Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammat! Miten hoidatte ihoanne?

Vierailija
04.05.2006 |

Mitä tuotteita käytätte ihonne hoidossa?

Oletteko joutuneet vaihtamaan halvempiin kosmetiikkatuotteisiin hoitovapaalla?

Ite olen pienellä kotihoidon tuella mutta Biothermista en luovu- pyydän vaikka synttäri- tai joululahjoiksi ihonhoitotuotteita.

T:köyhä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesut hoituu joskus jopa käsisaippualla...

niveaa käytän ryppyvoiteena päivällä ja yöllä, jos muistan!!!

Vierailija
2/9 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekin tuotteita. Nyt olen hyväpalkkaisessa työssä ja suosin silti apteekin tuotteita.

Ostin juuri Estee Lauderin 90 euron voiteen, joka laitetaan tavallisen hoitovoiteen alle. Olen ihan pettynyt, ainakin näin lyhytaiksen kokemuksen perusteella. Apteeksita saa Widmeriä, Euceriniä, jotka tekevät ihan samanlaista jälkeä... suosittelen kokeilemaan, kun Biothermisi loppuu eikä juhlapäivää ole tiedossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lahjaksi saadut kalliimmat. Mielellään _erittäin_ miedon tuoksuiset.

Uutena Natusanin kylpyöljy;)

Vierailija
4/9 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuisin vedellä ja illalla käsisaippualla. Kosteutus ihan perusvoiteella. :-/

Vierailija
5/9 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuin ja illoin kasvovettä, ja yö-tai päivävoidetta. Kerran viikossa kuorinta (ja joskus naamio). Tuotteina käytän milloin mitäkin, joskus halvempaa ja joskus kalliimpaa.

Vierailija
6/9 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aamuin ja illoin kasvovettä, ja yö-tai päivävoidetta. Kerran viikossa kuorinta (ja joskus naamio). Tuotteina käytän milloin mitäkin, joskus halvempaa ja joskus kalliimpaa.

Vierailija
7/9 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kokovartalorasvaus jollain kevyellä perusvoiteella, ihottumakohtiin tarpeen mukaan kortisonia tai muuta. Kasvoihin oma hoitovoide, jalkapohjiin jämiä, mitkä ei muualle käy. Apteekin perusvoidetta (vähän arvokkaampaa) käsiin monta kertaa päivässä..

Ikuista rasvausta.

Vierailija
8/9 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitten kokovartalorasvaus jollain kevyellä perusvoiteella, ihottumakohtiin tarpeen mukaan kortisonia tai muuta. Kasvoihin oma hoitovoide, jalkapohjiin jämiä, mitkä ei muualle käy. Apteekin perusvoidetta (vähän arvokkaampaa) käsiin monta kertaa päivässä..

Ikuista rasvausta.

Vierailija
9/9 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole 9, mutta minulla on myös ollut joskus tosi huono atooppinen iho. Kyllä se oli tuskaa, ja sitä rasvaamisen määrää ei voi kuvata. Ihan sairaalassakin annetaan ohjeeksi rasvakylpy. Eli pestään rasvalla, ei vedellä. Sen jälkeen vielä rasvataan.

Ysille voimia! Minäkin rasvasin varmaan kymmenen vuotta, mutta nyt ei tarvi enää rasvata edes suihkun jälkeen! Kun vain ikää tuli tarpeeksi, eli yli 35 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi