Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osallistuitko eilen world cleanup dayhin?

Vierailija
16.09.2018 |

Tarkoituksena oli kerätä roskia lähiympäristöstä. Miksi osallistuit tai miksi et?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräsin vain sieniä lähiympäristöstä, asun niin korvessa, että minä olisin täällä ainoa roskaa ja, jos siis roskaisin.

Pidän päivän ideasta kuitenkin paljon.

Vierailija
2/8 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut poistua kotoa, mutta tein suursiivousta kotona. Iso kasa itselle turhaa on taas Torissa myynnissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näkynyt yhtään roskaa eilen missään. Olen mökillä omassa saaressa, mantereella kävin sienessä, eikä sielläkään roskia, vain sieniä.

Vierailija
4/8 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuin, vaikken edes tiennyt kyseisestä päivästä, sillä kerään usein roskia lähiympäristöstäni. Ja niitä valitettavasti riittäisi kerättäväksi muillekin. Eniten ihmettelen, että roskia heitetään maahan paikoissa, joissa roskis näkyy muutaman metrin päässä. Jotkut ihmiset ovat todella välinpitämättömiä ympäristön suhteen. Roskaaminen tuntuu lisääntyneen. Onko teille opetettu kotona, että roskat kuuluu roskikseen ja oletteko opettaneet sen omille lapsillenne?

Vierailija
5/8 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen roskakävelijä, joten nostan useita roskia roskikseen lähes päivittäin. Olen tehnyt niin lapsesta saakka.

Eniten heitetään maahan tupakka-askeja, mitä ihmettelen.

Vierailija
6/8 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsija oli heittänyt roskansa maantielle, noukin sen mukaan ja vein kotiin roskakoriin.

Vierailija
7/8 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa roskakävelystä ja roskajuoksusta yhtä suosittua kuin sauvakävelystä aikoinaan!

Vierailija
8/8 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoituksena oli kerätä roskia lähiympäristöstä. Miksi osallistuit tai miksi et?

Osallistun joka päivä pitämällä ympäristön puhtaana. En heittele roskia muuta kuin roskikseen.