Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen käytös ihmetyttää

Mummi
16.09.2018 |

Olin la Sellossa Pikku Kakkosen konsertissa lapsenlapseni kanssa. Alusta alkaen nautimme suunnattomasti. Sain nousta ylös, pomppia, heilutella käsiä yms ja nauttia musiikista ja huippuesiintyjistä.
Puolessa välin konserttia alkoi takana oleva noin 5-6 v potkia tuolini selustaa. Ensimmäisen kerran vain katsoin häneen, äiti tuijotti vain eteen vaikka varmasti näkijä kuuli. Toisen kerran sanoin nätisti että voisitko ystävällisesti lopettaa tuon potkimisen ja tytöt sanoi: no okei joo. Kolmannen kerran sanoin äidille että voisiko hän sanoa lapselleen tai mukana olleelle tytölle että lopettaa tuolini potkimisen. Äiti katsoi nyt eka kerran minua ja totesi: Pitäähän lapsen saada liikkua.
Olen ehdottomasti samaa mieltä mutta onko tuo liikkumista kun sai siellä myös hyppiä ylös penkistä?
Loppu ajan istuin penkin reunalla kärsien jo muutenkin kipeästä selästä.
T. Mummi on ihmeissään käytöstavoista

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan niitä lapsia pikkusen ärsytti kun nousit ylös pomppimaan ja pimensit niiltä näkymän...

Vierailija
2/5 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet törkeä ahdasmielinen kukkahattutäti paska! Ettäs kehtaat rajoittaa lapsen liikkumista. Onko se sitten parempi, että lapsi syö itsensä läskiksi ja makaa aikuisena 200-kiloisena hengityskoneessa, kun ei ole lapsena tottunut liikkumaan? Olet julkea akka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitusella potki istueessaan tuolia vai siinä temmellyksessä potki vahingossa?

Jos tahallaan, niin mikset sanonut sille äidille, että kyse nyt ei ole liikkumisestaa vaan tahallisesta potkimisesta?

Vierailija
4/5 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet törkeä ahdasmielinen kukkahattutäti paska! Ettäs kehtaat rajoittaa lapsen liikkumista. Onko se sitten parempi, että lapsi syö itsensä läskiksi ja makaa aikuisena 200-kiloisena hengityskoneessa, kun ei ole lapsena tottunut liikkumaan? Olet julkea akka.

Sairas ulostulo,jos vitsiksi tarkoitettu on tosi huono

Vierailija
5/5 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarat kuriin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme