Oksettaa mieheni hygienia!
Vaihtaa bokserinsa haistamalla niitä. Jos ei haise tarpeeksi pahalta, ei vaihda niitä puhtaisiin. Joskus pitää jopa 3 päivää samoja boksereita.
Kommentit (32)
Kuitenkin salaa haistelet niitä käsi pöksyissä.
Jospa hän tykkää kikruttimensa hajusta.
Useimpia taas oksettaa sen puute. Sinua siis oksettaa se, että miehesi vaihtaa haisevat alushousunsa.
Miksi olet tuollaisen tyypin kanssa, joka oksettaa sinua? Ja mikä tynnyrissä kasvanut se ukko oikein on? Ei niitä housuja tarvitse haistella, ne vaihdetaan joka päivä haistelematta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuollaisen tyypin kanssa, joka oksettaa sinua? Ja mikä tynnyrissä kasvanut se ukko oikein on? Ei niitä housuja tarvitse haistella, ne vaihdetaan joka päivä haistelematta.
Jaa miksi?
Minä pidän max 2 päivää samoja kalsareita, suihkun jälkeen aina puhtaat. Paitsi aina jos olen hikoillut, käyn suihkussa ja vaihdan.
Hyi karseus millainen äijä sulla on. Kuin sä katselet tuollaista. Ite en pystyis tuollaisen epähygieenisen juntin kanssa mihinkään fyysiseen kontaktiin. Yyyh!
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan käyttänyt löysiä boksereita? Jos peseytyy päivittäin, niitä ei välttämättä tarvitsisi vaihtaa joka päivä. Itse tosin vaihdan, mutta olenkin hygieniafriikki.
Mä tunnen miehen, joka vaihtaa alushousut kerran kuussa, ja nainen silläkin on.
Minusta on masentavaa että niin moni tekee asioita vain siksi koska pesuaineteollisuus määrää. Kuulostaa hirveän stressaavalta loppujen lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyi karseus millainen äijä sulla on. Kuin sä katselet tuollaista. Ite en pystyis tuollaisen epähygieenisen juntin kanssa mihinkään fyysiseen kontaktiin. Yyyh!
Kyllä hän käy päivittäin suihkussa, mutta puhtaiden vaatteiden vaihto noin yleensäkin tuntuu olevan hänelle vaikeaa.
Kun tulin suihkusta mies halusi yllättäin kokeilla kuusysiä. Jeesus mikä haju sen alapäässä oli. Meni kahden viikon seksihalut.
n-32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän käy päivittäin suihkussa, mutta puhtaiden vaatteiden vaihto noin yleensäkin tuntuu olevan hänelle vaikeaa.
Eli ei ole hygieeninen! Hygieenisyyteen kuuluu myös puhtaat vaatteet! Sä kärsit ja silti puolustelet sitä. Koita nyt hyvä ihminen päättää mitä mieltä oikeasti olet.
Vierailija kirjoitti:
Kun tulin suihkusta mies halusi yllättäin kokeilla kuusysiä. Jeesus mikä haju sen alapäässä oli. Meni kahden viikon seksihalut.
Kiitos tästä :D Piti just mennä iltapalaa syömään, mutta eipä tarvitse, meni nimittäin ruokahalut!
Otatko myös hänen sissijuustoista keppiä suuhusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä :D Piti just mennä iltapalaa syömään, mutta eipä tarvitse, meni nimittäin ruokahalut!
Meinasitko tehdä sissijuustovoikkarit?
Vierailija kirjoitti:
Otatko myös hänen sissijuustoista keppiä suuhusi?
En todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Mä onneksi ehdin syödä jo. Tosin painajaiset voi olla edessä.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa sille himokasta rimmingiä.
No jos ei haise niin miksi vaihtaa.