Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko miehen kanssa joka täydellinen, mutta jolla on pierufetissi?

Vierailija
16.09.2018 |

Tykkäisi kun piereskelisit hänen naamalleen ja nauttisi niiden aromien haistelusta. Tykkäisitkö vai inhottaisiko? Tuli yksi nettimies tavattua mutta hänellä tämmöinen mieltymys, muuten hyvät tulot, hyvännäköinen ja tapainen, elämä muutenkin kohdallaan, mutta hiukka outo fetissi hänellä enkä tiedä miten pitäisi suhtautua. .

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä tuossa on epätäydellistä?

Vierailija
2/11 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sua kiinnostaa muiden mielipiteet? Pelottaako, mitä kaverit sanovat, kun keskustelette seksijutuista ja kerrot tuollaisesta? Ja onko sulle jotenkin ylivoimaista piereskellä? Omien kokemusten perusteella onnistuu monilta naisilta ihan pyytämättäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta kovin täydelliseltä.

Vierailija
4/11 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää nyt vaan ite kokeilla, niin tiedät kuinka siihen suhtaudut.

Joko innostut itsekin, tai se älllöttää, tai se on ihan yhdentekevää.

Muista kuitenkin, että pieruissa on eroja, niin kuin viineissä...

🍷🤪👌

Vierailija
5/11 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus paljasti oleellisen - vain miehen tulotaso vaikuttaa...aah...prööt...

Vierailija
6/11 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Vähän hankalaa se voisi olla, sillä minua pierettää melko harvoin, joten en voisi varmaan tarjota miehelle sitä mitä hän haluaa, ainakaan kovinkaan usein. Pierufetissihän sinänsä on melko harmiton, vaikka vähän outo omaan makuuni.

Vierailija
7/11 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sua kiinnostaa muiden mielipiteet? Pelottaako, mitä kaverit sanovat, kun keskustelette seksijutuista ja kerrot tuollaisesta? Ja onko sulle jotenkin ylivoimaista piereskellä? Omien kokemusten perusteella onnistuu monilta naisilta ihan pyytämättäkin.

Noh, tuli vaan mieleen että mitähän muut mahtavat asiasta ajatella. Enhän minä kehtaa kavereille kertoa, nehän nauraisivat itsensä tärviölle jos kertoisin mitä me makkarissa puuhaillaan. Selän takana kutsuisivat pierunhaistelijaksi ja ties miksi, jos sitten vakavasti alettaisiin seurustella. Ja ei mulla vaikeuksia ole, vähän enemmän nolottaa ja tulee myötähäpeä kun toinen haistelee mun pyllyä ja pierunlemua

Vierailija
8/11 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä osais pierasta sillon ku pitäis ni en tiedä miten toi käytännössä toimii :D alkaisko häntä haluttaa sit ku pieraisen? mut en osais pierasta sit enää uudellee välttämättä "kriittisellä hetkellä" haha mut ei tarvis ainakaa kokee paineita siitä et jos vähän turvottaa kaalilaatikon jälkeen ja seksiä haluis mut ei vois koska pelkäis et piereksii XDD  jos se mies ei syty vain ja ainoastaan siitä pierusta niin mulle ois iha sama, ainakaa ei tarvis häpeillä piereskelyy hänen seuras :D vois olla jopa vapauttavaa tavallaan. Mut sit taas jos hän ei kiihottus yhtään muusta ja ns. normijuttuja ei vois tehdä tai et mun pitäs hänen pierui sit haistella vastaavasti tms niin ei, en pystyis. Muutoin sit ihan sama jos hän vaan kiihottus siitä kun ite pieraisisin hänen naamalle tai jotain, toki varmaan kuolisin nauruun siinä tilanteessa ja se olis tosi hämmentävää mut muuten ehkä ei :D 

Vierailija
9/11 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt aina pari päivää ennen treffejä hernerokkaa ja kaalisoppaa valkosipulin ja kananmunien kera niin mies on ikionnellinen ja sinä saat vinguttaa visaa.

Vierailija
10/11 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöt aina pari päivää ennen treffejä hernerokkaa ja kaalisoppaa valkosipulin ja kananmunien kera niin mies on ikionnellinen ja sinä saat vinguttaa visaa.

Suoraan pyörämpumppulla pumppaa ilmaan reiästä sisään nii johan alkaa pakoputki paukku, ilman hajuja tosin, ellei ole panokset putkessa hmmmm

Vierailija
11/11 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen onko se sit pettämistä jos se haistelee muidenkin pieruja, alkaakohan sil stondaa kun se haistaa ja entäs kun se haistaa miehen pierun? Kysymyksiä, niin paljon kysymyksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi