Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni katuu tehneensä abortin?

Vierailija
16.09.2018 |

Rajataan vaikka niin, että otetaan mukaan ainoastaan sosiaalisin syin tehdyt abortit (Valviran luvalla tai ilman). Haluaisin tietää vain kuinka yleistä se on juurti näissä tilanteissa, ettei mene sekaisin esim. sikiöllä todetun kehityshäiriön tai äidin terveyteen perustuvien keskeytyksien kanssa, niitä varmaan kadutaan vähän vähemmän. Jos koet olevasi jotain tältä kyllä ja ei väliltä niin kommentoi. Ja muutenkin voi perustella jos haluaa.

Kuinka moni katuu tehneensä abortin?

Vaihtoehdot

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä, että tulin raskaaksi. Abortti oli oikea päätös.

Vierailija
2/4 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neljä aborttia tehnyt. Ensimmäiset kolme ei kaduttanut neljäs kadutti tein sen vain miehen takia :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku katunut, mutta päässyt silti abortin yli? Itsellä oli myös silloin omasta mielestä aika painavat syyt, ikää 18, olin juonut alkoholia paljon ennen kuin huomasin raskautta (e-pillerit käytössä, ei kuukautisia), eronnut jo poikakaverista, lukio kesken, ei tukiverkostoa, ns. köyhä... silti usein kaduttaa. Varsinkin kun sama poikaystävä pani nopeasti toisen tytön raskaaksi, joka piti lapsen. Siis kaduttaa vaikka elämäni on nykyään paljon parempaa kuin ne niillä korteilla olisi olleet, mutta kun olen saanut lapsia olen alkanut ajattelemaan raskaudesta toisin.

Vierailija
4/4 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla ainoa :/