Pidätkö omasta nimestäsi?
Mikä on nimesi ja Mitä pidät omasta nimestäsi? Oletko halunnu vaihtaa nimeäsi tai oletko vaihtanu nimesi?
Itse en ole oikeen koskaan pitäny omasta nimestäni sillä se on Nenna Ruusu Rebekka ja olen jo aikuinen vaikka nimestäni voisi päätellä et oon kuusi vuotias. Olen aina ollu kateellinen siskoni nimille (Lotta Ella Emilia, Sanni Julia Janina, Lilli Iiris Ilona, Minttu Heta Helmiina) .
Kommentit (5)
Pidän, vaikka muut eivät :D
Olen siis Titta.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ala laittamaan mun nimeä tänne, mutta sellainen kasari J-alkuinen nimi on. Ihan ok se kai on. Ei mikään suosikki nimi, mutta ei onneksi mikään hävettäväkään nimi. Se mikä vähän nimessäni harmittaa on se, että ihan niin kuin siinä olisi lievä wt-viba ja siitä en pidä. Tuntuu joskus, että nimeni ei täysin kuvasta persoonaani. Mutta joo, nimeni on syntymäaikanani trendikäs ja hieno. Nykyään vähän plääh.
Olet joko Jenni tai Johanna .
Pidän :D Tosi paljon, ei ole mikään yleinen nimi, siksi en laita sitä tänne. Luojan kiitos vanhemmat oli niin fiksuja ettei minusta tullut mitään Saria, Päiviä, Kirsiä,Leenaa, Sirpaa jne vaikka olen syntynyt 60 -luvulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ala laittamaan mun nimeä tänne, mutta sellainen kasari J-alkuinen nimi on. Ihan ok se kai on. Ei mikään suosikki nimi, mutta ei onneksi mikään hävettäväkään nimi. Se mikä vähän nimessäni harmittaa on se, että ihan niin kuin siinä olisi lievä wt-viba ja siitä en pidä. Tuntuu joskus, että nimeni ei täysin kuvasta persoonaani. Mutta joo, nimeni on syntymäaikanani trendikäs ja hieno. Nykyään vähän plääh.
Olet joko Jenni tai Johanna .
En ole Jenni, mutta toinen nimeni on Johanna. Mikä ylläri. Etunimeni ei ole niitä yleisimpiä J-alkuisia kasarinimiä, mutta kyllä sen silti tunnistaa sen aikakauden nimeksi.