Mitä olen syönyt tänään..
700g irtokarkkia
600g kartanon kermajuustoa
Kauraleipää 8 palaa
Juustosämpylän
2 litraa limonadia
Olen syömishäiriöinen.. :(
Kommentit (20)
Blinin hiilisiialla, suolakurkulla ja ranskankermalla.
Kaksi tacoa ja yhden tortillan. Välissä oli soijarouhetta, sipulia, paprikaa, papuja, salsaa, juustokastiketta ja vihanneksia.
Muutaman irtokarkin, suklaapatukan ja pop cornia
Riisiä ja kanaa
Jogurttia
Kaurapuuroa
Marjasmoothie
T. Westendissä asuva
Jos asut yksin, niin älä osta isosti safkaa. Keksi paljon tekemistä, niin syöminen ja sen ajattelu jää vähemmälle.
Sämpylän, välissä kinkkua ja paprikaa. Kahvi.
Purkki savustettua tonnikalaa. Kourallinen pähkinöitä, saman verran Panttereita :)
Piccata milanese, lasi punkkua.
Pari litraa vettä päivän mittaan.
-entinen ahmimishäiriöinen-
1 paketti Aino-jäätelö
100 g sipsipussi
150 g turkinpippuripussi (vielä muutama jäljellä)
n. 150 g seitä ja 2 pekonisiivua kääritty sein ympärille + n. 1 dl riisiä
unohtui
150g keksejä
kuppi kahvia
t. 9
Savustettua lohta, perunoita, pinaattikastiketta,kasvispihvejä. Pitsaa ja illalla makkaraa.
huomenna mureketta, kanttarellikastiketta, papuja, perunoita. ym.
Ajattelin jossakin välissä ehtiä leipomaan, pullaa, sämpylöitä ja kinuskikakkua.
3v kummitytären päivillä ajattelin myös ehtiä käymään.
Vierailija kirjoitti:
Jos asut yksin, niin älä osta isosti safkaa. Keksi paljon tekemistä, niin syöminen ja sen ajattelu jää vähemmälle.
Ei auta. Ahmimiskohtaus kun iskee niin sitä työntää suuhunsa ihan mitä tahansa mikä suunnilleen on syötävää eikä maistu p**kalle.
Lohduttava ketju.
Itsellä:
Aamupala pari sämpylää, kahvia
Päivällä tomaattikeitto, pari sämpylää, voisilmäpitkosta 1/5, pari riisikakkua
Välipalaksi Mars-patukka
Illalla tortilloita, välissä reilusti ranskankermaa, jälkkäriksi
100 grammaa irtokarkkeja
Oon aivan ähkynä ja huono omatunto kaikesta mässytyksestä... Kohta varmaan vielä yksi lonkero...
Aamulla 2 viipaletta kokojyväleipää, juustoa, kalkkunaleikettä, tomaattia, kreikkalaista jugurttia ja maitokahvia sekä 1,5 appelsiinia mehuksi puristettuna.
Päivällä kuppi kahvia, 1 viipale ruiskeipä, päällä juustoa ja kalkkunaa ja cornichonseja.
Illalliseksi lohinigirejä, lohimakeja ja -kaburimakeja, vettä ja Anna Codorníu-cavaa.
2 sämpylää
Cantaloupe melonia pari siivua
Banaani
Chilipähkinöitä 100g
Juustonaksuja 100g
2 munkkia
Pala omenapiirakkaa
En käy terapiassa, ei ole varaa. Palkka n. 1000e kuukaudessa. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
En käy terapiassa, ei ole varaa. Palkka n. 1000e kuukaudessa. T. Ap
Ilmaista keskusteluapua saa mielenterveystoimistosta.
Kannattaa muuten oikeasti herätä tuosta syömishäiriöstä. Sitä voi tiettyyn pisteeseen sanoa olevansa syömishäiriöinen ennen pitäisi jo alkaa oikeasti tajuamaan sen, mikä aiheuttaa syömishäiriön. Syötkö huonosti mikä johtaa sitten kohtauksiin jossa on ahmittava? Pidätkö pitkiä paastoja, oletko liian tiukilla dieteillä jotka aiheuttavat sen, että saat ahmimiskohtauksia? Oletko oppinut siihen, että stressitilanteet, surulliset tunteet turrutetaan ruualla?
Hanki apua, ennen kuin oikeasti joko lihot niin paljon ettei takaisinpaluuta ole. Nimimerkillä kokemusta on.
Kaksi kaurakeksiä, kahvia
Kaurapuuro raejuustolla ja marjoilla, lasi appelsiinimehua
Kanawokkia, täysjyväriisiä, täysjyväleipä Pala jäätelöä jälkkäriksi, kahvia
Omena, pähkinöitä
Valmis vuohenjuustosalaatti, kauraleipä
Alkoholiton siideri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta. Ahmimiskohtaus kun iskee niin sitä työntää suuhunsa ihan mitä tahansa mikä suunnilleen on syötävää eikä maistu p**kalle.
Joo, mä tiedän. Sen takia ostan pieniä pakkauksia ja ylipätään mahdollisimman vähän safkaa himaan. Olen kuitenkin niin laiska, etten ruoan perässä lähde juoksemaan :D
Ja 150g kinkkuviipaletta - ap