Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvella max 6h työpäivät!

Vierailija
16.09.2018 |

Pohjoisessa on talvella pimeää ja ihmiset tarvitsevat enemmän aikaa lepäämiseen itsestään huolehtimiseen. Lyhyempi työpäivä mahdollistaa paremmin ulkoilun valoisaan aikaan. Kansalaisaloite?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjoisessa on talvella pimeää ja ihmiset tarvitsevat enemmän aikaa lepäämiseen itsestään huolehtimiseen. Lyhyempi työpäivä mahdollistaa paremmin ulkoilun valoisaan aikaan. Kansalaisaloite?

Mene kortistoon niin saat viettää vapaa-aikaa.

Haluaisin, että muutkin voisivat levätä enemmän, joten tämä ei auttaisi. Eikä ehdotuksesi ole muutenkaan tietenkään mikään ratkaisu, kuten tiedät.

Tai teette 12-14 tuntisia työpäiviä niikuin tekee reissuhommia tekevät, saatte perjantain vapaaksi.

Vierailija
22/37 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 tuntia ja ne puolen tunnin kahvitauot ja tunnin ruokikset pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene kortistoon niin saat viettää vapaa-aikaa.

Haluaisin, että muutkin voisivat levätä enemmän, joten tämä ei auttaisi. Eikä ehdotuksesi ole muutenkaan tietenkään mikään ratkaisu, kuten tiedät.

Tai teette 12-14 tuntisia työpäiviä niikuin tekee reissuhommia tekevät, saatte perjantain vapaaksi.

Tämä ei auta siihen, että talvella ihmisellä on suurempi levontarve.

Vierailija
24/37 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni voisi olla päinvastoin. Voisin talviaikaan tehdä enemmän töitä ja kesät olla vapaalla.

Onko sinulla lapsia, harrastatko liikuntaa, laitatko itse ruokaa, nukutko 8 tuntia yössä?

Vierailija
25/37 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6h vuoden ympäri. Lisää työpaikkoja,

Miksei samalla 4h. Sama palkka tietysti. Vielä enemmän työpaikkoja! Ihme kun eivät ole eduskunnassa tätä keksineet ☺️☺️☺️☺️

Vierailija
26/37 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäksi aamulla töihin niin pääsee valoisaan aikaan pois harrastelemaan. Vai mikä tässä on sit vikana?

Vierailija
27/37 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljäksi aamulla töihin niin pääsee valoisaan aikaan pois harrastelemaan. Vai mikä tässä on sit vikana?

Ei ole kyse valoisasta ajasta niinkään kuin vähäisen valonmäärän aiheuttamasta suuremmasta levontarpeesta talvella. On vähemmän energiaa, joten tarvitaan enemmän lepoa ja vähemmän työtä.

Vierailija
28/37 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse valoisasta ajasta niinkään kuin vähäisen valonmäärän aiheuttamasta suuremmasta levontarpeesta talvella. On vähemmän energiaa, joten tarvitaan enemmän lepoa ja vähemmän työtä.

No menee titenkin nukkumaan ajoissa, viiden aikaan iltapäivällä. Silloinhan on jo pimeää.

Työpäivä klo 04-11. Valoisan ajan on vapaalla.

Vierailija
29/37 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No menee titenkin nukkumaan ajoissa, viiden aikaan iltapäivällä. Silloinhan on jo pimeää.

Juu mukavaa kun koulu alkaisi 4 aikaan yöllä ja pankki palvelut yms.

Vierailija
30/37 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät varmaan että keskustelussa puhutaan eri asiasta kuin siitä ehtiikö valoisaan aikaan ulos.

Vierailija
31/37 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työvuorot:

Aamu 6-12.

Ilta 16-21.

Tykkään! Itse olen saanut nuo neuvotellen.

Ja ihan tavisduunari olen.

Vierailija
32/37 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työvuorot:

Aamu 6-12.

Ilta 16-21.

Siis monta tuntia viikossa teet työtä?

Vierailija
33/37 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöjä ideoita. Mistä rahat toteutukseen?

Vierailija
34/37 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksaisin 6h työstä (töissäoloajasta) 8h liksan?

Vierailija
35/37 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ajatus, mutta mistä saadaan rahat osakkeenomistajille ja muille kokoomuslaisille?

Vierailija
36/37 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työvuorot:

Aamu 6-12.

Ilta 16-21.

Siis monta tuntia viikossa teet työtä?

25-30, juuri sopivasti.

En halua tehdä enempää.

Vierailija
37/37 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen itsekkin miettinyt! Mitenkään ei huomioida kuinka kuormittavaksi kansalaisten arki muuttuu talvikaudella. On pimeää ja kaikki on kaksinverroin työlästä pukeutumisesta lähtien. Kuusi tuntia työtä riittää että jää aikaa ja jaksamista omallekkin elämälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä