Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käskin naisystävää laihduttamaan . Naisystävä heitti puhelimeni ja i padin sillalta veteen

Vierailija
16.09.2018 |

Sanoin naisystävälle, että voisi laihduttaa. Naisystävä suuttui asiasta ja seuraavana päivänä, kun vielä nukuin, niin oli käynyt heittämässä puhelimeni ja i padin sillalta alas mereen ( kertoi itse). No, eipä siinä, vein asian eteenpäin ja nyt tuo ilkeä akka makselee mukavia korvaussummia minulle. Eipä jää paljon muuhun hänellä rahaa onneksi.
Kaverin kanssa mietittiin, että mikä nykyajan naisia vaivaa. En ole kuin kerran elämäni aikana törmännyt kunnolliseen naiseen, jonka kanssa olisi pystynyt elämään normaalia elämää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin naisystävälle, että voisi laihduttaa. Naisystävä suuttui asiasta ja seuraavana päivänä, kun vielä nukuin, niin oli käynyt heittämässä puhelimeni ja i padin sillalta alas mereen ( kertoi itse). No, eipä siinä, vein asian eteenpäin ja nyt tuo ilkeä akka makselee mukavia korvaussummia minulle. Eipä jää paljon muuhun hänellä rahaa onneksi.

Kaverin kanssa mietittiin, että mikä nykyajan naisia vaivaa. En ole kuin kerran elämäni aikana törmännyt kunnolliseen naiseen, jonka kanssa olisi pystynyt elämään normaalia elämää.

Tuohan kertoo vain omasta naismaustasi.

Provosta 0/5.

Vierailija
2/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Älä roiku tällä palstalla.

2. Ota ulkomaalainen vaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että makselee. Ehkä oppi jotain.

Vierailija
4/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija<br />

Kaverin kanssa mietittiin, että mikä nykyajan naisia vaivaa. En ole kuin kerran elämäni aikana törmännyt kunnolliseen naiseen, jonka kanssa olisi pystynyt elämään normaalia elämää.[/quote kirjoitti:

Ehkä sun pitää sittenkin pysyä mutsis takakammarissa. Äiti hoitaa sun pyykit, safkat, petivaatteet ja antaa taskurahan.

Vierailija
5/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kertoo sinusta, jos olet ollut parisuhteessa lihavan ja äkäisen naisen kanssa?

Vierailija
6/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihaprovoja taas.

Vierailija
7/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää olis totta, niin ei niitä tavaroita olis pois heitetty, varsinkaan mistään sillalta Porvoon-jokeen, vaan ne olis myyty.

Vierailija
8/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä provoja sikiää kuin kärpässieniä?

Vierailija
9/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin heittänyt tuollaisia suustaan päästäneen otuksen itsensä.

Vierailija
10/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se läski!

Vierailija
11/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi prosessi, joka menee eteenpäin ilman minkäänlaista todistetta.. ja siitä joutuu vielä makselemaankin sievoisia summia.

Vierailija
12/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

virhe 1: käskit

virhe 2: olet henkilön kanssa joka ei kelpaa sinulle sellaisena kuin hän on

Ainoastaan naisten tekeminä nuo eivät ole virheitä vaan nainen voi käskyttää ja vaatia miestä muuttumaan.

Vierailija
13/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä avaus pysy linjassa edes itsensä kanssa.

Otsikossa käsketään, mutta heti varsinaisen jutun alussa käsky on muuttunut muotoon "voisi".

"Mies" ei uskaltanut uhota loppuun asti edes tässä anonyymissä fantasiassaan.

Vierailija
14/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toikin jotain. Mä olisin heittänyt sen muíjan mereen.

Vierailija
15/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tää olis totta, niin ei niitä tavaroita olis pois heitetty, varsinkaan mistään sillalta Porvoon-jokeen, vaan ne olis myyty.

Joskus totuus on tarua ihmeellisempää. Eksäni sai kerran silmittömän raivarin ja paiskasi läppärini kirjaimellisesti seinään. Joten...

Vierailija
16/16 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekas sinä! Loppuelämä taloudellisesti turvattu niin mikäs siinä on elellessä ja tyttölöitä mietiskellessä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi