Oksettaa mieheni hygienia!
Vaihtaa bokserinsa haistamalla niitä. Jos ei haise tarpeeksi pahalta, ei vaihda niitä puhtaisiin. Joskus pitää jopa 3 päivää samoja boksereita.
Kommentit (32)
Onhan se nyt ihan hirveää, että joku pitää alushousuja, jotka eivät haise...
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt ihan hirveää, että joku pitää alushousuja, jotka eivät haise...
Kyllä ne varmasti haisee. Ehkä eivät hänen mielestään tarpeeksi pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuollaisen tyypin kanssa, joka oksettaa sinua? Ja mikä tynnyrissä kasvanut se ukko oikein on? Ei niitä housuja tarvitse haistella, ne vaihdetaan joka päivä haistelematta.
No ei jumaliste kukaan vaihda joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tulin suihkusta mies halusi yllättäin kokeilla kuusysiä. Jeesus mikä haju sen alapäässä oli. Meni kahden viikon seksihalut.
Kiitos tästä :D Piti just mennä iltapalaa syömään, mutta eipä tarvitse, meni nimittäin ruokahalut!
Meinasitko tehdä sissijuustovoikkarit?
Älähän lyö lyötyä. Nyt ei ole mitkään sissijuustovoikut ihan ekana mielessä. Mä oikein näen, kuinka tuo naisparka könyää haisevan ukkonsa päälle ja saa vastaansa löyhkäävät kassit, niljakkaat nivuset ja sen sissiedampatukan.
Siis mikä helvetti miehiä vaivaa että kehtaa tarjota juustoista vehjettään naiselle imettäväksi! Ei vaan voi käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tulin suihkusta mies halusi yllättäin kokeilla kuusysiä. Jeesus mikä haju sen alapäässä oli. Meni kahden viikon seksihalut.
Kiitos tästä :D Piti just mennä iltapalaa syömään, mutta eipä tarvitse, meni nimittäin ruokahalut!
Älähän lyö lyötyä. Nyt ei ole mitkään sissijuustovoikut ihan ekana mielessä. Mä oikein näen, kuinka tuo naisparka könyää haisevan ukkonsa päälle ja saa vastaansa löyhkäävät kassit, niljakkaat nivuset ja sen sissiedampatukan.
Ja miehellä iso karvainen vatsa ja hikikarpalot naamalla. Ähkii vielä kuin kuin sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehellä iso karvainen vatsa ja hikikarpalot naamalla. Ähkii vielä kuin kuin sika.
Reggaepampulat iloisesti heiluen pistää menemään. Niihin toivottavasti ei naisella ole näköyhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä helvetti miehiä vaivaa että kehtaa tarjota juustoista vehjettään naiselle imettäväksi! Ei vaan voi käsittää.
Ja jos kieltäytyy, alkaa mökötys ja mies kääntää selkänsä, jolloin tarjolle työntyy kanelikokkareinen ylläri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi, tuolta rouvalta meni nyt ne sexhalut pidemmäksikin ajaksi :)
Oon aina miettiny et kuuluisko miesten pyyhkiä kun käy kusella? Mun mies ei pyyhi ja välil haisee kusi
Vinkkinä vaan... mun mies on ympärileikattu... ei ole tätä ongelmaa... ikinä 😀
Vierailija kirjoitti:
Kyllä samoilla boksereilla 3 päivää pärjää ilman ongelmia jos ei hikiliikuntaa harrasta.