Hämmentävintä mitä olet nähnyt?
Kommentit (30)
Pohjois -Koreassa ravintolassa kun meitä oli 20 hengen ryhmä ja ravintola oli iso. Kaikkiin pöytiin katettii ja kun miedän seurueen lautaset alkoi olla tyhjinä, niin muihin pöytiin kannettii ruokia. Silti niitä ruokia ei kukaan syönyt, se oli vain rekvisiittaa ja kertomus siitä että kaikki on teatteria. Ne ruuat lens roskiin. Ja kaupoissa mihin ei koskaan päästy sisään, niin hedelmät oli muovia.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävin esine jonka olen nähnyt, oli suurkeittiön kauha.
Mietin pitkään että mikä siinä nyt on muka niin hämmentävää. Olin jo kirjoittamassa kysymystä, kunnes oivalsin.
-ap
Lapsena näin kun joku nuori mies yritti psykoosissa pitää kasassa rakennusta kun se ilmeisesti hänen ympärillään hajosi palasiksi ja pelastaa lapsia. Oli siis keskellä aukeata paikkaa ja aivan paniikissa kiljui, tuki näkymättömiä seiniä, halaili näkymättömiä lapsia ja itki. Muistaakseni huusi joko pyörremyrkystä tai hyökyaallosta ja että koulu hajoaa. Jäi ikuisiksi ajoiksi mieleen ja oli varmasti yksi syy miksi hakeuduin terveydenhoitoalalle.
Vierailija kirjoitti:
Pohjois -Koreassa ravintolassa kun meitä oli 20 hengen ryhmä ja ravintola oli iso. Kaikkiin pöytiin katettii ja kun miedän seurueen lautaset alkoi olla tyhjinä, niin muihin pöytiin kannettii ruokia. Silti niitä ruokia ei kukaan syönyt, se oli vain rekvisiittaa ja kertomus siitä että kaikki on teatteria. Ne ruuat lens roskiin. Ja kaupoissa mihin ei koskaan päästy sisään, niin hedelmät oli muovia.
Mitä ihmettä?
Muistan sen yhden aamun monta vuotta sitten, kun ulkona oli vaaleanpunaista. Maailmanloppu ja hulluus kävi mielessä. Kaikkialla oli ihan hiljaista ja ilma oli saanut värin.
Naapurin rouvan nivuskasvain. Ei olis tarvinnut esitellä sitä. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi sellainen epämukava asia mikä putkahtelee mieleen aina välillä? Musta tuntuu, että mulle tapahtu nyt niin pelkästä mielikuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä?
Totta. Jos menet josku maahan, niin huomaat että kaikki mitä näet ei ole totta. Siellä on opas mukana joka ei päästä sua mihinkään ylimääräseen paikkaan.. Kun nähtiin esim ns klo 16 ruuhka niin se oli suunniteltu. Ne laitettii ajamaan autoilla pyörillä ja bussit kulki niinku normaalisti.. Mutta se oli järjestetty. JA kaikki taphtu niiden nähtävyyksien luona. Olimme hotellissa jossa on noin 250 huonetta. meitä oli 20 henkilöä koko hotellissa ja meille sanottiin ettei muihin kerroksiin ole asiaa. eikä todellakaan menty. Jos oltais menty niin leirit olisi kutsunut. Ei siellä pelleillä yhtään vaan todellakin mennään niinku he sanovat. Valokuvia ei saanu ottaa miten huvittaa vaan kaikki oli järjesstetty. Ja kuvia kumarrettiin ja meitä vietiin kumartamaa niitä kim jo il ja kum jon sun. Amerikka on vihollinen ja sotamuseo kertoi kuinka he ovat voittaneet amerikan sodassa jne, kun ovat vallotaneet niide laivoja jne. Se maa on pelkkää elokuvan lavastetta. Eräs englantilaine mies kritisoi sitä kun ei saanu kuvata.. Sille hollantilaiset sanoi, että lopeta tai ollaan aidosti kohta vankileirillä.. Ei näitä kiinnost sun kuningatar yhtään. Jos et tee niiku sanotaan niin se on heippa ja voi olla meille kaikille. Sitten se tajusi sen koko poiintin.
En ymmärrä tätä suurkeittiön kauhaa? Selittäkää tyhmälle.
Vierailija kirjoitti:
Sillä kauhalla hämmennetään, se on siis hämmentävä :) hämmentävin jopa, koskapa on suurkeittiössä eli tekee paljon töitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä kauhalla hämmennetään, se on siis hämmentävä :) hämmentävin jopa, koskapa on suurkeittiössä eli tekee paljon töitä!
Haha naurahdin kun tajusin oman tyhmyyteni :D
Terveisin toinen joka ei tajunnut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi sellainen epämukava asia mikä putkahtelee mieleen aina välillä? Musta tuntuu, että mulle tapahtu nyt niin pelkästä mielikuvasta.
Kyllä. Pelottaa keskustella sen kanssa jos se taas varottamatta vetäsee housunsa polviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin pitkään että mikä siinä nyt on muka niin hämmentävää. Olin jo kirjoittamassa kysymystä, kunnes oivalsin.
-ap
Minä taas en kyseenalaistanut aluksi yhtään vaan ajattelin, että se kauha voi oikeasti olla hyvin hämmentävä kun se on niin suuri.
No ei tää nyt oikeastaan ollut mitenkään hämmentävä, mutta jostain syystä vain tuli mieleen, kun ketjun avasin. Olin kerran kokoontumisajoissa. Istuskeltiin ja seisoskeltiin siinä kaverien kanssa juttelemassa, kun ohi ajoi customilla alaston mies. Hetken päästä tuli sama pyörä, jota ajoi alaston nainen (tai ehkä hänellä oli alushousut), ja edellisellä kerralla ajanut alaston mies oli kyydissä ja peitti hienotunteisesti käsillään naisen rinnat.
Huhhuh. Liittyy huumekauppoihin.
On niin hämmentäviä asioita että soronoo.
Menin junalla steissiltä Pasilaan. Vähän ennen pasilaa näin ikkunasta siinä kalliolla, yks makas liikkumatta maassa, mies istui sen kurkun päällä. En kerro tarkemmin. Alkoholistinaisille voi tapahtua kamalia.
Mietin joskus, mitä lapset ajattelee mitä näkee esim auton ikkunasta. Siksi voi sanoa lapsille: mitä vaan näet tai kuulet, siitä voit jutella. Ettei pienten tarvi yksin miettiä.
Bassonokkahuilu. Olen aina luullut, että se ala-aseen nokkahuilu on ainoa nokkahuilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Minä taas en kyseenalaistanut aluksi yhtään vaan ajattelin, että se kauha voi oikeasti olla hyvin hämmentävä kun se on niin suuri.
En minäkään aluksi, mutta sitten googletin suurkeittiön kauhan. Vasta kuvahaun jälkeen aloin ihmettelemään että mitäs kummaa tuossa muka on?
-Ap