Hifi j naiset
Huomaatko oleellista eroa musiikkinautinnossa kuunnellessasi sitä puhelimen kaiuttimesta tai miehesi hifilaitteistosta?
Hifimessuilla naisia nolla. Mukaanraahattuja tyttöystäviä ei lasketa.
Kommentit (10)
Hifi on hyväuskoisille hölmöille jotka eivät kykene hallitsemaan raha-asioitaan.
Jaa,minä (n51v) olin eilen hifimessuilla ihastelemassa muun muassa laadukkaita kaiuttimia, enkä kyllä ollut ainoa. Korvaa miellyttivät erityisesti Gradientin uudet 1.4, Taipuu Speakers ja System Audio. Myös Aureliat kuulostivat hyviltä. Kännystä en kuuntele musiikkia, sitä varten on laadukas laitteisto olohuoneessa. Meillä ei ole hellasäröä, vaan nautitaan molemmat hyvänlaatuisesta äänestä,
En harrasta musiikkia. Mutta nähdään helmikuun ensimmäisenä viikonloppuna MP-messuilla!
Meidän mamma on sitä mieltä, että stereot ovat täysin turhat, koska tavallisesta radiostakin kuuluu tarpeeksi lujallaan(!)...
M
Jotenkin tuntuu, etteivät useatkaan ihmiset ymmärrä eroa laadukkaan äänentoiston ja kännykän kaiuttimen välillä. Minulla on kaveripiirissäni useampi tällainen, mutta en tuomitse. Jos se on heille riittävä äänenlaatu niin miksei? Minulla lähinnä pää leviäisi jos niin jouutuisin kuuntelemaan. Odottelen, että palkasta kertyy riittävästi ja sitten rysäytän kotiini kunnon stereot :)
Opiskelija mies.
Puhelimessa on hyvä ääni. En edes saa koskea ukon stereoihin enkä haluakaan.