Onko muille käynyt näin, kun olette vaihtaneet ruokavalion terveellisempään?
Peruna, pasta ja riisi pois, tilalle kasviksia ja vihanneksia. Maha on jatkuvasti turvoksissa kuin potkupallo, ahistaa!:(
Kommentit (5)
Kohtuudella tietysti. Lautasmallia noudattamalla olen pudottanut puolessa vuodessa reilun 20kg.
silloin kun kasviksia lisäsin, suoli toimi aivan eri tahtiin kuin ennen, mutta ei mulla mahassa ahdistanut. Ja täyden vatsan tuntemus kesti pidempään.
Mutta perunaa en ikinä pystyisi ruokavaliostani jättämään pois, silti onnistuneesti 20kg laihdutin, perunalla ja naudanlihakastikkeella, porkkanoilla ja tonnikalasalaatilla. Peruna on pop...
Entisestä kaasuttajasta on muisto vain...ihanaa! Mä jätin pois kokonaan vehnän, sokerin, perunan ja riisin, vähän syön täysjyväruista ja -ohraa. Syön tosi paljon vihanneksia ja juureksia ja aika paljon marjoja, en hedelmiä. Kananmunia voin syödä mielin määrin, ei tuu haisevia paukkuja niistäkään. Maha toimii loistavasti ja paino putosi parissa kk:ssa 9 kg, enempää ei tarvitsekaan. Kilot ovat myös pysyneet pois jo yli 2 v.
jätin pois perunan riisin ja muut hiilarit mahdollisimman vähälle ja nautin kasviksia ja vihanneksia jotka todella ovat hyviä ja maukkauta kun lihaa kalaa ja kanaa pistää sekaan... ja maapähkinöitä ym mukavaa
Syötkö kenties enemmän ilmaa tekeviä ruoka-aineita, eli sipulia, raakaa paprikaa tms? Voin kyllä uskoa, että joidenkin vatsat tykkäävät enemmän keitetystä vihanneksista.