Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maineen pilaaminen yleistä?

Vierailija
16.09.2018 |

Mun elämä on suorastaan yhtä joka päiväistä taistelua olemassa olosta..ja se johtuu yllätys yllätys maineen tahraamisesta. Mun on vaikea luottaa kehenkään, niin miehiin kuin naisiin, niin nuoriin kuin aikuisiin sillä musta on levitelty ympäri kyliä niin likaisia ja julmia juoruja jotka ei pidä olleenkaan paikkaansa. Pahinta on se että ne vaikeuttavat joka päiväistä elämää, kaupassa käynti on yhtä tuskaa varsinkin yksin sillä heti mut nähdessään ihmiset alkaa naureskella, puhua pahaa selän takana tai sanoa päin naamaa rumasti. En uskalla edes töihin hakea sillä mua on kiusattu aiemmissa työpaikoissa ja mainettani tahrattu lisää pahoilla puheilla, ainaista syyllistämistä, haukkumista, eristämistä, syrjimistä, mitätöintiä,tai eri arvoisuuteen niputtamista..ei sellaista kukaan ansaitse. En ymmärrä mitä pahaa olen toisille tehnyt kun kohtelu on kuin suoraan helvetistä. Olen aina ollut mukava, ystävällinen, herttainen, lämmin sydäminen, kiltti, herkkä, toiset huomioonottava, luotettava, rehellinen, rauhallinen, hiljainen ja myötätuntoinen mutta juuri tämän huonon kohtelun takia, mulla on myös huono itsetunto, ja musta tuntuu etten koskaan kelpaa ihmisenä tällaisena kuin olen..tuntuu kuin pitäisi yrittää olla jotain mitä ei ole.Mähän en itseäni muiden takia muuta tai en rupea vetämään mitään neiti täydellisyyden roolia. Mua on paljon haukuttu sukunimen, asioiden joista pidän, ulkoäön, mielipiteiden ym takia ja itse en koskaan hauku ketään koska se on koirien työtä:). No, ehkä paha saa palkkansa vielä jonain päivänä, siihen on pakko uskoa.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta kivaa ominaisuutta sinussa omasta mielestäsi. 

Vierailija
22/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä maine? Pitääkö ihmisellä olla joku maine, että "korttitalo" pysyy pystyssä. Voi vttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistinen mustamaalaaminen on oikea ilmiö. asun pikkukaupungis. jos ilmeisesti asuu ihmisiä. jotka keksii toisista paikkaansa pitämättömiä juoruja. on myös omasta perheestä puhuttu puppua. ratkaisuja on muuttaa muualle tai sit kertoa aina uusille ja vanhoille tutuille, mitä oikeasti kuuluu. joskus puhumal omista töistä tai matkoista on asiat korjaantunu .vääristä huhuista oikeaan asianlaitaan. omalla paikkakunnalla eräs lääkäri jonka huhuttiin kuolleen( tälläinen väärä juoru) osti lehdestä ilmoituksen että älkää lähettäkö adresseja en ole kuollut se on vaan joku juoru

Vierailija
24/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä.

Jos alkaisin yhtäkkiä puhua jotain tuollaista kuin ap, kyse olisi vuorenvarmasti muusta kuin mustamaalaamisesta.

Muuta ap tänne, ja saatat huomata ongelmaksi senkin että ketään ei kiinnosta.

Vierailija
25/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä maine? Pitääkö ihmisellä olla joku maine, että "korttitalo" pysyy pystyssä. Voi vttu!

Tietäisitpä mitä esimerkiksi myynnin kovat ammattilaiset ovat valmiita tekemään pitääkseen narsisminsa ja sadisminsa perseennuolentajulkisivun taustalla salassa. Ajamaan itsemurhaan ja paljon pahempaa.

Vierailija
26/32 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asioita joita itse et kokenut mutta se ei tarkoita että se ei olisi jonkun toisen kokemus ja totta

Kyllähän tätä maineen pilaamista on ja sanotaan ja levitetään juttuja joissa väitetään olevan totuuden siemen joissa ei todellakaan ja sitten kaikki pitää sellaisena joita jutuissa väitetään ja en yhtään ymmärrä miksi ja miksi aloittanut tuollaista ja mistä saanut päähänsä ja miksi kaikki levittelevät ja toiset sanovat myös että se on kakaroiden touhua ja niinhän se onkin mutta itse en ymmärrä ja tuota tekevät aikuiset

Vierailija
27/32 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa medioista tukee kiusaamista!

Otavamedia kannattaa asioista päättävien tahojen osalta heidän nettialustallaan tapahtuvaa nettikiusaamista. Sivuston jäsenenä olevat nettitrollit saavat tuoda ikäviin viestiketjuihin yksityisten henkilöiden nimiä anonyymien nimimerkkien turvin. Anonyymeillä nimimerkeillä on oikeus tulla unohdetuksi palstalla ja nimimerkki voidaan vaihtaa toiseksi. Nettitrollien julki tuomilla yksityishenkilöillä sen sijaan ei ole oikeutta poistattaa omaa nimeään. Mielestäni se on suoraa nettikiusaamista, koska heidän omat sääntönsä jo sanovat ettei anonyymien nimimerkkien takana olevia oikeita henkilöitä ja heidän nimiään saa missään nimessä paljastaa. Miten nettitrolleilla voi olla enemmän oikeuksia kuin yksityisellä henkilöllä, joka ei ole osallistunut keskusteluun, eikä halua olla osa keskustelua, mutta on pakotettu siihen, koska joku on hänen nimensä julkaissut kyseisessä viestiketjussa ja Otavamedian johto eikä vastaava päätoimittaja nimeä suostu lukuisista pyynnöistä huolimatta poistamaan.

Edellä mainitut ovat kiusaajia. Muusta siinä ei ole kyse.

Iso ongelma on, että heillä tuetaan Timo Kopran ja Reijo Ruokasen johdolla kiusaamista ja maineen pilaamista. Kyseessä on iso media-alan toimija.

Tänä jouluna pidin huolen etten yhtään kirjaa tai lehteä ostanut, joka tukisi sairaiden kiusaajien lafkaa.

Vierailija
28/32 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että kateus tekee tuota.

Miksi kukaan vaivautuisi rohkeasti valehtelemaan jostakin ellei hän tuntisi syvää kateellisuutta?

Vierailija
29/32 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa lukee jossain kohtaa, että joka rohkeasti valehtelee ei hän selkeemän pidä.

Vierailija
30/32 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä oli yksityiskohtaiset ohjeet siihen miten maine pilataan ja tunkeudetaan vähitelleen koko ihmisen elinpiiriin ja läheisiä myöten tekemisiin että saadaan targetti eristettyä.

Kyllä näitä on ja poliittiset tahot olleet asialla. Ajatelkaapa Alpo Rusin tilannettakin. Ja monen muun joka joutunut pois Isänmaastaan vainon takia joka oli valtaapitävien tekosia vielä.

Vierailija
31/32 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä puuttua ihmisten tärkeisiin ja kehittäviin ajanviettotapoihin.

Itse olen sen verran aggressiivinen et joku muu kyllä sitten ottanee turhiin torvisoittokuntiin yhteyttä.

Anteexi piruiluni.

Vierailija
32/32 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos harrastaa bukkake-iltoja paikallisessa vokissa, niin onko se kumma että kylillä juorutaan?

Kannattaa muuttaa Helsinkiin. Siellä on useampiakin ravintoloita ihan vain kaltaisillesi *atjoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi