Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten haluaisit tulla torjutuksi?

Vierailija
15.09.2018 |

Olen nelikymppinen mies, ja ongelmana on ihastunut työkaveri, joka lähettelee mukahauskoja viestejä, yrittää usein töissä järjestää meidät kahdestaan samaan tilaan jne. Ei kuitenkaa tunnu saavan sanotuksi suoraan että on kiinnostunut. Itse en ikimaailmassa voisi kuvitella ryhtyväni suhteeseen tämän naisen kanssa.
Kysynkin nyt, onko parempi vain jatkaa välttelytaktiikkaa vai nostaa kissa pöydälle ja sanoa suoraan että hänen toimintansa aiheuttaa ahdistusta, ja ettei meistä koskaan tule paria? Töissä joudumme joka tapauksessa olemaan tekemisissä vastaisuudessakin.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro käyneesi nuoruudessa maksullisissa naisissa. Se on myrkkyä naisille.

Vierailija
22/40 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks vaihtoehtoa. Joko suora puhe tai sit kärvistelet. Tai sit sovellat näistä ohjeista jonkun itselles helpoimman. Voin samaistua sun tunteeseen. Itse tekisin varmaan niin et olisin jämäkästi ja selkeesti vaan hyvin asialinjalla. Tai näin olen tehnyt. Ole normaali ja välillä miltei tyly. Eläkä vietä yhtään enempää aikaa seurassaan kun on pakko, se menee kyllä ohi. Keksi joku ihastus itselle? Etsi netistä? Käy reissussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin omalle kohdalle niin hyvä olisi se että kerrot meneväsi sinkkuristeilylle. Tai pyytäisit naisen läsnäollessa joltain toiselta neuvoa Tinderin tms käyttöön tai jotenkin yrittäisit tehdä selväksi että haku on päällä mutta nainen ei liity siihen. Nainen sitten loukkaantuu ja on sulle kylmänä, mutta oot vaan vankkunattiman ystävällinen ja annat ajan parantaa.

Vierailija
24/40 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

unelma torjunta kirjoitti:

Sanomalla: Painupa akka vttuun siitä!

Oikeesti, näinkö tahtoisit tulla torjutuksi? 

Vierailija
25/40 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mietin omalle kohdalle niin hyvä olisi se että kerrot meneväsi sinkkuristeilylle. Tai pyytäisit naisen läsnäollessa joltain toiselta neuvoa Tinderin tms käyttöön tai jotenkin yrittäisit tehdä selväksi että haku on päällä mutta nainen ei liity siihen. Nainen sitten loukkaantuu ja on sulle kylmänä, mutta oot vaan vankkunattiman ystävällinen ja annat ajan parantaa.

Oletko ihan vakavissasi? Aikuisen ihmisen pitäisi ryhtyä tuollaiseen pelleilyyn? Eikö olisi helpompaa käyttäytyä ammatillisesti? Työaikana ei tarvitse vastailla mukahauskoihin viesteihin, vielä vähemmän työajan ulkopuolella. Kun kaikkeen reagoi aivan kuten reagoisi jonkun muun kollegan käytökseen, niin se riittää.

Vierailija
26/40 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro käyneesi nuoruudessa maksullisissa naisissa. Se on myrkkyä naisille.

Vielä parempi, kun vastaat maanantai-aamuna "miten meni viikonloppu?" kysymykseen käyneesi maksullisissa. Tai sitten toteat että tapasit nyt viikonloppuna (vaikka netissä) unelmiesi naisen/miehen.

Vierailija
27/40 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan vakavissasi? Aikuisen ihmisen pitäisi ryhtyä tuollaiseen pelleilyyn? Eikö olisi helpompaa käyttäytyä ammatillisesti? Työaikana ei tarvitse vastailla mukahauskoihin viesteihin, vielä vähemmän työajan ulkopuolella. Kun kaikkeen reagoi aivan kuten reagoisi jonkun muun kollegan käytökseen, niin se riittää.

Ap kysyi miten nainen haluaisi tulla torjutuksi :D. Ap on varmasti neuvoasi noudattanut jo eikä se auta. Helposti tilanne johtaa siihen että nainen nostaa kissan pöydälle ja sitten on toi että pitäisi pärjätä samassa työpaikassa. Ap varmasti toivoo pienintä mahdollista määrää draamaa.

Vierailija
28/40 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä noita vastauksia, joissa käsketään valehtelemaan ja esittämään ja teeskentelemään ja ties mitä. Kyse on aikuisesta ihmisestä. Jos sinä et reagoi hänen mukahauskoihin viesteihinsä ja hän kuitenkin jatkaa niiden postaamista, niin sehän on hänen ajantuhlaustaan ja häpeäänsä. Käyttäydyt korrektisti ja kuten käyttäytyisit miespuolisen työkaverin kanssa, siinä kaikki.

Näin olen toiminutkin. Nuo viestit vain vaivaavat. Aina kun näkyy, että *Leenalta* on tullut viesti, tulee sellainen ahdistuksen aalto ja pitää kerätä vähän aikaa voimia että sen saa avatuksi. Samoin hän saattaa jonkun työasian tiimoilta tulla puhumaan, mutta sitten jääkin asian jo selvittyä ikään kuin odottamaan minulta jotain keskustelua, tai tekee itse  tikusta asiaa ja norkoilee siinä, enkä tiedä mitä sanoisin.

Vierailija
29/40 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan, että et ole kiinnostunut. Se on aina parempi.

Vierailija
30/40 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaks vaihtoehtoa. Joko suora puhe tai sit kärvistelet. Tai sit sovellat näistä ohjeista jonkun itselles helpoimman. Voin samaistua sun tunteeseen. Itse tekisin varmaan niin et olisin jämäkästi ja selkeesti vaan hyvin asialinjalla. Tai näin olen tehnyt. Ole normaali ja välillä miltei tyly. Eläkä vietä yhtään enempää aikaa seurassaan kun on pakko, se menee kyllä ohi. Keksi joku ihastus itselle? Etsi netistä? Käy reissussa?

Tuo tylyys (ja jopa ilkeys) ainoastaan innostaa tietyntyyppisiä naisia ja jotenkin on sellainen kutina, että ap:n työkaveri on just näitä naisia.

Vierailija
31/40 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torjunta-aineella esim. Roundup käy. Hätätapauksessa Agent Orange.

...tai Raid. Tappaa talossa ja puutarhassa.

Vierailija
32/40 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä noita vastauksia, joissa käsketään valehtelemaan ja esittämään ja teeskentelemään ja ties mitä. Kyse on aikuisesta ihmisestä. Jos sinä et reagoi hänen mukahauskoihin viesteihinsä ja hän kuitenkin jatkaa niiden postaamista, niin sehän on hänen ajantuhlaustaan ja häpeäänsä. Käyttäydyt korrektisti ja kuten käyttäytyisit miespuolisen työkaverin kanssa, siinä kaikki.

Näin olen toiminutkin. Nuo viestit vain vaivaavat. Aina kun näkyy, että *Leenalta* on tullut viesti, tulee sellainen ahdistuksen aalto ja pitää kerätä vähän aikaa voimia että sen saa avatuksi. Samoin hän saattaa jonkun työasian tiimoilta tulla puhumaan, mutta sitten jääkin asian jo selvittyä ikään kuin odottamaan minulta jotain keskustelua, tai tekee itse  tikusta asiaa ja norkoilee siinä, enkä tiedä mitä sanoisin.

No, ehkä sinun on sitten parempi hankkia tilapäinen tyttöystävä, kysyä työkaverilta ohjeita Tinderin käyttöön ja kuuluttaa kaikille käyneesi maksullisissa. Myös sukupuolitauti-kortti kannattaa ottaa käyttöön.

Minä sanoisin sinun sijassasi, että "mun pitää nyt jatkaa töitä" ja jättäisin ne ahdistavat viestit noteeraamatta.

Vierailija
33/40 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy juttelemassa työpsykologin kanssa?

Vierailija
34/40 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa voisi kivuttominta olla, jos alkaisit puhumaan (mielikuvitus)parisuhteestasi tai mielenkiinnostasi johonkin toiseen naiseen. Tai sitten voisit kokeilla päivitellä närkästyneesti vaikka jotain lukemaasi juttua työpaikkaromansseista, ja tuoda selväsanaisesti esiin mitä mieltä sinä olet sellaisista?

Itse yrittäisin viimeiseen saakka vältellä ihan suoraa puhetta, sillä kokemukseni mukaan jotkut ihmiset eivät kestä suoraa torjuntaa, vaan sen jälkeen työnteko voi käydä täysin mahdottomaksi.

Vierailija
35/40 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sinulla on käynyt tuuri, etkä ole joutunut vastaavassa tilanteessa selviytymään työpaikalla, jossa keskivertoa hankalampi ihminen kokee tulleensa verisesti loukatuksi... Usko pois, suora puhe ei toimi kuin normaalijärkisten kanssa, ja yllättävän monella keski-ikäisellä viiraa enemmän tai vähemmän, mahdollisesti hormonien takia.

Vierailija
36/40 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä sinun on sitten parempi hankkia tilapäinen tyttöystävä, kysyä työkaverilta ohjeita Tinderin käyttöön ja kuuluttaa kaikille käyneesi maksullisissa. Myös sukupuolitauti-kortti kannattaa ottaa käyttöön.

Minä sanoisin sinun sijassasi, että "mun pitää nyt jatkaa töitä" ja jättäisin ne ahdistavat viestit noteeraamatta.

Olet ihan oikeassa, kiitos tästä keskustelusta! Jäin oikein miettimään mikä niissä viesteissä ahdistaa.  Minulla on ollut ehkä jonkinlaista liiallista miellyttämisenhalua, siis ihan yleisesti kaikkia kohtaan,  ja tähän yhdistyneenä miehille ulkopäin tulevia paineita olla "aina valmiina" ja tarttua kaikkiin ulottuvilla oleviin naisiin kuin sika limppuun. Ja nyt kun nainen siis tarjoaa itseään, niin siitä kieltäytyminen tuntuu jotenkin kahdella tavalla "väärältä".

Mutta nyt kun tutkiskelin itseäni, minulle on oikeasti ihan sama mitä tämä nainen minusta ajattelee, joten voin hyvin jättää reagoimatta turhiin viesteihin ja keskeyttää vaivaannuttavat tilanteet. Nuo viestit ovat nimenomaan hänen häpeänsä, eivät minun. Voin (ainakin yrittää) ohittaa ne olankohautuksella.

Kiitokset vielä silmieni avaamisesta.

AP

Vierailija
37/40 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun saattaisi tehota, jos arvostelisit jonkun naisen (ei paikallaolevan vaan lehti, tv tms) ulkonäköä rumasti sellaisista piirteistä, mitä mimullakin on. Esim pömppömaha tai littanat/rehevät rinnat, iso/litttanna peppu, paino tms. Sanoisit ystävällisesti, että hänen kannattaisi laihduttaa 10 kg ja alkaa kuntoilla, niin hänkin vielä löytäisi jonkun. Kertoisit vielä käyneesi maksullisilla. Näillä kommenteilla olen itse lopettanut olemasta rakastunut pariin mieheen. Tosin saat k-pään leiman, joten parempi tehdä silloin, kun ei todistajia ole lähellä.

Vierailija
38/40 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhun saattaisi tehota, jos arvostelisit jonkun naisen (ei paikallaolevan vaan lehti, tv tms) ulkonäköä rumasti sellaisista piirteistä, mitä mimullakin on. Esim pömppömaha tai littanat/rehevät rinnat, iso/litttanna peppu, paino tms. Sanoisit ystävällisesti, että hänen kannattaisi laihduttaa 10 kg ja alkaa kuntoilla, niin hänkin vielä löytäisi jonkun. Kertoisit vielä käyneesi maksullisilla. Näillä kommenteilla olen itse lopettanut olemasta rakastunut pariin mieheen. Tosin saat k-pään leiman, joten parempi tehdä silloin, kun ei todistajia ole lähellä.

Tajuatko miten dorkalta vaikuttaisi TYÖkaveri, joka alkaisi puhua tuollaisia työpaikalla ja yhtäkkiä yllättäen muistella käymistään maksullisilla? Toinen tulee kysymään jotain työhön liittyvää asiaa ja siinä sitten toinen alkaa yhtäkkiä puhua, että "olen muuten ostanut seksiä". Mieti ihan oikeasti miten idioottimaiselta ohjeesi kuulostaa.

Vierailija
39/40 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko miten dorkalta vaikuttaisi TYÖkaveri, joka alkaisi puhua tuollaisia työpaikalla ja yhtäkkiä yllättäen muistella käymistään maksullisilla? Toinen tulee kysymään jotain työhön liittyvää asiaa ja siinä sitten toinen alkaa yhtäkkiä puhua, että "olen muuten ostanut seksiä". Mieti ihan oikeasti miten idioottimaiselta ohjeesi kuulostaa.

Tajuan. Ap kysyikin neuvoa, mikä karkottaa naiset.

Vierailija
40/40 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan meneväsi yhden Sepon kanssa pride kulkueeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi