mitään mieltä kyseenalaistaa kahden täyspäisen ihmisen vauvauutista. Saati besserwisseröidä "rauhassa ajan kanssa katsomisella"
Ei kannata ottaa asioita noin henkilökohtaisesti. Pysy poissa niistä ketjuista, joista tulee noin paha mieli, niin minäkin teen.
Kohta Touko ja Iiris varmaan paljastavat, että he odottavat avioliittoon asti.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin olen saanut Antista tosi konservatiivisen kuvan, joten uutinen vähän yllätti minut. Onnea kuitenkin heille.
Jos hän asui edellisen kumppaninsa kanssa avoliitossa, niin eikö se aika nykyaikaista ole? Kunnon konservatiivi ei kai asu avoliitossa ns susiparina 😊, vaan odottaa papin aamenta ja hääyötä! Eikös me näin kaikki ole tehty, rakkaat av-mammat?
Onko hän ex-missi Hanna Pajulammen pikkusisko? Muistaakseni Hannan pikkusisko on Henna nimeltään. Hanna on lääkäri, joten ei mikään tyhmä perhe kyseessä.