Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettaa mieheni hygienia!

n-32
15.09.2018 |

Vaihtaa bokserinsa haistamalla niitä. Jos ei haise tarpeeksi pahalta, ei vaihda niitä puhtaisiin. Joskus pitää jopa 3 päivää samoja boksereita.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä samoilla boksereilla 3 päivää pärjää ilman ongelmia jos ei hikiliikuntaa harrasta.

Vierailija
22/32 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt ihan hirveää, että joku pitää alushousuja, jotka eivät haise...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt ihan hirveää, että joku pitää alushousuja, jotka eivät haise...

Kyllä ne varmasti haisee. Ehkä eivät hänen mielestään tarpeeksi pahalta.

Vierailija
24/32 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tuollaisen tyypin kanssa, joka oksettaa sinua? Ja mikä tynnyrissä kasvanut se ukko oikein on? Ei niitä housuja tarvitse haistella, ne vaihdetaan joka päivä haistelematta.

No ei jumaliste kukaan vaihda joka päivä.

Vierailija
25/32 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tulin suihkusta mies halusi yllättäin kokeilla kuusysiä. Jeesus mikä haju sen alapäässä oli. Meni kahden viikon seksihalut.

Kiitos tästä :D Piti just mennä iltapalaa syömään, mutta eipä tarvitse, meni nimittäin ruokahalut!

Meinasitko tehdä sissijuustovoikkarit?

Älähän lyö lyötyä. Nyt ei ole mitkään sissijuustovoikut ihan ekana mielessä. Mä oikein näen, kuinka tuo naisparka könyää haisevan ukkonsa päälle ja saa vastaansa löyhkäävät kassit, niljakkaat nivuset ja sen sissiedampatukan.

Vierailija
26/32 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä helvetti miehiä vaivaa että kehtaa tarjota juustoista vehjettään naiselle imettäväksi! Ei vaan voi käsittää.

Vierailija
27/32 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tulin suihkusta mies halusi yllättäin kokeilla kuusysiä. Jeesus mikä haju sen alapäässä oli. Meni kahden viikon seksihalut.

Kiitos tästä :D Piti just mennä iltapalaa syömään, mutta eipä tarvitse, meni nimittäin ruokahalut!

Älähän lyö lyötyä. Nyt ei ole mitkään sissijuustovoikut ihan ekana mielessä. Mä oikein näen, kuinka tuo naisparka könyää haisevan ukkonsa päälle ja saa vastaansa löyhkäävät kassit, niljakkaat nivuset ja sen sissiedampatukan.

Ja miehellä iso karvainen vatsa ja hikikarpalot naamalla. Ähkii vielä kuin kuin sika.

Vierailija
28/32 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehellä iso karvainen vatsa ja hikikarpalot naamalla. Ähkii vielä kuin kuin sika.

Reggaepampulat iloisesti heiluen pistää menemään. Niihin toivottavasti ei naisella ole näköyhteyttä.

Vierailija
29/32 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä helvetti miehiä vaivaa että kehtaa tarjota juustoista vehjettään naiselle imettäväksi! Ei vaan voi käsittää.

Ja jos kieltäytyy, alkaa mökötys ja mies kääntää selkänsä, jolloin tarjolle työntyy kanelikokkareinen ylläri.

Vierailija
30/32 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi, tuolta rouvalta meni nyt ne sexhalut pidemmäksikin ajaksi :)

Vierailija
31/32 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina miettiny et kuuluisko miesten pyyhkiä kun käy kusella? Mun mies ei pyyhi ja välil haisee kusi

Vierailija
32/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä vaan... mun mies on ympärileikattu... ei ole tätä ongelmaa... ikinä 😀

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän