Olen itkenyt nyt yli tuntia sitä miten ruma olen
Jokaikinen asia mussa on väärin ja kauneusihanteiden vastaista. Olen ihan hirveän ruma ja masennuksen myötä lihonut ylipainon puolelle. Vihaan kaikkea itsessäni. En ole koskaan ollut haluttu enkä rakastettu yhdenkään miehen toimesta. Kuolemakin olisi parempaa kuin elämä yksin ja tämän itseinhon kanssa.
Kommentit (16)
Tarviitte silmälasit! Olette nättejä juuri sellaisina kuin olette <3
Hanki seksilelu. Miksi ylipäätään kaipaat jotain, jolla ei ole oikeasti mitään arvoa? Tarkoitan siis jotain turhaakin turhempaa parisuhdetta.
Blaa blaa blaa. Ja nyt kun olet itkenyt olet entistä rumempi.Ihan oikeasti hei, itsesääli ja huomion kerjääminenn sillä EI ole koskaan kaunistanut ainuttakaan ihmistä. Ota se nenu navastasi ja tajua ettei toi tyyli paranna sun oloa yhtään. Negatiivisuus rumentaa.
Jos sulla on kaikki raajat ja aistit tallella, sulla menee hyvin. Sulla on vaan liikaa aika velloa itsesäälissä ja liian vähän järkevää tekemistä.
No aloita vaikka lopettamalla se mättäminen ap - silleen laihdut.
Hymy on paras kaunistus. Hartiat taakse ja menoksi, älä anna toisten määritellä sinua.
Pöh. Asenteesi on rumaa, et sinä.
Minä olen hieman ylipainoinen, käsin finneistä ja ihottumasta, mulla on vahvat silmälasit, hörökorvat ja maantienvärinen tukka. Arpikin naamassa.
Mutta oon silti ihan nätti, ja mieskin mulla on. Ja viimeksi viihteellä ollessani sain kirjaimellisestikin työntää pari yli-innokkasta miestä loitommaksi.
Meikillä, hiusvärillä ja kampauksella, sopivalla vaatetuksella, ja ASENTEELLA ja hymyllä saa paljon aikaan!
Lähde lenkille, nyt. Saat happea ja positiivisempaa fiilistä. Mä lähen myös.
Kenen mielestä olet ruma? Itsesi? Tällä foorumilla on paljon sisimmältään rumia ihmisiä, jotka katsovat oikeudekseen kirjoitella mitä sattuu. Yhtäkään noista pahoista ihmisitä en haluaisi tuntea.
Ei sun onni ole minkään miehen hyväksynnästä kiinni. Sun pitää alkaa arvostaa itseäsi. Lähde kävelylle luontoon, katso hyväksyvästi, miten monimuotoista kaikki on. Sinulla on oikeus olla täällä. Harrasta liikuntaa.
Älä välitä yhtään, sinun ei tarvi olla muille mieliksi eikä esittää mitään.
Osallistu vaikka mielenterveysyhdistys toimintaan. Tai syömisongelmaryhmään. Huomaat että kaikilla on ongelmia, mutta niiden kanssa selvitään. Koita ajatella jotain itsesi ulkopuolista.
Reikä se on rinkelilläkin, huikkasin ku läsöä lykin
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä olet ruma? Itsesi? Tällä foorumilla on paljon sisimmältään rumia ihmisiä, jotka katsovat oikeudekseen kirjoitella mitä sattuu. Yhtäkään noista pahoista ihmisitä en haluaisi tuntea.
Itseni, yleisten kauneuskäsitysten ja miesten. Kyllä, moni mies on rumaksi haukkunut. Myös se kertonee paljon että kukaan ei ole koskaan ollut ihastunut ja olen 30-vuotias. Ap
Monella naisella tuntuu olevan se illuusio että kauneudessa miehet arvostavat vain yhdenlaista kauneutta, kun totuus on että miehet pitävät naiskauneutta enemmän kuin suklaarasiana missä on omia suosikkeja ja inhokkeja. Itse pidän isoista tisseistä ja muodokkaista reisistä, kaverini on taas enemmän peppumiehiä. Kauneus on aikalailla sitä että tajuaa omat vahvuudet ulkonäössä ja korostaa niitä, samalla peittäen heikkouksia jos mahdollista.
Josset sairaalloisen lihava tai elefanttitautinen ole niin aivan varmasti löytyy joku joka pitää sinua viehättävänä. Ainoa universaali inhokki kaikilla ihmisillä on se että jos haiset pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Reikä se on rinkelilläkin, huikkasin ku läsöä lykin
Ja pili se on pienikin pili, sanoin pygmille, kun tuli pokaamaan. Sanoin myös kiitos ei. Olitko se sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseni, yleisten kauneuskäsitysten ja miesten. Kyllä, moni mies on rumaksi haukkunut. Myös se kertonee paljon että kukaan ei ole koskaan ollut ihastunut ja olen 30-vuotias. Ap
Eipä nuo "miehet" ole olleet älyn jättiläisiä. Joka sellaisen ristikseen saa niin on tuhoon tuomittu. Et siis ole menettänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Monella naisella tuntuu olevan se illuusio että kauneudessa miehet arvostavat vain yhdenlaista kauneutta, kun totuus on että miehet pitävät naiskauneutta enemmän kuin suklaarasiana missä on omia suosikkeja ja inhokkeja. Itse pidän isoista tisseistä ja muodokkaista reisistä, kaverini on taas enemmän peppumiehiä. Kauneus on aikalailla sitä että tajuaa omat vahvuudet ulkonäössä ja korostaa niitä, samalla peittäen heikkouksia jos mahdollista.
Josset sairaalloisen lihava tai elefanttitautinen ole niin aivan varmasti löytyy joku joka pitää sinua viehättävänä. Ainoa universaali inhokki kaikilla ihmisillä on se että jos haiset pahalle.
Optimistinen näkemys sinulla. Kaikkien ulkonäössä ei valitettavasti ole mitään vahvuuksia mitä korostaa, pelkkää peitettävää.
Hei kohtalotoverini. Minulla on sama juttu, olen todella ruma. Kaikki minussa on kauneusihanteiden vastaista. Aivan kaikki. Ei luulisi sen olevan mahdollista, yleensä kaikista on löydettävissä jotain hyviä ja jotain hunoja piirteitä, mutta minussa kaikki on pelkästään rumaa. Olen todellakin oksettava sekasikiö. Melkoinen taakka kannettavaksi.